Sari la conținut

air_wolf

Members
  • Număr conținut

    146
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    12

air_wolf a câștigat ziua ultima dată pe 10 Iulie 2013

air_wolf a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

45 Excelent

1 Urmăritor

Despre air_wolf

  • Rang
    Senior

Vizitatori Recenți Profil

597 citiri profil
  1. multam pentru precizari. da, vin cu alta masina (patrol sau toyota, nu stiu sigur inca). hai sa nu zici ca nu se poate
  2. +1 (cu orice are 4 roti si merge, ca duster nu mai e ) inainte de plata, sa vedem daca am calculat corect: 270 mesele pentru doua persoane, fara cazare + 50 masina => 320, corect?
  3. daca nu au gilme si taieturi adinci, le mai poti folosi pina se uzeaza complet.
  4. frumos abarth-ul din spate (Autobianchi A112 pentru cine e curios )
  5. nu, asta e exclus, pentru ca se fac calcule inainte. la revinzare, este posibil ca viitorul proprietar sa nu ageeze ideea de a avea ceva schimbat in cutie si sa prefere GPL-ul.
  6. use transportul in comun, luke! la dacia 1300 cutie in 4 am pus la a IV-a pinion de a V-a de R21. modificari de cutie se pot face, dar daca tot a iesit masina din garantie, mergi si resofteaza-o, vezi cum se comporta si abia dupa aceea gindeste-te asa de departe! si daca tot te gindesti, schimba pinionul de a III-a si de a VI-a. cel de a III-a ca sa ai si in oras o imbunatatire a consumului si ca sa merite investitia, fara sa afectezi performantele in offroad. altfel, daca imbunatatesti consumul cu 1l/100KM, asta inseamna 6 lei/100KM. cum modificarea eu o estimez la circa 350EUR (piese,
  7. da, in japonia au masini cu motoare de 650cmc pe keicar gen samurai, jimny, pajero...
  8. baga 200 pe ceas cu vint din spate si la vale!!!! consum: 3% cind sta! motoarele mici sint bune pentru oras, sint gindite pentru oras. daca pastreaza etajarea actuala a cutiei, la 130km/h pe autostrada o sa ai 4500rpm. daca pun cutia de lodgy, nu se mai descurca in teren. cred ca va avea un consum foarte bun in oras. in teren o sa urce repede in ture si asta nu e bine, va consuma repejor cei 125cp.
  9. cred ca o sa fie un motor de turatie. poate ne lamureste cineva care l-a testat pe lodgy.
  10. bine ati venit venirea voastra oficiala va aduce un bagaj important de cunostinte si pareri bazate pe experienta.
  11. pare ceva mai inalta. unghiurile de atac si degajare mi se par mai bune. dar este doar impresie, poate fi o iluzie optica. pare sa aibe si senzori de parcare sau camera de mers inapoi. 'om vedea cind apare
  12. se adapteaza. de solid, trebuie sa fie solid daca vrei sa dormi sau sa calcu pe el. daca il puneam pe ala, aveam si umbrar ce e de luat in calcul: se poate face, pentru roata de rezerva si 2 canistre, si iese destul de usor. am eu citeva combinatii in cap, mai trebuie doar duster de experimentat pe el.
  13. da, cam asa e. in teren ai mai multe sanse sa rupi decit pe asfalt, mai ales daca ai si niste gume mai agresive. un plus de putere ar fi interesant, pe zonele cu rampa lunga si noroi.
×
×
  • Creează nouă...