Sari la conținut

siandu

Members
  • Număr conținut

    120
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    2

siandu a câștigat ziua ultima dată pe 16 Aprilie

siandu a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

34 Excelent

1 Urmăritor

Despre siandu

  • Rang
    Senior

Informații profil

  • Oraș:
    Craiova
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 Blue dCi 115 4WD
  • An fabricație:
    2020

Vizitatori Recenți Profil

983 citiri profil
  1. am urmat procedura descrisa de @t0rquemada. Urmaresc sa vad daca se mai intampla fenomenul.
  2. am revenit cu informatii: - Medianav-ul este versiunea 1.0.13.3 - Telefon OnePlus 5TS (A5010) cu Android 9
  3. Salut, ieri mi s-a desperecheat telefonul de 3 ori in timp ce eram in convorbire (sistem MediaNav). Foarte frustrant. Apoi s-a cuplat la loc fara sa fac eu ceva (cuplarea completa dureaza 1-2 minute - pana incarca agenda telefonica). Este acelasi telefon folosit si pe Dusterul vechi (PH1) unde nu s-a intamplat niciodata sa se decupleze (sistem radio-CD-player). Aveti idee care este problema, a mai patit cineva ?
  4. mda, un pic cam incomod, sunt multe cabluri, cd-player-ul trebuie fixat ca sa poti schimba CD-urile in timpul mersului m-am gandit la aceasta posibilitate, insa de multe ori in mufa USB sta telefonul. Ar merge sa copiez muzica in telefon, insa manevrarea printre foldere nu este asa facila precum introdusul CD-ului in fanta si gata (!) incepe sa cante. Pana la urma cred ca o sa procedez cu varianta stick...
  5. Salut. La Dusterul cel nou unitatea MediaNav nu are posibilitatea de rulare CD-uri, are numai port USB. De-a lungul timpului am strans ceva CD-uri cu muzica pentru calatorie pe care le-am ascultat cu placere in Dusterul vechi (ph1). Exista vreo posibilitate de a atasa o unitate CD-ROM la sistemul audio al masinii pentru a rula CD-uri ?
  6. Niste poze exemplificative cu cotiera montata ar ajuta. Pentru modelele care deja au cotiera gen "brat", cum se monteaza aceasta cotiera ? (banuiesc ca trebuie dat jos).
  7. ok, sorry, cred ca am citit prea repede postul tau (deh, e inainte de Paste)
  8. e clar ca nu deconectam/conectam toata ziua bateria si inteleg ca servodirectia sa faca parte din procesul de pornire. Peste 4 ani (sau cat o tine bateria) trebuie sa merg la service pentru schimbare ? Daca ma lasa bateria cand sunt in calatorie prin munti ? Merg la cel mai apropiat magazin, cumpar una, dar degeaba ca nu am un service in zona ? Daca lucrurile se intampla dupa cum explica @t0rquemada, atunci ar fi trebuit sa fie un pic explicat in manual. In manual scrie doar ceva de genul "inlocuirea bateriei este o operatie complicata, apelati la service / reprezentatul marcii". Cand citesc ca inlocuirea bateriei este complicata parca nu imi vine sa iau in serios aceasta precizare. Daca mi-ar explica legatura cu servodirectia si cu alte sisteme (daca or mai fi) atunci ar fi altceva. Apreciind informatiile partajate, imi voi pune in minte deviza: nu decupla bateria !
  9. a mers cu rotire pe loc volan stanga-dreapta ! multumesc pentru "pont". Ar trebui trecut in manualul de utilizare. Inca nu am mers la drum sa vad daca se mai aprinde a doua oara, testez un pic mai tarziu. Altfel, ce spune @t0rquemada nu mi se pare corect, pot exista cazuri in care trebuie sa schimbi bateria sau pur si simplu sa o deconectezi. La reconectare de ce trebuie sa mergi in service (pentru acel OTS) ? Suna ca si cum servodirectia ar fi "memorie volatila", intrerupi alimentarea... nu mai merge.
  10. mda, nu prea are legatura cu topicul, insa am gasit o situatie similara, colegul komoddo a scos si el borna de la baterie, a pus-o la loc, insa nu a avut martori aprinsi in bord. Rog un administrator sa mute postul meu intr-un topic corespunzator.
  11. Salut. Cei la care am facut asigurarea Casco mi-au propus instalarea unui dispozitiv telematic pentru evaluarea stilului de condus. Daca parametrii inregistrati arata "prudent" atunci am o reducere la polita. Dispozitivul se monteaza simplu la bornele bateriei. Ceea ce am si facut (conform instructilor de montaj): am decuplat 'minus', cuplat fire dispozitiv intai la plus apoi la minus, pus 'minus' inapoi la baterie. Dispozitivul functioneaza corect, masina merge, dar am in bord martori aprinsi si mesaje "verifica directia", "verifica ESC". E normal ? De ce s-au aprins martorii in bord ? Cum se rezolva aceste avertismente ?
  12. aplicatia Renault Dashcam oprita total echivaleaza cu absenta telefonului propriu in preajma masinii, deci e normal sa inceapa inregistrarea daca se deschide / inchide usa sofer. Daca nu inregistreaza cand 'simte' telefonul (applicatia pornita in background) inseamna ca proprietarul telefonului (eu) actioneaza asupra usii soferului. Multumiri @Lumberjack !
  13. am testat cele spuse de @Lumberjack si pot sa confirm: - motor oprit, aplicatia Renault Dashcam oprita total (force stop din Settings / Apps on Android), deschidere + inchidere ferma usa sofer => DVR-ul porneste si inregistreaza. - motor oprit, aplicatia Renault Dashcam doar inchisa fereastra, deschidere + inchidere ferma usa sofer => DVR-ul nu reactioneaza
  14. asta inseamna ca daca imi fac de lucru prin masina (de exemplu montaj huse, aspirat covorase) care implica dechidere / inchidere usa sofer (cu motor oprit desigur), dashcam-ul va porni inregistrarea ? Ma gandeam ca inregistrarea ar trebui sa se activeze daca masina este incuiata si se deschide cumva neautorizat orice usa, capota motor.
  15. merci, o sa fac si testul cu parbrizul; suna logic, daca senzorul este in camera, iar camera lipita de parbriz, atunci orice vibratie a parbrizului ar trebui sa fie captata de camera
×
×
  • Creează nouă...