Sari la conținut

dacian

Members
  • Număr conținut

    458
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    30

dacian a câștigat ziua ultima dată pe 14 Noiembrie 2017

dacian a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

301 Excelent

1 Urmăritor

Despre dacian

  • Rang
    Senior
  • Dată Naștere 23.05.1972

Vizitatori Recenți Profil

1.420 citiri profil
  1. S&S nu are relevanta la consum, are însă relevanta la păstrarea unui aer mai curat în oraș. Eu îl vad ca pe o cheltuiala pe care mi-o asum pentru a-i deranja mai puțin pe ceilalți. În situațiile în care devine deranjant poate fi decuplat din buton. Hai sa ne gândim puțin și la ceilalți! Dacă toate mașinile care stau la semafor ar avea S&S funcțional altul ar fi aerul respirat de pietoni.
  2. Am avut aceeasi problema pe care am descoperit-o in 2015 la trei luni dupa ce am luat masina. Cauza: o crapatura aproape insesizabila in santuletul cu mastic aratat in foto de mai sus. Au spus ca mi-o repara in garantie dar nu am avut timp si incredere deoarece trebuie revopsit coltul acela. Rezolvarea a fost simpla: am lipit in santuletul respectiv, in partea din spate peste crapatura o fasie de folie din aceea care se pune pe geamuri. Dupa trei ani bucatica de folie rezista iar apa in portbagaj nu am mai avut. Daca vrei sa te convingi ca acolo e problema, atunci cand masina e uscata, toarna
  3. Ceva asemanator am gasit si eu in fata pasager. Unul singur. M-am tot uitat si nu am gasit locul de unde a cazut apoi l-am aruncat.
  4. In sfarsit putem anunta si clasamentul, in partea care ne intereseaza pe noi. E de remarcat ca toti baietii cu masini dacia duster au terminat rallyul fara probleme. Au fost 5 masini duster la start si 5 masini duster la final. Chiar daca nu ar fi obtinut nimic tot ar fi fost o mare realizare tinand cont de traseu. Dar baietii nu s-au oprit aici ci au luat tot podiumul: Duster peste tot. Felicitari lor si felicitari noua cand am ales aceasta masina sa ne greveze bugetul familiei pe vreo 5 ani. Insa surprizele nu se opresc aici. Va prezint acum castigatorul clasei Promo si a Cupei Duster:
  5. Festivitatea de premiere. Asa cum v-am mai spus clasa PROMO a fost castigata de DUSTER (locurile 1, 2 si 3) Pe locul 4 a ajuns un suzuki Vitara. Numele grele mai la urma.
  6. Va prezint imagini aproape proaspete de la finalul cursei BAJA 500 Bucuresti. In deschidere echipa care a participat pe singura masina Duster benzinar 1,6 16V fara modificari, cu suspensia amortizoare stok+arcuri HR (albastre). Marius (pilot) si Mircea (navigator in culori de camuflaj). Mircea este unul din cei mai buni mecanici de dacia si renault din Mures dar, din pacate, cand esti foarte bun patronii te scot din atelier si te pun la birou. Din fericire nu a avut nimic de intervenit pe benzinarul nostrucare s-a miscat incredibil si cu probleme ZERO. O pauza pe traseu. Se observa s
  7. Se poate sa fie masinile de la BAJA 500 deoarece cursa a avut 500 de km pe drumuri de tara din Baragan. In alta ordine de idei cursa rallyraid BAJA 500 Bucuresti contand ca etapa in mai multe competitii (din cate stiu eu) s-a incheiat. Din unele surse se pare ca avem cateva surprize pentru unii dusteristi. In momentul in care se vor confirma le voi face publice. Abia astept! BRAVO BAIETI! @timekruzer, @mariussuciu si @clioRS impreuna cu echipajele lor de la echipa DUSTER HOBBY RACING din TG. Mures care au indraznit sa participe masinile lor de familie la aceasta redutabila cursa si au
  8. Sa va arat masinile inainte de start. Masina alba este a lui @timecruzer iar langa ea puteti vedea masina lui @clioRS. In ceea ce-l priveste pe Marius sper sa nu aiba probleme la intoarcerea acasa. Cam multe frumuseti acopera de fapt cea mai mare frumusete care se intrevede in spate.
  9. Maine, 23 aprilie ora 6.30 se da startul cursei de rallyraid Baja 500 Bucuresti 2016, etapa in mai multe competitii auto interne si internationale. La startul cursei se afla si 5 masini Dacia Duster din care 2 masini apartinand unor profesinisti (o echipa din Rusia ce mai are participari la curse europene) si masina MUDSTER. Alaturi de acestea iau startul si 3 masini apartinand unor inimosi amatori toti din Tg.Mures - care s-a dovedit in timp un centru important al dusterismului de pe la noi (cel putin asa mi se pare mie). Despre acestia as vrea sa va vorbesc cateva cuvinte. Prima masi
  10. Chiar ca e bataie de joc. Situatiile aratate de tine sunt absurde chiar daca se intampla la superoamenii numiti nemti. Nu inteleg de ce ne tot raportam la prostiile de dincolo in loc sa ne raportam la situatiile cu adevarat bune. De exemplu modul cum esti tratat intr-o reprezentanta Dacia din Austria.
  11. Defectul reclamat este clar ca lumina zilei si becul si materialele neconforme. In paranteza: luni am programare pentru remediere probleme scurgere de ulei pe la etansarea capacului colbutorilor (aparuta la 11.500 km) si, culmea, tocmai ma pregateam sa-mi instalez instalatia GPL. Asta pe celebrul K4M care nu se strica niciodata. Norocul meu a fost ca am tot amanat montajul asteptand prima revizie. Dar chiar si cu viciile demonstrate Dacia are texte legale si conventionale de opus sustinerilor tale. Cred ca treaba cu reclama negativa i-ar face mai deschisi la un compromis. Totusi exista si ai
  12. Instructiunile scrise se refera si la interzicerea modificarii oricarui ansamblu. Discutia de mai sus este in drept deoarece infruntarea finala din instanta (daca va exista) va fi una pe baza interpretarii reglementarilor cuprinse in lege si in actele semnate de parti. In fapt Stefan are, dupa parerea mea, dreptate. Chiar daca nu ar fi montat GPL motorul tot s-ar fi stricat. Poate mai tarziu sau poate mai devreme dar probabil ca avea niste vicii ascunse. Ori aici intervine transpunerea in drept a situatiei. Vanzatorul are datoria de a despagubi sau repara aceste vicii dar cu unele exc
  13. Cum se va trece peste aceste reglementari? Art. 1717 Cod civil Defecţiunea imputabilă cumpărătorului Garanţia nu va fi datorată dacă vânzătorul dovedeşte că defecţiunea s-a produs din pricina modului nepotrivit în care cumpărătorul a folosit sau a păstrat bunul. Comportamentul cumpărătorului se apreciază şi luându-se în considerare instrucţiunile scrise care i-au fost comunicate de către vânzător.
  14. E clar ca Dacia va da vina pe instalatia GPL si nu va schimba motorul. In drept se poate sa aiba dreptate. Dar in fapt mi-e clar ca nu asta e cauza defectului din moment ce aceeasi problema au avut-o motoare fara modificari GPL. Eu cred ca ei stiu ca GPL-ul nu a afectat dar daca i-ar schimba motorul lui Stefan ar crea un precedent dand astfel liber la modificari personale. Asa ca in discutii private vor recunoaste ca defectiunea este alta dar, public, se vor prevala de modificare pentru a nu schimba nimic. In privinta montatorului de GPL nu cred ca acesta a garantat in scris altceva de
×
×
  • Creează nouă...