Sari la conținut

Abur pe parbriz cand ploua


Postări Recomandate

De vreo luna de zile, cand ploua, ma trezesc ca am abur pe parbriz la greu de abia mai vad sa merg. Recircularea aerului nu este activa si nu scap de abur decat daca dau drumul la aer conditionat. Are cineva vreo idee despre ce ar putea sa duca la aceasta anomalie?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 18
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Zile cu activitate crescuta

Top participanti la discutie

Postari populare

Din păcate la Dacia fie că e Logan II sau Duster II (ph3) climatizarea automată monozonă e mai săracă în senzori (decât la Renault ), nu ai senzor umiditate habitaclu iar de aici pot apărea probleme.

aceasta anomalie este normala: se face condens. nu stiu daca ai remarcat, dar ultimele ploi au fost reci si cu scaderi de temperatura. ca posibila rezolvare: 1. incerci sa nu mai respiri si incetezi

Salutare! Eu am clima automata( Duster 1.3 tce 130cp din 2019, nou), umblu la ea doar sa modific temperatura daca am nevoie...in rest o las sa.si facă treaba, dar când plouă și clima nu pornește AC.ul

aceasta anomalie este normala: se face condens. nu stiu daca ai remarcat, dar ultimele ploi au fost reci si cu scaderi de temperatura.

ca posibila rezolvare:

1. incerci sa nu mai respiri si incetezi orice activitate :bye:

2. te dai jos din masina si mergi cu metroul :console:

3. dai drumul la A/C :thumbsup:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu a facut pana acum decat cand treceam prin balti cat casa, altfel deloc si a prins o gramada de ploi in doi ani de cand o am si nu a facut pana acum asa ceva. Eu vorbesc de mult abur, ca si cum ar cadea pe undeva pe sistemul de evacuare si ar urca prin ventilatie aburul, zici ca este aburul de la fierul de calcat. Ventilatia este pornita, geamul deschis si tot vine abur. Hmm, nu cred sa fie condens.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu a facut pana acum decat cand treceam prin balti cat casa, altfel deloc si a prins o gramada de ploi in doi ani de cand o am si nu a facut pana acum asa ceva. Eu vorbesc de mult abur, ca si cum ar cadea pe undeva pe sistemul de evacuare si ar urca prin ventilatie aburul, zici ca este aburul de la fierul de calcat. Ventilatia este pornita, geamul deschis si tot vine abur. Hmm, nu cred sa fie condens.

 

Aici e o mică neclaritate: e doar parbrizul aburit, sau sunt aburi vizibili in aer, "ca de la fierul de călcat" :blink: ? Ai zis că "tot vine abur"... Vin aburi pe aerisire? De aici înțeleg că se face mașina ca o saună, nu doar că se aburește parbrizul. Dacă e așa, atunci sigur ai o problemă.

 

Altfel, din ce știu parbrizul e tratat cu niște substanțe anti-aburire. Nu știu dacă și Dacia aplică aceste tratamente, dar e posibil ca niște tratamente să existe, și care după 2 ani de folosire (eventual șters parbrizul cu cârpe și alte chestii) să își piardă efectul, și ca atare să ți se pară că se aburește parbrizul mai tare decât la început. Până și la Dacia mea "zâmbetul lui Iliescu" geamurile se abureau mai puțin la început (ventilația mergea mai bine, geamurile nu erau așa îmbătrânite și zgâriate cu cârpe și alte prostii, etc).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

daca scoate abur in mod vizibil, ai o problema. nu de la esapament ci de la altceva, nu stiu de la ce. nu cunosc sistemul.

si eu ca si george, merg non stop cu aerul. il curat, ii schimb filtrele, il igienizez si ii pun freon si gata.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Poate fi o problema de "respiratie- comunicare-circulare" aer prin auto.Exista niste fante prin spate care asigura aceasta circulatie fara a simti curentul ...Poate nu mai functioneaza corespunzator/s-au lipit/obturat etc.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Clusterul de bord = Tabloul de bord = unul dintre ECU-urile prezente in masina.  Indicatorul de combustibil nu are treaba cu injectia. Intrebam de reprogramarea injectiei pentru ca unele serii de sasiu au OTS (Operatiune Tehnica Speciala). Daca este si a ta, vei afla la urmatoarea intrare in service autorizat/reprezentanta. Oricum, destula vorba...te rog sa ne tii la curent. Zi faina !
    • Di nou Cluj / Padis / Boga si retur> https://photos.app.goo.gl/7E4K2oLcBboPnXT47
    • Clar nu are legatura cu lag.ul turbinei. Lag.ul il ai la inceput cand accelerezi. Eu eram deja in repriza de ceva timp.  Am patit.o si eu si tatal meu (el merge mai des cu ea). Am crezut ca i se pare, ca poate era pe eco sau poate nu era in turatia de cuplu sau poate avea limitatorul de viteza setat. O sa fac o programare curand pentru ca initial voiam sa astept urmatoarea revizie sa le semnalez problema. @PufarinaUcigasa Am avut interventie in service pentru indicatorul de combustibil. Am mers de cateva ori, au schinbat si sonda din rezervor ca in final sa isi dea seama ca e din soft. Softul cui nu stiu exact...al clusterului de bord sau ECU? Nu stiu cata relevanta ar avea pentru ca s.a intamplat si inainte treaba asta. Ca idee ... de cand o am n.a vazut nici macar odata 5000 rpm pentru ca nu a fost necesar. Are reprize destul de bune pana in 4000-4500.  M.am chinuit putin sa reproduc problema si nu a mai vrut deloc. Va fi greu de reprodus treaba asta si poate va fi nevoie de un sistem de diagnoza conectat (asta daca nu e persistenta eroarea).    
    • E clar ca fiecare sofer simte altfel comportamentul masinii, dar eu totusi as crede ca e aceleasi motiv la baza : traseul injectie - clapeta de acceleratie - pedala de acceleratie, incluzand bineinteles si ECU-urile aferente. Din pacate, @mpaun a experimentat posibilul rezultat de care se temeau ceilalti - lag foarte mare, intr-o situatie critica. @mpaun ai avut cumva o interventie in service, in care s-a facut reprogramarea injectiei ? La comportamentul descris de tine, in jurul valorii de 2400 RPM, turbina trebuie sa fie sigur in sarcina, iar cand iti da asa de tare in nas, ori primeste eroare pe CAN, ori efectiv o componenta fizica e defecta. Ai incercat cumva sa forjezi putin motorul, spre limita superioara la RPM ? Poate vibratiile fac in anumite momente sa sara ceva de pe pozitie suficient cat sa faca comportamentul descris de tine. De asemenea as incerca cu cineva pe loc sa tureze motorul in gol, poate observi scapari de aer/presiune prin anumite locuri.
    • La diesel problema apărea doar la mers cu viteză constantă, cu pedala de accelerație un pic apăsată, deobicei in treapta a V-a. Si se simțea ca o smucitura foarte scurtă, nicidecum să se piardă din elan sau să-ți dea timp de vreo reacție. Lui i s-a tăiat gazul în accelerare puternică și se pare ca a fost destul de lung momentul de a avut timp sa gândească și să schimbe treapta..
×
×
  • Creează nouă...