Sari la conținut

Zgomot la denivelari


Postări Recomandate

Toti stim cum arata drumurile din Romania. Dusterul care se afla in posesia mea a inceput sa dezvolte un trancanit la puntea fata. Are 55000 km dar a fost exploatat in conditii mai deosebite (mult off-road si drumuri proaste). Ma gandesc sa il bag in service si as dori sa stiu cam ce pot schimba pentru a il face ca nou. Voi ati schimbat ceva bucsaraie la ale voastre? Si daca da cat a fost nota de plata?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 19
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Eu am schimbat bucsele de la bara de torsiune si am rezolvat o problema. 

La logan am schimbat pe la 40.000 km, la o revizie ITP cand a fost blocata masina de RAR si a venit un inginer de la ei si a zis ca pivotul stanga fata are joc si masina nu primeste acceptul ITP daca

Revin cu rezolvarea. Bieleta antiruliu stanga avea joc si de aici se auzea zgomotul. Am schimbat bieleta( cu toate ca o schimbasem acum aproximativ jumatate de an) cu alta noua si a disparut  zgomotul

La logan am schimbat pe la 40.000 km, la o revizie ITP cand a fost blocata masina de RAR si a venit un inginer de la ei si a zis ca pivotul stanga fata are joc si masina nu primeste acceptul ITP daca nu se schimba. Am intrebat la respectivul service daca au pivot si au zis, nu, nu avem, dar avem bascula cu totul si asa am schimbat, asta se intampla in 2011.

 

Din ce vad pe site-uri bascula echipata de Duster costa cam 200-250 de RON, deci nu e chiar asa de scumpa...

Intreaba la service cat e o bascula, sunt si eu curios.

 

@caramba - ca sa schimbi doar pivotul sau doar o bucsa de pe bascula e chinul naibii, adica manopera cred ca e mai mare decat daca ai schimba bascula cu totul :-) .

 

Eu nu o sa ma complic decat cu bucsa sau pivotul, daca pica una din astea, jos cu bascula....si pun alta noua.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La solenza pe care am avut-o inainte am incercat sa schimb singur pivotii si pana la urma am reusit. Dar am apelat la cineva cu o presa hidraulica sa pot monta pivotii noi pe brat. la duster cred ca o sa fac o programare in service peste 2 saptamani. Masina e in garantie. Oare are ceva daca o duc in alta parte decat la Dacia ?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am avut 2 astfel de batai in parte din fata odata am schimbat bieleta antirului cred ca am zis bine , si a doua oara o bucsa si am scapat de acele batai. Iar masina mea nu este tocmai rulata numai pe drumuri de asfalt si am 90 de mii.

Da o fuga la service si constatarea se face rpd si pe garantie daca mai este .

Salutare,

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Corect \bine punctat  referitor si la “A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster. Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord …”, plus ca si asta “spune multe” despre “mecanicul” acela (cu DDT2000)  … @bogdanmihai29  iti trimit acum un PM.
    • La Duster ph1 tabloul de bord e nediagnosticabil via OBD, deci nicio sculă nu va comunica cu el, implicit și ABS-ul.      
    • Nu stiu pentru ca nu am toate "datele", totusi intreb retoric, cum naiba tu ca mare "mecanic"  (si cu DDT2000) sa ii "recomanzi "  unui client sa anuleze martori si mai ales sa il pui sa taie fire ... iar daca este acelasi mare "mester" mare care te-a pus sa schimbi senzorul panglica si dupa aceea "... a zis ca trebuie programat dupa schimbare" dar el NU a facut aceasta "programare" atunci este si mai trist. Una dintre sugestiile anterioare cred ca ramane valabila: apeleaza la cineva (inclusiv reprezentanta) care stie si poate sa rezolve in mod corespunzator problema, fara taieri de fire si dat jos led ...  
    • Revin cu un update.Azi am vizitat a doua oara mecanicul pentru diagnoza si programare.A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster.Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord si cel mai probabil este vorba de pompa abs.Poate vorbesc prostii dar abs functioneaza normal.Senzorul unghi volan funtioneaza normal,cel de sub scaun pe care l-am carpit acum cateva zile funtioneaza normal.Acelasi mecanic mi-a recomandat sa pun mana pe letcon si sa revin la starea dinainte adica fara led esp.Ma doare capul si imi vine sa ii dau ledul jos.
    • va salut ! am si eu o problema care tot ma bate la cap de ceva timp cu un duster 2015  1.6 16v cu gpl de fabrica  de ceva timp turatia motorului la relanti nu mai era stabila si se tot aprindea martorul zigzag si check engine  asa ca am hotarat sa merg la dacia  dupa ce au facut constatarea au spus ca trebuie schimbata clapeta de acc . zis si facut am schimbat aceasta piesa dupa numai 2 zile problema a revenit aceleasi simtome relanti instabil martori aprinsi asa ca am fost inapoi la dacia cu ea si cei de acolo au zis ca trebuie schimbate si bujile si bobinele asa ca am schimbat si aceste piese  dupa numai 1 zi problema a revenit si pe tester aceiasi problema clapeta de acc si cei de la dacia au schimbat clapeta pe garantie produsului crezand ca este defecta numai stiu ce sa fac nu vreau sa mai merg la dacia  daca stie cineva ce poate fi si de ce face asa va rog sa imi spuneti multumesc !    
×
×
  • Creează nouă...