Postări Recomandate

Da. Parcheaza masina pe o suprafata orizontala.

Aceeasi problema o am si eu, si din spusele celor de la Dacia Service toti Dusteristii si nu numai. Daca masina este parcata cu 2 roti pe sa zicem o bordura mai inalta, sonda litrometrica inregistreaza o cantitate mai mica de combustibil in rezervor. Problema e legata de softul din creierul masinii si modul in care acesta afiseaza medierea mai multor citiri. Se pare ca mediaza mai mult decat trebuie sau mediaza dupa ureche. Personal am patit la vreo 100 de km dupa alimentare sa parchez masina cum ziceam cu laterala pe un trotuar mai inalt si cand am re-pornit mi s-a aprins becul de rezerva ;) si imi arata o singura linie la rezervor. Nici nu are rost sa va spun cat de atent m-am uitat pe sub masina dupa o balta de o motorina... Becul a stat asa pana a doua zi dimineata cand si-a revenit doarece peste noapte a fost parcata "la orizontala".

 

Deci, problema "normala".

 

Ce ma dispera pe mine insa, ca tot suntem la capitolul liniute in bord, este reprezentarea grafica a temperaturii motorului (lichidului de racire). Nu am reusit niciodata sa vad una sau trei liniute. Doar 0, 2 sau 4 linitue. Probabil ca acelasi computer nu stie sa calculeze decat cu sot si fara virgula... :):D

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

salut

merci de informatie :))

asta stiam si eu.

dar...apare si problema "liniutelor", cind apar 2 cind 4 cind una singura, la aceeasi cantitate de carburant. banuiesc ca e soft...dar... la citi bani au luat cei de la dacia/renault nu pot rezolva ????

am masina din iulie, de 2 ori s-au aprins in trafic toate beculetele, din bord, am oprit masina si am repornit, problema rezolvata...totusi...au dat rasol ?oare? la soft??

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
salut

merci de informatie :))

asta stiam si eu.

dar...apare si problema "liniutelor", cind apar 2 cind 4 cind una singura, la aceeasi cantitate de carburant. banuiesc ca e soft...dar... la citi bani au luat cei de la dacia/renault nu pot rezolva ????

am masina din iulie, de 2 ori s-au aprins in trafic toate beculetele, din bord, am oprit masina si am repornit, problema rezolvata...totusi...au dat rasol ?oare? la soft??

 

Pare ca nu pot rezolva...

 

Legat de problema ta cu beculetele aprinse TOATE in mers, sa nu fie cumva mufa de la computer ne-bagata bine sau ceva de genu' asta, ca la soft daca se restarta, trebuia sa-ti moara si motoru (vezi injectoarele comandate electronic de computer).

 

Parerea MEA.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
salut

merci de informatie :))

asta stiam si eu.

dar...apare si problema "liniutelor", cind apar 2 cind 4 cind una singura, la aceeasi cantitate de carburant. banuiesc ca e soft...dar... la citi bani au luat cei de la dacia/renault nu pot rezolva ????

am masina din iulie, de 2 ori s-au aprins in trafic toate beculetele, din bord, am oprit masina si am repornit, problema rezolvata...totusi...au dat rasol ?oare? la soft??

 

Pare ca nu pot rezolva...

 

Legat de problema ta cu beculetele aprinse TOATE in mers, sa nu fie cumva mufa de la computer ne-bagata bine sau ceva de genu' asta, ca la soft daca se restarta, trebuia sa-ti moara si motoru (vezi injectoarele comandate electronic de computer).

 

Parerea MEA.

Detin si eu un laureat dci 110cp si am deja 8500 km. Sunt probleme cu indicator de combustibil la varianta 4x4. Se pare ca dacia va lansa un OTS pentru schimbare TdB si ceva resetari pe la calculator injectie. Oricum pentru cine inca nu cunoaste se poate vedea cantitatea precisa din rezervor cu manevra din bord (buton jurnalier apasat si punere contact....si mentinere apasat buton din TdB pana la aparitia unei succesiuni de cifre in centrul ecranului dupa care apasat succesiv de 3 ori si apare cantitate combustibil rezervor si nr de linii corecte pe indicator nivel ).

Altceva este mai nou , un scartait aparut la buretele de separatie bord-parbriz( desi inca n-am rulat in off-road).La ora actuala se pare ca se monteza un burete mai spongios , cel de acum fiind mai dens.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

In aceeasi ordine de idei, am descoperit indicatorul de combustibil CONSUMAT de la ultima alimentare(resetare) ca fiind extrem de precis. Este singurul corect functional (dupa standardele mele) si precis la suta de grame.

 

Pentru a vedea cat carburant s-a consumat de la ultima alimentare(resetare) dupa punerea contactului se apasa butonul ... de 3 ori si este afisata cantitatea in litri. La a treia apasare afiseaza consumul mediu (aproape corect dupa un timp).

Pentru a putea folosi cu succes acest indicator de consum, dupa fiecare alimentare (la plin) resetez consumul (mediu sau total) si gata.

 

Daca imi zice ca am consumat 39.4 l si ma duc in peco, in rezervor intra 39.2-39.6 l. Asta eu numesc precizie buna si fiabila, cu conditia sa nu uit dupa ce fac plinul sa resetez consumul (cu consumul afisat, se apasa lung butonul de pe bord pentru 2-3 secunde, pana indicatorul de consum total afiseaza 0 sau cel de consum mediu afiseaza -.--.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.