Sari la conținut

Postări Recomandate

M-ai am o problema( de cand am luat masina am aceasta problema).

LA rece am un zgomot ca un fasait in zona distributiei.

Am schimbat rola si cureaua alternator( pe garantie) dar zgomotul persista. Motorul merge perfect, trage bine, nu trepideaza la relanti sau in sarcina.

Cei din service ridica din umeri, ca ar putea fi ceva pe la distributie sau fulia alternator sau fulia motor.

Cu cat se raceste mai mult afara cu atat dimineata se aude parca mai tare fasaitul.

De la ce ar putea veni acest zgomot?

 

duster 1.5 dci 4x4

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am atasat o inregistrare cu acest zgomot de la relanti cand masina este rece. Este un fasait care se aude separat de zgomotul produs de motor.

Daca aveti pareri...

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Am atasat o inregistrare cu acest zgomot de la relanti cand masina este rece. Este un fasait care se aude separat de zgomotul produs de motor.

Daca aveti pareri...

 

Insista sa vina cei de la Dacia...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu este locul aici dar ca sa numai deschid un topic pentru o intrebare mi-am permis sa o aderesez aici.

La 1,5 dci 110 cp la oprire in jumatate din cazuri apar vibratii transmise de motor la oprire insa in alte cazuri nu apar aceste vibratii , nici nu iti dai seama ca s-a oprit motorul.

De ce nu se opreste in totdeauna linistit?

Asa trebuie sa faca motorul diesel?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am atasat o inregistrare cu acest zgomot de la relanti cand masina este rece. Este un fasait care se aude separat de zgomotul produs de motor.

Daca aveti pareri...

 

 

si eu am acelasi tip de zgomot,

cand motorul este rece, indiferent de anotimp,

dupa cateva minute zgomotul se micsoreaza foarte mult, dar tot se aude.

cei de la service au zis ca e de la condens sau praf, si ca nu este nici o problema.

nu stiu ce sa zic/fac, :ermm:

`balcanic`, cum ai rezolvat problema ?

sau, nu mai ai masina.......

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu este locul aici dar ca sa numai deschid un topic pentru o intrebare mi-am permis sa o aderesez aici.

La 1,5 dci 110 cp la oprire in jumatate din cazuri apar vibratii transmise de motor la oprire insa in alte cazuri nu apar aceste vibratii , nici nu iti dai seama ca s-a oprit motorul.

De ce nu se opreste in totdeauna linistit?

Asa trebuie sa faca motorul diesel?

Astea sunt intrebari de pus la "meseriasul" de la uzina la intalnirea din acest WEnd.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Am schimbat distributia si accesoriile si dupa 2000 km fasaiala a revenit. Pompa de apa nu am schimbat-o. O fi de la ea?

Am scoc capacele de la distributie si zgomotul se aude de pe acolo de undeva.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Topicuri

  • Postări

    • Imi pare rau sa aud de probleme la un motor cu traditie la Dacia/Renault, dar fii optimist ca sigur se rezolva, masina fiind in garantie. Cateva intrebari am totusi:  ai observat cumva si alte simptome in ultimul timp la motor? Cati km are masina? Ai facut vreo revizie pana acum ?
    • Problema. Motorul nu mai are putere. L-am pornit OK. Am mers 200 m si nu se mai accelera mai sus de 1.500 rpm, oricat apasam pedala. S-a aprins "cheia" si "masina care derapeaza". Computerul afisa"verifca ESP, apoi "verficafrane", apoi "verfica injectie". M-am tarat cu ea pana la service. Acum astept sa vad cand o sa-i faca constatarea. Pana atunci, in fisa de comanda scrie "lipsa putere motor". Aveti vreo idee? Duster 2018 (octombrie) 1.6 Sce 4X2. Merci.
    • Dragi colegi, iata ca a aparut prima problema la Duster-ul meu.  Am pornit, motorul rece, am introdus a 2-a si... a dat in nas, s-a aprins "cheia fixa" si "ESP" -ul (chestia aia cu masina care derapeaza) iar computerul imi spunea "verifica ESP", "verifica frane", "verifica injectie" si tot asa. Oricat apasam acceleratia motorul nu urca mai sus de 1.500 rpm. M-am tatrat asa pana la service. Noroc ca este relativ aproape. Am lasat-o acolo ca nu avea cine sa se ocupe de ea. In fisa mi-au scris "lipsa putere". Nu gasesc nimic pe net despre aceasta problema. Repet, Duster 2018 1.6 Sce 4X2.    
    • Cât timp scrie Made in China e aceeași chinezărie dar făcută pe mainland nu pe vapor și vaporul în larg pe furtună , indiferent de cine o "dezvoltă"
    • Produsul este dezvoltat in parte la noi si nu stiu cu exactitate ce e in interior. Decat sa spun o prostie, mai bine mai asteptati putin sa aflu. Ambarella si Sony sigur nu sunt, deocamdata .   De vultur nu știu ce sa zic, dar cu siguranta e șoim! 
  • epiesa.ro

×
×
  • Creează nouă...