Sari la conținut

dacian

Members
  • Număr conținut

    458
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    30

dacian a câștigat ziua ultima dată pe 14 Noiembrie 2017

dacian a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

300 Excelent

4 Urmăritori

Despre dacian

  • Rang
    Senior
  • Dată Naștere 23.05.1972

Vizitatori Recenți Profil

805 citiri profil
  1. S&S nu are relevanta la consum, are însă relevanta la păstrarea unui aer mai curat în oraș. Eu îl vad ca pe o cheltuiala pe care mi-o asum pentru a-i deranja mai puțin pe ceilalți. În situațiile în care devine deranjant poate fi decuplat din buton. Hai sa ne gândim puțin și la ceilalți! Dacă toate mașinile care stau la semafor ar avea S&S funcțional altul ar fi aerul respirat de pietoni.
  2. Am avut aceeasi problema pe care am descoperit-o in 2015 la trei luni dupa ce am luat masina. Cauza: o crapatura aproape insesizabila in santuletul cu mastic aratat in foto de mai sus. Au spus ca mi-o repara in garantie dar nu am avut timp si incredere deoarece trebuie revopsit coltul acela. Rezolvarea a fost simpla: am lipit in santuletul respectiv, in partea din spate peste crapatura o fasie de folie din aceea care se pune pe geamuri. Dupa trei ani bucatica de folie rezista iar apa in portbagaj nu am mai avut. Daca vrei sa te convingi ca acolo e problema, atunci cand masina e uscata, toarna incet dintr-o sticla de jumate, apa in partea din spate a santuletului pe urma verifica in spatele plasticului negru de la stop. Nu mi-a venit sa cred cum printr-o crapatura de 1 cm si de grosimea unui fir de par se poate umple portbagajul intr-o jumatate de ora de mers prin ploaie torentiala.
  3. Nu e chiar corect. Transmisia 4X4 la Duster nu blocheaza diferentialul spate ci diferentialul central care regleza diferenta de turatie intre puntea fata si puntea spate.
  4. dacian

    Tractorasul Duster

    Ceva asemanator am gasit si eu in fata pasager. Unul singur. M-am tot uitat si nu am gasit locul de unde a cazut apoi l-am aruncat.
  5. In sfarsit putem anunta si clasamentul, in partea care ne intereseaza pe noi. E de remarcat ca toti baietii cu masini dacia duster au terminat rallyul fara probleme. Au fost 5 masini duster la start si 5 masini duster la final. Chiar daca nu ar fi obtinut nimic tot ar fi fost o mare realizare tinand cont de traseu. Dar baietii nu s-au oprit aici ci au luat tot podiumul: Duster peste tot. Felicitari lor si felicitari noua cand am ales aceasta masina sa ne greveze bugetul familiei pe vreo 5 ani. Insa surprizele nu se opresc aici. Va prezint acum castigatorul clasei Promo si a Cupei Duster: Este vorba de echipajul Marius - Mircea care au evoluat pe duster 1,6 16V (celebrul k4m) si care ne aduc noua, posesorilor de benzinare (submotorizate) o mare mare satisfactie. Totusi nu vreau sa incep duelul benzina vs diesel deoarece castigare acursei nu inseamna neaparat ca benzinarul e mai bun decat dieselul ci aceea ca motorizarea pe benzina conbinata cu un sofer pasionat poate tine steagul sus cu mandrie. Acum cateva aspecte tehnice despre cum si-a "preparat" Marius masina: i-a montat un set de arcuri HR second primite imprumut de la colegul @timecruzer, si-a achizitionat cu vreo 60 de lei un set de jante de tabla de la dezmembrari si un set de cauciucuri AT BFG (astea sunt noi). In rest.... benzina, pasiune si talpa grea. Masina de fabrica face fata. Turometrul a vazut de cateva ori banda rosie iar cursa a parcurs-o in mod 4x4 lock pe cat posibil fara ESP (care se cupleaza totusi singur peste o anumita viteza). In privinta suspensiei Marius imi spunea ca arcurile HR in combinatie cu amortizoarele de fabrica sunt combinatia (de buget) ideala care, asa cum a demonstrat face fata si in curse adevarate. Deocamdata atat despre Baja 500 Bucuresti. Revin cand mai am ceva interesant de adaugat. O remarca pentru toata echipa Duster Hobby Racing din Tg. Mures, in primul rand lui @timecruzer care a fost principalul organizator aici la nivel local al participarii la Baja si lui @clioRS care a intregit in mod fericit grupul.
  6. Festivitatea de premiere. Asa cum v-am mai spus clasa PROMO a fost castigata de DUSTER (locurile 1, 2 si 3) Pe locul 4 a ajuns un suzuki Vitara. Numele grele mai la urma.
  7. Va prezint imagini aproape proaspete de la finalul cursei BAJA 500 Bucuresti. In deschidere echipa care a participat pe singura masina Duster benzinar 1,6 16V fara modificari, cu suspensia amortizoare stok+arcuri HR (albastre). Marius (pilot) si Mircea (navigator in culori de camuflaj). Mircea este unul din cei mai buni mecanici de dacia si renault din Mures dar, din pacate, cand esti foarte bun patronii te scot din atelier si te pun la birou. Din fericire nu a avut nimic de intervenit pe benzinarul nostrucare s-a miscat incredibil si cu probleme ZERO. O pauza pe traseu. Se observa si masina rusilor un duster nissan. Il cunoasteti dupa moaca. La final masina lui marius si a lui Claudiu. La plecare una era albastra iar cealalta alba. Revin la Dusterul benzinar, preferatul meu in cursa deoarece e fosta mea masina (in prezent am reincarcat cu PH2). Sunt foarte fericit pentru Marius. AM pierdut o masina buna dar am castigat un prieten si mai bun. Cred ca a meritat. Pentru toti detinatorii de benzinare va spun sa nu va simtiti cu nimic inferiori. Nu suntem submotorizati. Masina din imagine a demonstrat ca singura piesa ce trebuie schimbata este cea dintre volan si scaun.
  8. Se poate sa fie masinile de la BAJA 500 deoarece cursa a avut 500 de km pe drumuri de tara din Baragan. In alta ordine de idei cursa rallyraid BAJA 500 Bucuresti contand ca etapa in mai multe competitii (din cate stiu eu) s-a incheiat. Din unele surse se pare ca avem cateva surprize pentru unii dusteristi. In momentul in care se vor confirma le voi face publice. Abia astept! BRAVO BAIETI! @timekruzer, @mariussuciu si @clioRS impreuna cu echipajele lor de la echipa DUSTER HOBBY RACING din TG. Mures care au indraznit sa participe masinile lor de familie la aceasta redutabila cursa si au terminat toti cursa cu masinile intregi si functionale. Tot din surse mai putin oficiale aud ca multi reporteri din presa auto s-au mirat cand au vazut toate dusterele ajunse la finish in stil de mari campioni. Cam atat deocamdata pana la rezultatele finale pot sa va mai spun doar ca la clasa PROMO masinile DACIA DUSTER au luat tot podiumul. Se confirma ceea ce unii dintre noi stiau si anume ca Dacia Duster este invincibila in cursele de rally raid la clasa de masini fara modificari esentiale. FELICITARI! P.S. In urma cursei se pot trage unele concluzii tehnice pe care le voi prezenta zilele viitoare.
  9. Sa va arat masinile inainte de start. Masina alba este a lui @timecruzer iar langa ea puteti vedea masina lui @clioRS. In ceea ce-l priveste pe Marius sper sa nu aiba probleme la intoarcerea acasa. Cam multe frumuseti acopera de fapt cea mai mare frumusete care se intrevede in spate.
  10. Maine, 23 aprilie ora 6.30 se da startul cursei de rallyraid Baja 500 Bucuresti 2016, etapa in mai multe competitii auto interne si internationale. La startul cursei se afla si 5 masini Dacia Duster din care 2 masini apartinand unor profesinisti (o echipa din Rusia ce mai are participari la curse europene) si masina MUDSTER. Alaturi de acestea iau startul si 3 masini apartinand unor inimosi amatori toti din Tg.Mures - care s-a dovedit in timp un centru important al dusterismului de pe la noi (cel putin asa mi se pare mie). Despre acestia as vrea sa va vorbesc cateva cuvinte. Prima masina apartine lui @timecruzer si cred ca la ora asta este cel mai frumos duster din cate am vazut. Am vazut masina inainte de plecarea spre Bucuresti si va asigur ca in urma nenumaratelor incercari de suspensii, pneuri si jante inimosul proprietar a ajuns la proportiile perfecte dar si la un aspect incantator. Imi pare rau ca nu am poze recente dar va afisa timecruzer la intoarcerea din aventura. Cate ceva despre masina:diesel, PH2, alb, pack look, suspensii galbene de la mudster si arcuri HR, troliu etc, multi stiti masina de la intalniri + niste cauciucuri foarte faine (parca sunt de tractor). Nu stiu daca are si alte modificari pe masina dar nu l-am auzit sa spuna si de altceva. Dar cele mai bune piese ale acestui atelaj se afla in cabina respectiv timekruzer si sotia lui Zita, iar pasiunea lor pentru duster este imensa. A doua masina apartine lui @clioRS un prieten de nota 10 impatimit al volanului, fost pilot de raliu si proaspat indragostit de duster. Masina lui: diesel, PH2, alb, cu suspensii IRONMAN si cauciucuri ca ale lui timecruzer (cred ca se numesc simex). Din cate stiu alte moddificari masina nu are. Nici aici nu am foto cu masina. A treia masina apartine lui @mariussuciu si este o masina foarte draga mie ce imi trezeste uneori amintiri. Este fosta mea masina, participanta la IND-ul de la Bran de acum ceva vreme si care acolo (cu mine la volan) a scos un timp execrabil. Din fericire a incaput pe mainile mai pricepute ale lui Marius care a inceput sa o frece prin off road. Aceasta este si singurul duster pe benzina (1.6 16V) inscris in competitie si sper sa aduca satisfactie posesorilor de benzinare care cica ar fi submotorizate. Vom vedea ca nu e chiar asa daca la volan sta un om priceput. Nu am fotografii nici cu aceasta masina dar a aparut recent pe facebook scufundata pana la jumatate in noroi (de unde a si iesit dar fara placuta cu numarul de inmatriculare). Date despre masina:Duster PH1, blue navy, pack look, benzina 1,6 16V fara modificari la motor, aprox. 55.000 km, suspensie cu arcuri HR si amortizoare stok (s-a inaltat vreo 3 cm), cauciucuri AT BFG. Este interesant de precizat ca la Tg.Mures a luat fiinta un grup al pasionatilor de frecat dusterele in competitii la initiativa lui @timekruzer care de la regretabila retragere a lui Cristian Dorobantu a devenit liderul dusteristilor mureseni. Echipa de care vorbeam se numeste DUSTER HOBBY RACING si va reuni pe toti amatorii pasionati de curse cu dusterul. Cand se vor afisa foto de la BAJA se va putea observa ca masinile descrise mai sus au inscriptionat numele echipei pe laterale. A patra masina ar fi putut fi a mea dar nu am fost destul de rapid si de hotarat sa ii fac micile modificari necesare avand de luptat si cu ghinionul scurgerilor de ulei pe la motor asa incat am ramas acasa sa le fac galerie din fata calculatorului. Sa le uram succes si sa le tinem pumnii! BRAVO BAIETI!!!
  11. dacian

    De Ce Duster

    Perfect de acord cu @negura. Nu cred ca dupa 5 postari ar trebui sa-ti permiti apelative ironico-superioare la adresa colegilor. In rest... multa fericire in iubirea neconditionata pentru duster.
  12. Chiar ca e bataie de joc. Situatiile aratate de tine sunt absurde chiar daca se intampla la superoamenii numiti nemti. Nu inteleg de ce ne tot raportam la prostiile de dincolo in loc sa ne raportam la situatiile cu adevarat bune. De exemplu modul cum esti tratat intr-o reprezentanta Dacia din Austria.
  13. Defectul reclamat este clar ca lumina zilei si becul si materialele neconforme. In paranteza: luni am programare pentru remediere probleme scurgere de ulei pe la etansarea capacului colbutorilor (aparuta la 11.500 km) si, culmea, tocmai ma pregateam sa-mi instalez instalatia GPL. Asta pe celebrul K4M care nu se strica niciodata. Norocul meu a fost ca am tot amanat montajul asteptand prima revizie. Dar chiar si cu viciile demonstrate Dacia are texte legale si conventionale de opus sustinerilor tale. Cred ca treaba cu reclama negativa i-ar face mai deschisi la un compromis. Totusi exista si aici un mare DAR. Dar daca ei evalueaza ca posibilitatile tale de a face reclama negativa sunt mici sau inexistente te vor trata cu nepasare. Sunt alte tari in care situatia ar fi cu totul alta...
  14. Instructiunile scrise se refera si la interzicerea modificarii oricarui ansamblu. Discutia de mai sus este in drept deoarece infruntarea finala din instanta (daca va exista) va fi una pe baza interpretarii reglementarilor cuprinse in lege si in actele semnate de parti. In fapt Stefan are, dupa parerea mea, dreptate. Chiar daca nu ar fi montat GPL motorul tot s-ar fi stricat. Poate mai tarziu sau poate mai devreme dar probabil ca avea niste vicii ascunse. Ori aici intervine transpunerea in drept a situatiei. Vanzatorul are datoria de a despagubi sau repara aceste vicii dar cu unele exceptii. Printre acestea si cele aratate la art. de mai sus.
  15. Cum se va trece peste aceste reglementari? Art. 1717 Cod civil Defecţiunea imputabilă cumpărătorului Garanţia nu va fi datorată dacă vânzătorul dovedeşte că defecţiunea s-a produs din pricina modului nepotrivit în care cumpărătorul a folosit sau a păstrat bunul. Comportamentul cumpărătorului se apreciază şi luându-se în considerare instrucţiunile scrise care i-au fost comunicate de către vânzător.
×
×
  • Creează nouă...