Sari la conținut

yoyoandrei2000

Members
  • Număr conținut

    139
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    4

yoyoandrei2000 a câștigat ziua ultima dată pe 14 Aprilie 2019

yoyoandrei2000 a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

58 Excelent

Despre yoyoandrei2000

  • Rang
    Senior
  • Dată Naștere 02.12.1987

Vizitatori Recenți Profil

571 citiri profil
  1. Arata bine masina, era de asteptat. Stopurile nu prea imi plac. Sa vedem motoarele, acum. Daca la benzina au bagat TCe-ul, care cu sau fara probleme e oarecum ok, mi se pare ca la diesel am ramas in anii 2000.
  2. Salutare! Am facut saptamana trecuta distributia (80000 km) si am schimbat placutele de frana. Bineinteles, piesele de la @Planetara. 200 kit distributie 180 pompa apa 200 kit accesorii 150 placute 353 manopera service Adras _____ 1083 lei Din ce am mai auzit, pompa de apa nu se schimba la prima distributie pentru ca de obicei nu curge pana atunci. In schimb, la mine cursese, mecanicul mi-a aratat pe unde. Cei cu >80000, la voi cum a fost? Merci, Andrei
  3. Bateria de prima echipare isi face treaba foarte bine si in al 7 lea an . Nici cea mai mica problema la ger. Masina a stat si 2 zile la rand nepornita cand au fost temperaturile foarte scazute si a pornit usor.
  4. Salutare, Nu am mai scris de mult timp pe topicul lui Dusterica. El a ajuns la ~78000 km rulati, din care impreuna avem 14000 (facuti cam intr-un an). Am facut revizia cu materiale de la colegul @Planetara si cam atat. Nicun eveniment special, masina se comporta foarte bine, luna asta ii fac si distributia pentru ca se apropie de 80000 km. Sunt curios daca trec si de iarna asta cu bateria de prima echipare. Iarna trecuta nu a dat niciun semn de oboseala.
  5. Salut, Sfatul meu este sa iti iei una revanduta de un dealer Dacia. Asa ai certitudinea numarului de kilometri si are toate reviziile facute in showroom. Eu am cumparat una ce provine din flota Petrom. Inca mai sunt la vanzare la dealeri dustere ce provin din Petrom, fab. 2012 si 2013. Le recunosti dupa culoarea Albastru-jandarmerie si bandouri aripi+usi aplicate. Eu nu am avut nicio problema cu ea si o am de un an si 1 luna . Mai multe detalii despre masina mea poti sa vezi pe topicul dedicat http://forumduster.ro/topic/2073-sunt-nou-pe-aici-duster-15-dci-4x4-110cp-albastru/
  6. Apropo de ochelari de noapte, am folosit ochelarii de Ski pentru ceata, cu lentila galbena. Noapte + ceata deasa rau + ochelari = mult, mult mai ok decat noapte + ceata deasa rau. Ii aveam la mine pt ca ma intorceam de la ski
  7. Exact asta spuneam si eu, mergand cu 130-140-150 pe banda 2, in conditiile in care am si masini in fata care merg tot cu aceeasi viteza ca a mea, dar eu nemergand in curul aluia din fata, se trezesc altii sa li se para ca ar trebui sa ma depaseasca si sa stea in curul aluia din fata mea, adica eu daca vreau sa pastrez o distanta sigura sunt depasit pe dreapta in cazul in care nu ma dau la o parte, desi merg cu aceeasi viteza cu care merg si ei
  8. Salut, Eu as face distributia si reviziile in service de reprezentanta. Astfel numarul de kilometri va fi consemnat in baza de date Dacia, iar cand vei dori sa vinzi masina, numarul de kilometri va fi verificabil. Este singura metoda 100% accurate prin care, ca si potential cumparator poti fi sigur de nr de km ai masinii. Cum masina ta merge pe 7 ani si are doar 78000 km, este chiar indicat sa faci asta, altfel un potential cumparator nu va crede cati km reali are. In rest, sa te bucuri de masina si sa nu aveti evenimente neplacute!
  9. nu, am inlocuit vechile amortizoare pentru ca erau curse si am vrut ceva de calitate mai buna, nu am nevoie de marirea garzii la sol
  10. Salut, Eu am B4 si sunt foarte multumit de ele, sunt putin mai rigide ca cele stock. Diferenta nu este foarte mare, piesa fiind de tip "replace" si nu upgrade.
  11. Salut, Lucrul asta mi se intampla absolut de fiecare data cand merg pe autostrada : drum aglomerat, tir-uri pe banda 1, pe banda 2 in fata mea coloana de masini ce se deplaseaza cu 130-140 km/h, eu la randul meu in coloana, tinand o distanta sigura fata de cel din fata mea. Bineinteles ca de fiecare data se trezeste cate unul sa-mi dea flashuri sa il las sa treaca, dupa care il las, trece de mine, ma duc inapoi pe banda 2 si el ramane la cativa metri distanta de cel din fata lui, caruia nu-i mai da flashuri, nu mai vrea sa treaca de el si merge in continuare in coloana. Am incercat sa stau aproape de cel din fata mea, si cel din spate nu a mai dat flashuri si a stat cuminte in spatele meu. Daca pastrez distanta, ma deplasez cu viteza cu care se deplaseaza coloana, dar nu il las sa treaca, bineinteles ca sunt depasit pe banda 1. Ce facem in situatia asta? Totusi nu vrem sa ramanem in spatele tirurilor care merg cu 90 km/h si nici sa fim depasiti pe dreapta.
  12. Felicitari pentru achizitie! Nu vei regreta. Sfatul meu este sa nu mergi "la consum" cu diesel-ul, schimba vitezele intre 2500 si 3000 rpm si nu merge niciodata cu ea constant sub 2000. In felul asta previi colmatarea filtrului de particule si al vanei EGR. 1 L in plus la suta nu se compara cu costurile ce pot surveni in urma problemelor cauzate de mers subturat.
  13. Salut, bine ai venit! Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente!
  14. @quarelin , parerea mea este sa cauti sa iei o masina fie de la primul proprietar al ei, inmatriculata in RO, fie de la un dealer Dacia. Am citit un topic aici mai demult, cand eram si eu in cautarea masinii, in care un coleg spunea ca a fost sa vada si sa verifice ~ 30 de dustere, din cate imi aduc aminte, si toate aveau kilometrajul schimbat sau vanzatorul ii dadea pentru verificare o serie de sasiu care aparea in baza Dacia cu un nr mic de kilometri, dar pe masina era alta serie, s.a.m.d. Poti sa fii sigur ca nu ai cum sa iei cu 7000 de euro un Duster cu ceva dotari, eventual diesel, nelovita si km putini, avand in vedere ca nici pe site-urile de afara nu gasesti asa ceva la pretul asta. Asa cum a spus alt coleg mai sus, suntem aici cativa care avem masini din flota Petrom, luate la un pret decent de ~ 9000 euro si suntem multumiti de masini. Dar cu masinile aduse din afara si luate de la necunoscuti e foarte riscant. Ar mai fi optiunea sa gasesti un samsar care sa lucreze cu cartile pe fata, adica iti arata masina pe care vrea sa o liciteze, pe carsontheweb, de exemplu. Tu vezi acolo cati km are, cum arata, probabil seria de sasiu, iti arata cu cat a licitat-o si iti spune cat vrea in plus. Succes in gasirea unei masini OK si tine-ne la curent
×
×
  • Creează nouă...