Sari la conținut

Asiemitt

Members
  • Număr conținut

    5
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

0 Neutral

Despre Asiemitt

  • Rang
    Nou venit
  • Dată Naștere 09.06.1981

Informații profil

  • Nume:
    Codrin Voicu
  • Interese:
    inginerie, airsoft, soft off road
  • Oraș:
    Tg Mures
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 4x4 110cp
  • An fabricație:
    2015

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. @tynn23: Multzam fain. Eu am luat-o la 138000 km. Verificata in sistem la Dacia, am vazut ca sunt km reali si ca in noiembrie 2016 a avut o problema destul de serioasa cu scurgeri de ulei, chiuloasa deformata. A fost inlocuita si de atunci nu mai au aparut altele. Din oct de cand am luat-o am facut 6000 + km (e masina de naveta, 80-90 km zilnic, plus cateva drumuri Tg Ms - Rm Vl) si nu da semne de oboseala :). Protectiile de aripi si usi sunt ok, nu are rugina pe sub, mai ales ca urc destul de des catre munte prefer sa se zgarie plasticul de pe protectii decat vopseaua. La un moment dat ma gan
  2. Multumesc pentru info. Dpdv al becurilor, am mai vazut pe forumuri ca lumea recomanda night breaker. Pe de alta parte, parerile celor care le-au cumparat - pe review de emag - variaza de la foarte buna la foarte rea. Adevarul ca din cei care aveau parere nu foarte buna le aveau puse pe faruri cu lupa... Scutul e o varianta faina, dar intre timp am ajuns sa prioritizez alte cateva reparatii: inlocuitul carenajelor de plastic la rotile din fata (sunt crapate si la drum rau fac oarecare zgomot), inlocuirea microfonului hands-free din habitaclu, comanda geamurilor electrice de pe usa soferulu
  3. Salutare, am incercat si cu Eco On si cu Eco off. Diferenta se simte mai mult la mersul in oras, unde mai anuleza sin faptul ca prima treapta din cutie e foarte scurta. La drum intins, presupune un calcul mai atent al depasirilor, intrucat simmti ca masina nu mai are aceeasi sprinteneala. dpdv consum, diferenta observata e de aprox 0.2-0.3 l/100km. Ceea ce nu stiu: utilizarea modului Eco are vreo influenta asupra sistemului 4x4? In sensul ca daca e activat, sistemul imparte cuplul intre roti/punti in alt mmod decat fara Eco? Scuze daca apre o intrebare infantila... Multumesc, O zi bu
  4. Salutare, am pastrat calculatorul de bord neresetat 5000+ km, iar consumul mediu e de 5,7. 1.5, 4x4, condus in mod Auto, fara Eco, majoritatea timpului pe DN si aprox 25% in oras (TgMs). Ca si observatie personala, consumul creste spectaculos pe autostrada la peste 130 km/h - aerodinamica nu e punctul forte al masinii si nici etajarea cutiei nu favorizeaza consumul la viteze mari. O zi buna sa aveti!
  5. Salutare tuturor si bine v-am gasit! In vara aceasta am decis ca e timpul sa fac o schimbare din punctul de vedere al vehiculului detinut. M-am oprit initial la trei modele, Octavia Scout, Yeti sau Duster. Din moment de sunt pe acest forum, banuiti cine a castigat…. In octombrie am devenit posesorul unui Duster 1.5 dCi, fabricat in 2015, 4x4. Chiar daca nu sunt adeptul masinilor gri, culoarea arata bine pe masinuta, iar impreuna cu protectiile de plastic laterale da chiar bine (parere personala, strict, stiu ca frumusetea este in ochii privitorului). Masina a venit bine garnis
×
×
  • Creează nouă...