Sari la conținut

Vlad2018

Members
  • Număr conținut

    16
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

3 Neutral

Despre Vlad2018

  • Rang
    Dusterist

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. E din cauza compresorului, nu merge continuu, când cuplează intră motorul puțin în sarcină și de aici variația, acum depinde cât de jos coboară turometrul... Și a mea face la fel la relanti, cu AC pornit, scade puțin turația și revine la 900, nimic de speriat, părerea mea.
  2. Eu din câte știu este alt motor față de cel de 105 cai. Distribuția este pe lanț, variabilă, a mai fost și pe Quasquai până prin anul 2014 dacă nu mă înșel. Motor fiabil dar econom nu prea... Mașina are 4000 de km acum, am făcut un consum și a ieșit 8.6, consum făcut de la plin la plin, la vreo 400 și un pic de km, un drum întins de vreo 100 km și restul oraș. Acum eu locuiesc în Petroșani, traficul este acceptabil, dar în zone mai aglomerate eu zic că nu scapi fără 9, poate chiar și 10 l. Eu sunt mulțumit, dacă se mai așează motorul și coboară la 8l mai bine, nu aveam alte așteptări privind consumul, este totuși un motor aspirat, caroserie destul de grea, nu sunt fan diesel, iar în motoarele mici cu turbo deocamdată nu am încredere, vom vedea ce se va întâmpla cu motorul de 1.3. Nu folosesc funcția ECO în oraș, la drum mi se pare odihnitoare(depinde de stare) mai ales cu copilul în mașină.
  3. Aveți idee ce ulei s-a folosit? S-a schimbat și filtrul de benzină? Dacă are...?
  4. Pot confirma și eu acel ronțăit, insesizabil dacă nu-i dai atenție, la relanti ce dispare la apăsarea ambreiajului, tubalatura de admisie aer mai trepideaza când e motorul în sarcină... Dar vorba unui mecanic cu urechea fină, "ia o electrică!" și nu mai auzi nimic. Pe mine personal mă mulțumește motorul, se conduce ușor în oraș, consum... 8-9 litri mixt, mai mult prin oraș, dar era de așteptat având în vedere că e motor aspirat. Resurse suficiente pentru un mers decent, surprinzător de stabilă, îmi place modul ECO în special cu copilul în mașină, accelerarea devine mai lină. Mă cam deranjează un lucru și anume dimineața la rece stă destul de turată și apar niște fluctuații destul de mari după părerea mea, acum nu știu dacă e din categoria "așa face toate" sau e o problemă. A voastră cum se comportă la rece? Duster-ul are 4000 km acum, Prestige 4*2, 1.6 SCE.
  5. În articolul http://m.automarket.ro/stiri/anvelopele-de-iarna-obligatorii-inscriptii-necesare-amenzi-potentiale-si-41095.html# e menționat că e suficient M+S, sper că și au dreptate.
  6. Mie mi-a zis tipa de la Dacia că vine cu cutie în 6, deși eram ferm convins că vine în 5... i-am dat pace, cu anvelope de vară, a venit cu M+S...
  7. @Gavryel nu cred că A/S înseamnă All season, ar trebui să fie marcate M+S, sau cel puțin ale mele așa sunt, fără marcaj M+S nu prea ești în legalitate iarna...
  8. Casco e făcut fără opționale, în cazul meu puține, keyless și hărți. Jantele sunt pe 16, nu au putut configura cu jantele pe 17, dar arată foarte bine, chiar mă bucur, am și câștigat 100 euro, alt atuu... anvelopele sunt mai acceptabile.
  9. Salut, am ridicat și eu de câteva zile mașina, un Duster 1.6, 4*2, Prestige și a venit cu anvelope all season, marcate M+S, Continental parcă. Casco la Groupama, full, cum mai zicea un coleg mai devreme, mi-a ieșit la 2300 pe an, cică am avut un discount suplimentar că am și apartamentul tot la ei... Acum mașinii cam nimic de reproșat, mă bucur că am luat benzină, foarte silențios, elastic, nu dă în nas, cel puțin pentru soție este ideal. De consum deocamdată nu mă pot pronunța, dar la un drum de vreo 150 km, afară din localitate cu Eco a ieșit o medie de 6.5, mers "bătrânește", schimbat în maxim 3000 de ture, cel mult 110. Keyless-l foarte mișto, dă o senzație suplimentară de comfort, dar pe mine personal mă cam deranjează claxonul la închidere, deși necesar să ști că și-a făcut treaba și mi se pare aria un pic cam restrânsă... Am pățit să se închidă doar că i-am dat roată prin față să ajung la portbagaj, sau să deschid capota... Eu am găsit ceva în carte cu pornirea motorului de la distanță, știți ceva detalii? Ce ar trebui în plus, costuri? Ar fi cireașa de pe tort să mai și pornească să se încălzească iarna... În rest să auzim doar de bine și km mulți la toată lumea!!!
  10. Înseamnă că e la fel, țara de proveniență e Franța, introdu Vin-ul pe autodna.ro. Pentru România seria începe cu UU...
  11. Salut, am plătit luni diferența pentru mașină, sper să ajungă săptămâna asta, ce m-a mirat e seria de șasiu, e de Franța, ați mai întâlnit?
  12. De pe dacia.ro "Dacia a fost mereu dedicată ideii de transparență și simplitate, drept pentru care sprijinim în totalitate trecerea la noile reglementări. Începând din martie 2018, Dacia va lansa pe piață primele autovehicule certificate prin noua procedură. Din septembrie 2018, toate autovehiculele noi comercializate de Dacia vor deține certificarea WLTP." Și eu luni trebuie să o plătesc și undeva la sfârșitul săptămânii s-ar putea să ajungă. S-au mișcat destul de repede, am făcut comanda undeva prin 20 august. Sper să nu fie probleme...
  13. Așa știu și eu, all season, dar sunt marcate M+S? se poate circula iarna? sau mă pot pregăti pentru o achiziție de anvelope. Poate vreun coleg ce a ridicat mașina ne poate spune exact?
×
×
  • Creează nouă...