Sari la conținut

Probleme motor benzina - pornire si functionare


Postări Recomandate

Rog posesorii de duster benzinar sa ma ajute sa lamurim unele probleme pe care le am. S-ar putea sa nu fie probleme dar nu pot merge la reprezentanta sa intreb deoarece au un comportament jalnic. Am impresia ca daca ii deranjez cu o intrebare o sa iau bataie. Orice problema ridic o expediaza repede ca si cum ar fi foarte jigniti si deranjati.

 

Am observat cateva ciudatenii la pornirea si functionarea motorului:

 

1. Se intampla uneori sa opresc motorul iar dupa 10 sau 20 de minute sa nu mai vrea sa porneasca decat dupa 4-6 incercari si atunci foarte anemic dupa care isi revine.

 

2. Daca motorul functioneaza la relanti si apas mai brusc acceleratia, in primele momente parca moare si apoi isi revine.

 

3. Cand ambalez motorul acesta suna ca si cum ar fi sparta toba de esapament. Am avut si logan pe benzina dar acela nu suna asa. Cand ambalam se auzea doar suieratul acela fin si placut de benzinar.

 

Va rog sa imi spuneti daca v-ati intalnit cu aceste probleme si daca sunt normale pentru ca, asa cum am mai spus, la reprezentanta nu mai am curajul sa merg. Precizez ca dupa ce am ridicat masina, la vreao saptamana am sesizat la reprezentanta un suport de conducte rupt (ii spune agrafa) care sustinea conductele de benzina si de nu stiu ce iar la reprezentanta s-au rastit la mine ca ce naiba am facut la masina si de ce umblu la motor sa rup suportii ca dacia sigur nu livreaza masini in halul ala. Va dati seama ca nici nu am atins piesa respectiva ca doar nu sunt psihopat sa trag de conducte dupa ce dau o caruta de bani pe masina. Piesa nu a fost mare lucru de schimbat a durat 1 minut si a costat 6 lei si 70 de bani dar a fost o chestiune de atitudine. Aveam impresia ca primesc un pumn in gura de la seful mecanicilor. In fine, stiam ca sunt nervosi de cand am avut loganul :).

 

Asa ca va rog sa ma ajutati cu cateva informatii la problemele de mai sus si eventual daca stiti vreun service de reprezentanta in zona TgMuresului sau in apropiere (cluj, bistrita, sighisoara, oriunde gasesc niste oameni care sa se uite la masina).

 

Va multumesc.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 49
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Rog posesorii de duster benzinar sa ma ajute sa lamurim unele probleme pe care le am. S-ar putea sa nu fie probleme dar nu pot merge la reprezentanta sa intreb deoarece au un comportament jalnic. Am i

Esti prea optimist... Vocea clientului e doar o voce care nu rezolva nimic numai trimite mesaj catre acelasi service de rahat care te tine cu problema nerezolvata si care incearca sa te arda de fiecar

Lamureste la Vocea Clientului si apoi schimba service-ul.

 

La Cluj de exemplu, la reprezentanta Feleac, maistrul si cei care preiau masina s-au comportat impecabil pana acum, dovedind un real profesionalism, atat ca atitudine cat si ca investigatii privind problemele raportate.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Trist si un puct negru pentru cei de la Corunca. Nu prea ai de ales: Sighisoara sau Reghin ...totusi poate la Cluj.

Io presupun asa de departe o problema de aprindere via electronica. Daca ai gasi un binevoitor sa-i puna testerul CLIP sigur ar da de problema.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@dacian la tine cred ca ar fi 2 problem. parte cu pornitul greu la rece am avuto si eu cu loganul 16 16v a trebuit sai schimb garniturile de la corpul clapeta acest defect nu apare la test trebuie sa demonteze corpul clapeta. a mai patit cineva pe aici pe forum si dupa o cearta cu cei din service a schimbat garniturile si nu a mai avut problem.si a doua problema cred ca e motorasul pas cu pas acest motoras regleaza turatile masini

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 weeks later...

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...