-
Număr conținut
461 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
-
Zile Câștigate
9
-
Corect, așa învățăm cu toții, ușor ușor. Sfaturile lui Gil sunt foarte utile (mulțumim !!!) , urmezi ce scrie el acolo pentru diagnoză din aproape în aproape. Oare softul tău de diagnoză sigur face tot ce vrei ? Dacă ai contactul tăiat... poate de aia nu ajunge curentul cel mare. Eventual pui un prieten să cupleze contactul (fără să pornească) și tu ții bujia incandescentă la masă. La temperatura exterioară actuală ar trebui să fie comandate. Sau măcar cu aparatul de măsură - vezi dacă îți vin cei 4.4 V pe fișă. Vezi că curentul vine intermitent, ar fi bun un aparat cu ac
-
You are a star, mulțumesc mult pentur coduri ! Sunt foarte utile și detaliile despre modelul de motor !
-
Am auzit că unii mecanici au obiceiul de a testa noile bujii incandescente înainte de a le monta. Așa că le cuplează la baterie să vadă ei cum se înroșesc. Doar că la Duster bujiile sunt pe 4.4 volți, nu pe 12 V, așa că chiar ei le ard, fără să își dea seama.... T0rquemada, așa e? Din ce an se pun pe Duster bujii de 4.4 V ? Deasemenea, dacă are vreo careva un cod pentru ele, mi-ar prinde bine, cred că și pe mine mă paște o schimbare a bujiilor incandescente.... P.S. Recitind ce a scris colegul nostru Torquemada (mulțumim din nou !) observ că eu am modelul PH
-
Dragi colegi de forum, a venit timpul să mă despart de DUSTER-ul meu de suflet cu care am mers în atâtea locuri. Acum m-a dus spre vestul Europei dar el cere înapoi spre est. Dacă aveți prieteni/rude interesate de o mașină cu istoric garantat, e cazul să mă contactați. Din problemele mașinii - toate au fost rezolvate pe garanție. La început a fost softul de injecție ce a trebuit rescris, e scris aici pe forum despre asta. Tot lotul a fost așa. Apoi claxonul de înlocuit, apoi MediaNav-ul care și-a dat duhul - a fost înlocuit pe garanție în 2018 cu modelul mai nou. Am avut gara
-
La alte mașini am avut plăcuțe FERODO și am fost mulțumit de ele. Acum nu știu ce să zic fix de 4180, am impresia că totuși 4180 nu era gama buget ci era mai răsărită. Eu am cumpărat niște plăcuțe de origine Dacia/Renault- dar le țin prin debara de vreo 5 ani. Când aveam 65000 km mi-a zis mecanicul că mai țin vreo 2000 km sau vreo 3000 de km și că îmi sugerează să le schimb. Deh, mirosea a $$$... Nu le-am schimbat nici măcar acum, am ajuns la 134.000 km. Asta cu plăcuțele cu care a venit mașina din fabrică, în urmă cu aproape 9 ani ! Așadar au mai ținut plăcuțele încă 70.000 km,
-
Eu am duster 1.5dCi 110 CP din 2013, decembrie, dintre primele PH2. Dacă țin minte bine, am fost prima dată la resoftare prin 2014 la inceput și apoi m-am mai chemat o dată. Nu mai țin minte dacă era tot 2014 sau 2015. Cert e că problemele legate de datul în nas la rece + fluctuația de turație s-au rezolvat după resoftare. Acum e OK. Poate merită să faceți un update. S-a făcut și recalibrare de injectoare, îmi aduc aminte că s-au dus cei de la reprezentață cu mașina pe un drum drept lung, ca să poată să stea cu ea la nu știu ce turație nu știu câte secunde minim, ca să se refa
-
Foarte tare Gil, mulțumim ! Torquemada, asta cu blocarea bujiilor... e intr-adevăr o problemă, la CLIO m-am cam chinuit la două dintre ele, am dat cu WD40 vreo 2 ore... Am auzit că ai șanse să le mai și rupi, e nasol tare de tot uneori... Deci e foarte utilă avertizarea ta, mulțumim.
-
Salut, Mașina a fost în garanție până la sfârșit de 2018, in total 5 ani garantie. Și dacă tot mi-am adus aminte că am plătit bani pe garanția extinsă.... m-am dus la ei, i-am pus să verifice. Ei zic că au inlocuit una sau 2 bujii incandescente, nu mai stiu exact. Dar cert e că nu am putut sta atunci lângă ei, din păcate... așa că nu pot fi 100% sigur ce au făcut. Acum am garaj subteran - acolo nu prea contează bujiile, e mai cald oricum ca afară. Deci imi pare rău că nu am un răspuns să te ajute - dar sigur se demontează tot ce e deasupra și încurcă, cum zic
-
Deci nicio noutate.... A durat jumătate de an procesul de inregistrare la judecătorie a unei asociații de proprietari...ce să mai zic despre un astfel de proces cu un producător auto !
-
Super. Dar cu procesul ce se mai aude ?
-
Deci ce au mai zis ? Poate francezii au influență mai mare decât românii.... S-au făcut și greșeli mai mari de-a lungul anilor, eu nu pricep ce le era așa greu la Renault să admită și să repare. Că nu de aici sărăcesc și nici de aici nu se îmbogățesc, vezi scandalul emisiilor - care a băgat adânc mâna în buzunarul producătorilor auto !
-
[Tutorial] Remediere Problema Claxon - Bloc De Lumini
topic a răspuns la i96nds yoyoandrei2000 în Sectiunea tehnica
Da, nouă.... Mai erau și unele SH la 80 lei. Mai e varianta reconditionarii, tot așa, cine e interesat, mesaj privat - am detaliile celui care le repară și le revinde. Se mai poate pune un releu - preț nu chiar foarte mic dar decent. Detalii pe mesaj privat. -
[Tutorial] Remediere Problema Claxon - Bloc De Lumini
topic a răspuns la i96nds yoyoandrei2000 în Sectiunea tehnica
Mulțumesc pentru sfaturi. Se pare că e același bloc de lumini și pe alte modele (Doker/Sandero etc) - așa că sunt multe compatibile pe piață. Am luat de pe OLX unul tot Renault/VALEO la 100 lei - nou - adică sub ceea ce cer la reprezentanță doar pentru manoperă. Blocul de lumini nou are aceeași chestie enervantă ca și cel care a fost montat pe mașină... Adică accesul la fază lungă necesită forță de apăsare, nu glumă ! Înțeleg nevoia de a proteja împotriva activării accidentale, dar soția mea abia apasă pe el Noroc că nu folosesc decât foarte rar faza lungă, chiar și la drum