Sari la conținut

Postări Recomandate

M-ai am o problema( de cand am luat masina am aceasta problema).

LA rece am un zgomot ca un fasait in zona distributiei.

Am schimbat rola si cureaua alternator( pe garantie) dar zgomotul persista. Motorul merge perfect, trage bine, nu trepideaza la relanti sau in sarcina.

Cei din service ridica din umeri, ca ar putea fi ceva pe la distributie sau fulia alternator sau fulia motor.

Cu cat se raceste mai mult afara cu atat dimineata se aude parca mai tare fasaitul.

De la ce ar putea veni acest zgomot?

 

duster 1.5 dci 4x4

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...
  • Răspunsuri 75
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

cristina_sto. un sfat de la unul patit.nu-i lasa sa-ti faca update la soft. in afara de faptul ca nu se va intampla nimic, o sa ai o masina lenevoasa. nu va avea nervul , puterea dinainte. pe mine m-

daca se aude asa ceva mergeti la service mai ales ca aveti garantie- poate fi ceva care in timp mai scurt sau mai lung sa se transforme in ceva grav gen rupere curea distrib ( si de aici mai mult

Auzitul fasaitului/scartaitului este si motivul pt care am fost si-am schimbat distributia. Initial mi-au zis ca am 82 kkm si ca n-o sa mi se-aprobe schimbarea. Am zis "OK, nu-i nici o problema! Dar

Posted Images

  • 2 weeks later...

Nu este locul aici dar ca sa numai deschid un topic pentru o intrebare mi-am permis sa o aderesez aici.

La 1,5 dci 110 cp la oprire in jumatate din cazuri apar vibratii transmise de motor la oprire insa in alte cazuri nu apar aceste vibratii , nici nu iti dai seama ca s-a oprit motorul.

De ce nu se opreste in totdeauna linistit?

Asa trebuie sa faca motorul diesel?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 year later...

Am atasat o inregistrare cu acest zgomot de la relanti cand masina este rece. Este un fasait care se aude separat de zgomotul produs de motor.

Daca aveti pareri...

 

 

si eu am acelasi tip de zgomot,

cand motorul este rece, indiferent de anotimp,

dupa cateva minute zgomotul se micsoreaza foarte mult, dar tot se aude.

cei de la service au zis ca e de la condens sau praf, si ca nu este nici o problema.

nu stiu ce sa zic/fac, :ermm:

`balcanic`, cum ai rezolvat problema ?

sau, nu mai ai masina.......

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu este locul aici dar ca sa numai deschid un topic pentru o intrebare mi-am permis sa o aderesez aici.

La 1,5 dci 110 cp la oprire in jumatate din cazuri apar vibratii transmise de motor la oprire insa in alte cazuri nu apar aceste vibratii , nici nu iti dai seama ca s-a oprit motorul.

De ce nu se opreste in totdeauna linistit?

Asa trebuie sa faca motorul diesel?

Astea sunt intrebari de pus la "meseriasul" de la uzina la intalnirea din acest WEnd.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 10 months later...

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
    • nu am nici o modificare, totul e cum a venit din fabrică
    • Salut @RobertR, merci de raspuns. Suspensia e standard? Ai inaltare sau ceva mai rigid?
×
×
  • Creează nouă...