Sari la conținut

Probleme motor benzina - pornire si functionare


Postări Recomandate

Nu stiu daca tine de pornirea asta defectoasa si de aer fals primit pe undeva (corp clapeta sau mai stiu eu ce) dar benzinarul meu daca sta la relanti iar apoi accelerat se aude de la motor un zgomot parca rasufla pe undeva niste aer. Ce poate sa fie acel zgomot?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 49
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Rog posesorii de duster benzinar sa ma ajute sa lamurim unele probleme pe care le am. S-ar putea sa nu fie probleme dar nu pot merge la reprezentanta sa intreb deoarece au un comportament jalnic. Am i

Esti prea optimist... Vocea clientului e doar o voce care nu rezolva nimic numai trimite mesaj catre acelasi service de rahat care te tine cu problema nerezolvata si care incearca sa te arda de fiecar

...mai sint colegi pe care au avut problemele respective cu pornitul si urmand sfatul meu au rezolvat problemele

 

O sa merg la service si o sa cer schimbarea garniturilor. Daca se rezolva problema, nu mai conteaza motivul pentru care garniturile puse pe linia de asamblare nu sunt bune, sau nu sunt montate corect. Totusi, acest lucru s-ar putea transforma intr-un OTS. (Oare vreun reprezentant Dacia citeste acest forum ? )

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Un sfat:

1.te duci la service pt diagnosticare

2.problema la 1.6 16v este cauzata din 2 motive celebre:

a - bobina de inductie - necesita schimbare

b - senzorul de turatie de pe volanta

 

Daca nu ai timp sa ajungi la service, poti incerca sa cureti acel senzor de turatie, ca si metoda ai clipul de mai jos:

 

 

Asteptam rezultaul.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@dust3radmin - stiu cum face motorul cand este de vina senzorul de turatie de pe volanta, insa problema la mine nu se manifesta asa. As descrie mai degraba astfel: incepe procesul de aprindere, insa parca nu este suficienta benzina, motorul batzaie la turatie mica (parca da sa moara) apoi, dupa 2-3 rotatii, incepe sa isi revina, urca la 1500 rpm, sta un pic acolo si revine la turatie normala. De aceea inclin catre explicatia colegului @caramba care zicea ca trage aer fals pe la corpul clapeta. Aerul fals ar putea explica si urmatoarele nemultumiri (presupun):

- turatia neuniforma la ralanti

- o anumita scadere de putere, pe accelerare, cand motorul este rece

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@dust3radmin - stiu cum face motorul cand este de vina senzorul de turatie de pe volanta, insa problema la mine nu se manifesta asa. As descrie mai degraba astfel: incepe procesul de aprindere, insa parca nu este suficienta benzina, motorul batzaie la turatie mica (parca da sa moara) apoi, dupa 2-3 rotatii, incepe sa isi revina, urca la 1500 rpm, sta un pic acolo si revine la turatie normala. De aceea inclin catre explicatia colegului @caramba care zicea ca trage aer fals pe la corpul clapeta. Aerul fals ar putea explica si urmatoarele nemultumiri (presupun):

- turatia neuniforma la ralanti

- o anumita scadere de putere, pe accelerare, cand motorul este rece

Asa face si la mine. Pe langa astea, cand il accelerez (de la relanti) se aude un suierat ca si cand ar scapa aer pe undeva. Chestia cu turatia neuniforma nu o am in schimb scaderea de putere a motorului pe accelerare sau chiar pe mers constant o simt in special cand e rece dar si atunci cand e cald.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

uitati ce am gasit pe -ul Logan, unde se discuta aceeasi problema a motorului 1.6 16V benzina:

"dupa aproape 4 luni in care am studiat motorul asta pana in cele mai mici detalii va pot spune ca am rezolvat problema pornirii ciudate si am si identificat o.

am si 2 confirmari ca aceea a fost problema de pe 2 forumuri unul din franta unul din germania.

 

corpul clapeta are 2 garnituri. una inainte si una dupa fluture. daca una din ele nu etanseaza bine, pe acolo intra aer fals.

la montaj a ramas dezlipita o portiune infima foarte mica dintr o garnitura. la rece cauciucul se contracta si rezulta un loc pe unde trage aer fals. dupa pornirea motorului din cauza vacumului se lipea bine garnitura si etansa. la cald se dilata si se etansa bine.

 

daca faceti asa ceva SCHIMBATI GARNITURILE !!! SI NU VETI AVEA PROBLEME"

(http://www.loganclub.ro/ /showpost.php?p=701158&postcount=32)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Presupunand ca indicatia de consum mediu e corecta, da, e usor de facut calculul, dar l-am prins ca afiseaza eronat cu ~ 0.7L/100km x 500km => 3,5 L eroare. Intrebarea se referea insa la o informatie utila cum as putea din diagnoza(mai exact pe unde sa caut) sa afisez aceasta informatie mult mai utila pt. mine decat consum instant.
    • @Stef13, daca iti mai amintesti, care din setarile de Clock le-ai folosit: - Clock displayed from CAN / RTC OFF - Clock displayed / Not Set / RTC ON - Clock displayed and Set / RTC ON Multumesc! Legat de resetare Oil change si Service Time, la Duster 2 , 2023, merge exact cum scrie in manual, folosind butoanele de pe volan, contact pus, motor oprit.
    • Traseu Bucuresti-Suceava (445 km) am avut consum 9.6 si costul a fost de 140 ron. Am mers mereu cu putin peste limita de viteza peste tot pe unde am prins. Imi pare rau ca nu am retinut viteza medie... Recomand acest site pentru a va calcula consumul: https://gps-online.webshow.ro/calculator-consum.html
    • Mai poti vedea si numarul de kilometri parcursi de la ultimul reset. Prin urmare, faci o impartire simpla si ai aflat ce te intereseaza.
    • Pt. ca se pare ca e mai simplu din butoane... "Duster2 (also Sandero3/Logan3/Jogger?): On the Duster2, all parameters are in the speedometer (Cluster_L1_L2) under Ecrans Configuration, Conf Entretien. As with Gen. 2, you can set eight values: interval and remaining days/km for both oil changes (Vidange) and maintenance (Révision). Resetting the counters to their initial values is more complicated (select the Oil drain reset or Service reset function from the RoutineIdentifierList and execute the routine using the Oil DRAIN RESET Exec button. It seems to be easier to reset the values in the on-board computer menu." Sursa
×
×
  • Creează nouă...