Sari la conținut

funKys25

Martori esp și multifuncțional aprinși

Postări Recomandate

Bună seara! Nu știu dacă postez bine, am căutat să postez in aria probleme dar nu am putut, așa că dacă am postat greșit, rog moderatorii să mute postul.

Să revenim la problema mea.Am observat că dacă merg cu viteza constantă mi se aprind acești martori ( vezi poza ) și mașina se plafonează la 3500 r/m. Scap de ei dacă opresc motorul și îl repornesc , iar după repornire merg vreo sută de metri.Am pus.o pe tester și cu martorii stinși nu îmi dă nici o eroare. Cu ei aprinși ( cum se întâmplă de obicei ) nu am reușit niciodată să ajung sau sa fiu prin preajma testerului. Aveți idee de la ce ar putea fi? Am incercat sa merg cu ea mai turat dar nu sa schimbat nimic. Când o apucă, o apucă. Am crezut că e de la vreun senzor abs dar ar fi apărut pe tester care...nu știu. 

IMG_20190125_170340.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mașina e 2014 deci ai TdB cu revizia la vedere, câți km mai ai până la revizie?

-Poate fi uleiul diluat iar injecția raportează probleme caz în care poti râmăne fără ESP

-Poate fi grupul spate încins/conatct imperfect și 4x4 raportează probleme și râmâi și fără ESP.

-Probleme de una sau mai multe roți(senzori viteză)

Singura soluție: când s-au aprins martorii nu mai oprești motorul până la reprezentanță unde se pune CLiP-ul pe ea

 

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Chiar dacă martorii sunt stinși, pana/penele trebuie să rămână memorate intr-unul din calculatoare (motor, habitaclu sau abs/esp). 

Cum a spus torquemada trebuie diagnosticat cum trebuie. 

Grupul spate nu cred că este deoarece trebuia să îl treacă în 4x2 și pe TdB (el fiind pe auto chiar și cu pana prezentă).

Posibil ceva pe uch sau calculator abs.

Editat de cristic1982

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Are limitare la 3500rpm , eu mizez pe injecție - ulei diluat + posibil DPF semicolmatat

Dacă grupul are mufa proastă/contact imperfect și e deconectat nu-i aprinde nimic

UCH-ul nu are treabă pe partea de esp.

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La fază 1 trece în 4x2 dacă e decuplat sau fir rupt pe TdB.

Are logică ceea ce spui pentru diluție legat de limitarea de regim, dar din ce țin minte nu inhiba esp-ul.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Noi vorbim de Duster ph2 nu Duster ph1:

-injecția are probleme în 99,9% din cazuri rămâi fără ESP (nu mai poate controla acceleratia corect și intră în avarie )

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu tot un senzor ABS aș suspecta... Ai dat roțile față jos să te uiți la ele ? Adică spre planetară...  Poate ai agățat vreo sârmă sau ceva... 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Era versiunea de 110 KW, deci 150 CP. Avea 6000+ in bord, achizitionata recent. Na, eu am spus ce am vazut 6 zile cat m-am dat cu ea si nu merg la consum, poate am piciorul mai greum Pana la urma cum e bafta fiecaruia, o fi fost prea strans motorul, vreun soft mai slab calitativ pe ECU, benzina mai slaba...oricum, nu mi-a placut deloc feeling-ul plus consumul (mult prea mare pentru motorasul asta, o fi prea grea caroseria).
    • mi-as dori sa fiu de acord cu tine insa cu parere de rau .. poate aia era de 130 sau avea ceva prbl. - balanganeala??? ce i aia? Motorul si cutia sunt extrem de "smooth".nici o legatura cu dieselul si smuceli! - consumul meu a fost intre 4.9 si 5.5. la drum intins. Deva - Sibiu - 6.1, apoi plinul si pana la rm valcea 4.9 si pana in Buc 5.5. viteze intre 90 - 127 ( mers intins cu 122, deh, rodaj) - nu stiu de 4000 ,- eu n am trecut de 3000 rpm. se duce instant catre 130 km /h fara sa ti dai seama - n o tin pe 2wd ( nu se recoomanda si nu ii vad rostul) dar la drive test cu varianta 4x2 asa era cum zici :)aia e boala lor. Trag intr o parte si patineaza. De asta am luat 4x4.  
    • Salut,   Eu o conduc pe a mea ( altă marcă - 1.6 T DGI  177 CP ) cum conduceam Dusterul ( 1.6 16 V 4x4 din 2011 ) și îmi consumă 10 % oraș, consum la pompă.
    • M-am dat cateva zile cu 1.33 TCE 4x4. Impresii dupa ture prin Iasi si imprejurimi: - aceleasi rapoarte ca la diesel 4x4, insa mai smuncita la schimbari plus o balanganeala ce se simte in schimbator la ridicarea piciorului de pe acceleratie. - consumul zboara efectiv daca o conduc normal spre 11-12% (la pompa) in mod Auto/2WD; daca 'mangai' pedala atunci sta pe la 9+. Daca o trec pe ECO mai bine ma las pagubas. - foarte anemic vs diesel pe partea de cuplu, desi e acelasi, dar 'noroc' ca fiind benzina se poate tura spre 5000+ si-ti faci treaba, insa dupa 4700+ turbina incepe la propriu sa suiere de zici ca nu mai are aer. - delearul mi-a confirmat ca 4x4 e out pt 1.3 TCE din cauza noxelor, momentan dieselul e singura varianta. Ramane de vazut pe viitor.   Mult mai usoara se simte fata de diesel, cu rotile de iarna si 2WD la plecari de pe loc (mai ales in rampa pe asfalt) dadeam ture pe loc.
    • Salut! La ce alt service autorizat ai fost, pentru ca in aprilie ar trebui sa merg la service si vroiam sa merg acilo de unde am cumparat masina, adica la Meridian Vest din Maniu, dar daca spui ca ai avut probleme....
×
×
  • Creează nouă...