spulberica

Members
  • Număr conținut

    2
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

2 Neutral

Despre spulberica

  • Rang
    Nou venit

Vizitatori Recenți Profil

40 citiri profil
  1. Viitor Posesor De Duster 4X4 1.5Dci

    Salut si va multumesc pentru raspunsuri. Am optat pentru diesel pentru cuplu si pentru ca fac aproximativ 35.000 km pe an. Si-mi place mai mult sunetul motorului diesel Deocamdata explorez optiuni de cumparare, evident second, si deindata ce il cumpar va povestesc tot despre el. Aveti niste ponturi despre ce sa caut la un duster second ca sa reduc riscurile de mers des cu el la service dupa ce-l cumpar? Multumesc. S.
  2. Viitor Posesor De Duster 4X4 1.5Dci

    Salutare si... ma bucur sa fiu aici De Duster am inceput sa fiu pasionat in momentul in care a aparut, nu am vazut insa utilitatea in viata mea cotidiana. Intre timp insa am inceput sa lucrez din ce in ce mai mult in zone rurale astfel ca Dusterul isi justifica aparitia, si practic, in viata mea. Voi putea sa-l cumpar, cel mai probabil, la sfarsitul anului. Sunt fan Dacia, am invatat sa conduc pe o Dacia 1300 (an 1972) asamblata la Pitesti cu piese frantuzesti. Apoi am condus Dacia 1100, 1310, 1400, Sport, Papuc , (Liberta am ratat-o, nu mi-a placut niciodata cum arata) Nova. Am fost posesor de SuperNova si extrm de multumit de comportamentul rutier. Acum sunt posesor de Logan. Urmatoarea alegere logica este Duster. Am condus Duster in primavara asta, pret de 2000km si am fost foarte incantat de comportament. Am decis atunci sa schimb Loganul cu un Duster. Am sa listez mai jos restul motivelor pentru care strang bani din primavara pentru Duster, si va rog pe voi sa le apreciati, poate am fost prea optimist pe alocuri: costuri reduse cu carburantul - motorul de 1.5 dci este destul de zgarcit cu carburantul. Am citit pe despre consumuri diverse, mi se pare ca un consum mixt de 7 - 7,5 este rezonabil. Nu am talpa grea. costuri reduse de utilizare - intentionez sa achizitionez un Duster la mana a doua (poate importat) si nu voi folosi deci reprezentantele Dacia pentru intretinere si reparatii. Mecanicul Loganurilor mele este scolit in Franta si este extraordinar! Apoi piesele sunt semnificativ mai ieftine fata de piese si consumabile pentru alte marci. (Mai am si un Mercedes...) abilitatea de iesi de pe sosea fara dureri de cap - drumurile de la tara sunt "de tara". Lucrez mult in rural si ies de fiecare data cu teama de pe asfalt. voi putea ajunge in locuri in care nu am putut ajunge cu tractiune doar fata sau doar spate. Ma gandesc aici la cateva cabane si poieni si la Gura Portitei. este Dacia. Pentru mine un argument destul de solid Astept comentariile voastre, S.