quarelin

Members
  • Număr conținut

    244
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

quarelin a câștigat ziua ultima dată pe 7 Noiembrie 2016

quarelin a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

54 Excelent

Despre quarelin

  • Rang
    Senior

Informații profil

Vizitatori Recenți Profil

237 citiri profil
  1. Fluierat diferential fata/cutie

    Am scos din calcul anvelopele ... Să zic de ce, după părerea mea ... 1. a crescut acel zgomot ( am explicat mai sus ) 2. dacă ar fi anvelopele NU s-ar auzi acel huruit imediat ce plec ( deci la viteză miiică, mergi pe lângă mașină dacă vrei ), NU ??? Nu mai știu ce să cred ... Anvelopele sunt noi, jante noi echilibrate la montaj ...( nokian weaterproff) Stimă!
  2. Fluierat diferential fata/cutie

    Salut, Revin cu noi observații - acum huruie și la mers drept / viteză mică ( adică chiar de la plecare ..) Mecanicul zice că ar fi rulment... (spate stânga ) Huruitul se aude mai tare la plecarea de pe loc/ virare stânga Ce nu înțeleg eu : dacă este de la rulment nu ar trebui să se audă mai tare odată cu creșterea vitezei ? La mine e parcă invers ... la viteze mai mari parcă nici nu- l mai aud ( se aude, dar mult mai slab decât la plecarea de pe loc sau la virare stânga ) Adică acel huruit e acoperit de zgomotul roților și doar la reducerea vitezei, când mă apropii de oprire, începe să se audă mai tare ...( la viteză se aude huruitul, diferit de zgomotul roților, dar se aude mai slab ... nu mai este deranjant ca la viteză mică/ virare stânga ...; de ex. pe anumite tipuri de asfalt, unde nici zgomotul roților nu se prea aude, și acest huruit la viteze mai mari - peste 60 km/h - nu se prea aude ...) Cineva zicea că s- ar putea să fie planetara - dar mecanicul zice că nu are ce să huruie la ea...( așa este ?; cum pot verifica dacă huruie planetara? ) Altcineva : că să nu fie rulmenții diferențial din cutie/ planetara la intrare în cutie ... Dar cutia/ planetara nu s- ar auzi și pe elevator? Ca și până acum, pe elevator - nimic! ( un mecanic m- a pus să ascult cu stetoscopul la cutie - la capacul dinspre roata stânga - și se aude ca o mică bătaie acolo ..., el zice că de acolo ar fi ...că cică ar fi ceva rulment care are bătaie...și că la viraj apasă pe el planetara și de aceea huruie - ceva de genul ăsta a zis ...- nu prea mă pricep și cred că la cutii sunt puțini care se pricep ...; dar de la acea mică bătaie la acel huruit ...) Aveți idee? LE : Am vizionat și clipul postat de Caphonne... Am văzut ce zgomot face la viteză - la mine aproape că nu se aude deloc la viteza aia ( cum am zis și mai sus - la viteza aia dacă și asfaltul e ok, trebuie să asculți cu atenție ca să sesizezi zgomotul, adică să- l diferențiezi dintre celelalte zgomote ..) Am să fac un rezumat că presimt că v- am amețit la cât mă pricep eu la mecanică/ explicații legate de mecanică Deci, în urma discuțiilor/ constatărilor a diverși mecanici am câteva păreri : pentru acel huruit, mai tare la plecarea de pe loc/ mers cu viteză mică/ virare stânga ( care pe elevator nu se aude ) : 1. rulment spate stânga 2. planetară 3. cutie viteze - rulmenți diferențial din cutie ( sau ceva rulmenți de prin cutie...) 4. tambur/ maieu roată spate - să fie olărit ( dar ar trebui să se audă când învârt roata pe elevator, nu ? ) Mulțumesc!
  3. Fluierat diferential fata/cutie

    Multumesc de raspunsuri! Deci: 1. Killer82 - presiune ok 2 atm. - Nokian weaterproff noi , cca. 1500 km 2. Caphonne - nu se aude asa ... Multumesc de oferta ... dar asta este ..., distanta mare mon cher... Cred ca pana la urma fac si eu un film... 3.Cain - planetarele nu caraie ... sunt ok ... 4. Marea nelamurire ( si totodata speranta ca sunt rotile de vina ?) vine din : - de ce la mers drept de abia se aude..., adica cu geam deschis nu se aude deloc, de exemplu... - de ce pe elevator nu se aude? - se aude doar la viraj si cu ceva viteza deci nu la mers lent... - ar putea fi o coincidenta sau ar putea fi exact raspunsul corect faptul ca dupa ce am facut directia a scazut mult zgomotul...50%... De aici eu cam trag concluzia ca ar fi rotile... Cauciucurile sunt Nokian weaterproof si sunt cam ca suratele lor de iarna - Nokian wrd4 ..., adica tot asa adanci santurile si profil de iarna ... Poate gasesc pana la urma niste cauciucuri sa le probez... Stima!
  4. Fluierat diferential fata/cutie

    Salut, Vă cer din nou ajutorul, având în vedere că am observat o chestie în legătură cu acel huruit... Și anume: După cum am mai zis a scăzut în intensitate acel huruit după ce am făcut direcția și/ sau schimbat rulment dreapta spate... Ei bine, eu înclin tot mai mult spre varianta mecanicilor - cauciucurile fac așa; Și iată de ce zic asta : - atunci când merg drept se aude încet acel huruit ... dar când fac viraj dreapta/ stânga huruie din ce în ce mai tare în fc de cât de strâns este virajul...( ajungând atunci când virez maxim la huruitul pe care îl aveam înainte de a face direcția/ schimba rulment ) - totodată la aceleași viraje la viteză mică zgomotul este mic, crescând în intensitate odată cu viteza ... - plus că pe elevator nu se aude nimic ... Dacă ar fi rulment NU ar face la fel indiferent de viteză/ viraj ? Sau atunci când este suspendată? Ar mai fi aceste diferențe ale nivelului zgomotului? Eu așa cred - că rulmentul ar face la fel și la viteză mică ... Până ajung la mecanic ( săptămâna asta nu am timp), stau pe gânduri ... Voi ce ziceți? Mulțumesc! Stimă!
  5. Fluierat diferential fata/cutie

    DA, au săgeți mici pe toată circumferința roții + semnul ăla <<< și scris rotation de aici deduc că ăla este clar sensul ... încă odată, mulțumesc !
  6. Fluierat diferential fata/cutie

    revin, cauciucurile sunt dispuse cele 2 de pe partea stângă cu FULL DOT în exterior și cele 2 de pe partea dreaptă cu DOT pe exterior ( full dot pe interior ) toate au săgeți care indică la fel ( și șanțurile au aceeași orientare ) dar altfel nu se pot monta ... dacă întorc roata să vină cu full dot în exterior se va schimba și sensul rotației, nu ? stimă!
  7. Fluierat diferential fata/cutie

    mă duc să mă uit...
  8. Fluierat diferential fata/cutie

    Mulțumesc de răspunsuri! Să fac un rezumat : 1. prima dată urcat pe elevator observat că avea un huruit diferențialul ...și că fulia ( sau cum i- o zice ) de legătură cu axul cardanic avea o mică descentrare așa că am schimbat diferențialul ( cu unul sh - verificat și le rece și în sarcină - care este ok); 2. după montarea acestui diferențial la fel huruia așa că am luat o prin eliminare ... am dat jos axul cardanic - la fel, același huruit - deci nu e axul 3. am schimbat un rulment ( spate dreapta ) căci parcă de acolo vine zgomotul ( probat cum zicea Cain în mers cu o persoană în spate ) totodată am făcut și direcția 4. zgomotul s a mai redus - cca. 50 % noi bănuim că venea în principal de la unghiul roților sau că ”s- a așezat” rulmentul ăsta nou zic asta pentru că am făcut direcția imediat ce am schimbat rulmentul și nu mi pot da seama care a schimbat huruitul ...( acum parcă regret că nu am mai așteptat între ele să văd dacă s a schimbat de la rulment sau de la unghiuri ) În susținerea faptului că vine de la roți ar fi : - mecanicul de la direcție zice că a văzut și cazuri când un cauciuc sau o roată dădea acel zgomot ma ales că sunt noi atât cauciucurile cât și jantele - am un cumnat care la fel a pățit... huruit ... mecanicul insista să schimbe rulment, el nu a vrut ... a schimbat cauciucurile și zgomotul a dispărut ...( deși era zgomot ca de rulment, nu vuit ca de roți ...) - cu mașina pe elevator NU se aude nimic .. ( am să încerc - căci parcă nu am încercat - și chestia cu schimbatul sensului de mers; noi am verificat parcă numai pe mers înainte în toate treptele) 5. NU merg 4x4 am folosit f rar 4x4, merg doar 2WD Vă mai țin la curent - sper să dispară așa cum a apărut ! Stimă!
  9. Fluierat diferential fata/cutie

    salut, am schimbat și rulmentul dreapta spate și tot am acel huruit... vreo 2 mecanici insistă să schimb roțile căci astea all season sunt cam spre cele de iarnă și normal mai zgomotoase... zgomot care susțin ei aduce ( uneori ) f. mult cu cel de rulment ... argumentul lor este că atunci când mașina este pe elevator nu am absolut nici un zgomot ... am să încerc să schimb caucioacele ... stimă!
  10. Fluierat diferential fata/cutie

    ISZY56, mugur, mulțumesc! sper să- i dau de capăt fără să demontez toată mașina!
  11. Fluierat diferential fata/cutie

    m- am gândit și eu la roți... dar nu e zgomot de roți ...; nu făcea așa când am pus aceste cauciucuri ( nokian weaterproof ) altfel se aude acel ruliu de la roți ... vorbind cu unul, cu altul am auzit tot felul de păreri ... că s- ar putea să fie rulment care face așa doar când apasă greutatea mașinii pe el... și de aceea nu se aude nimic cu mașina suspendată ... am să- i dau cardanul jos să văd dacă se mai aude ... ( cum am zis mai sus mecanicul bănuie acel rulment de pe ax ...) dacă merg cu mașina fără ax cardanic are ceva ? ca să văd dacă se mai aude ... ( o iau prin eliminare ) stimă!
  12. Fluierat diferential fata/cutie

    salut, dacă tot ne plângem de zgomote... am un huruit care parcă se aude din spate .... cam ca de rulment... acum, partea curioasă : cu mașina pe elevator NU se aude absolut nimic!!! ( cuplat 4x4 și în toate vitezele încercat ) pe roți huruie de zici că m a lăsat rulmentul ... mecanicul zice să schimb rulmentul de pe axul cardanic... aveți idee? mulțumesc!
  13. Recensamant Cardane Decedate

    salut, ceva sfaturi la înlocuirea rulmentului central de la axul cardanic? sunt ceva chichițe de urmărit? trebuie centrat după? mulțumesc!
  14. Jante Otel

    au ajuns jantele comanda luni - ajuns joi ( au plecat târziu de la emag - am văzut pe site ul lor ) sunt ok ( doar 2 mici ciobituri cât boaba de orez pe o jantă ) echilibrat, montat ... și la drum mulțumit! am greșit mai sus, CARGUS - prin ei le- a trimis emag stimă!
  15. Anvelope Offroad & All-Terrain AT

    sapă mai adânc pe net.. când căutam anvelope am găsit review uri despre lassa ... turcești, se uzează repede, pierd aderența... cam atât rețin ... vorba colegilor ... mai pune ceva și cumpără ”de firmă” ...