Sari la conținut

Nyklas

zgomot/vibratii bord

Postări Recomandate

Salut

 

Am un duster de aproape o saptamana 1.5dci 110cp Laureat 4x4.

Am observat ca in momentul de decelerare (sper ca definesc bine actiunea) - respectiv de frana de motor, aud niste vibratii in bord, in partea pasagerului din dreapta. Sunt niste vibratii de plastic (nu greierasi), dar destul de deranjante.

 

Voi ati sesizat asa ceva? Sau aveti idee de unde si din ce cauza se aud acele vibratii?

 

ps. mi-am pus nevasta sa ambaleze putin motoru (2500-3000rpm) si in partea a doua (rampa de revenire a turatiilor la relantiv) - ea auzea inauntru acele vibratii, insa eu, de afara - cu capota ridicata - nu am auzit niciun astfel de zgomot. Din asta am dedus ca problema pare a fi inauntru.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Nyklas vezi sa nu ai prin torpedou sau buzunarul din usa ceva care sa vibreze la anumita turatie... Eu spre exemplu am la ambele masini (Symbol dCi si Supernova) suporti de pahare/sticle pe usile fata, care vibreaza la anumita turatie.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Man,

 

masina e de o saptamana. Nu e nimic nici pe usi, nici un torpedou. Oricum ar fi fost, as fi verificat asta inainte.

Ma gandesc ca e un cablu, sau o parte din bord ce vibreaza ...

Luni am programare la service. Sper sa descopere buba ....

In rest, masina este excelenta, tinuta la drum la fel ....imi place cum se infige (110cp 1.5dci 4x4)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

ok guys,

 

azi am dus dusteru' la o reprezentanta Dacia. Dupa aproximativ 3 ore m-au sunat si mi-au spus ca au gasit si rezolvat problema. Diagnosticul oficial a fost: - niste suruburi slabite. Posibil nu au fost bine stranse inca de la inceput. O fi sau nu aceasta cauza, nu pot spune 100% (nu am de unde sa stiu exact ce au facut ei acolo), insa important e ca nu se mai aude. Acum e totul ok !

 

Sa ne auzim cu bine

 

N.

 

ps. cred ca putem inchide acest topic.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Aceeasi problema a aparut si la mine masina este 1,5 110cp o am de aproape doua luni iar zgomutul apare undeva in parte dreapta in bord la o turatzie de 1500-1800tur/min la o turatzie constanta in cam toate treptele de viteza, dar voi da o fuga pana la service sa vad care este problema ba kiar sunt curios si voi sta langa ei sa vad unde de unde este problema.

Va voi tine la curent cu ce s-a intamplat.

Sa ne salutam prin trafic!!!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

eu am avut din prima saptamana ( iulie) dupa cumparare o vibratie in bord pe plaja 1800-2000 rot/min dar in zona tablou de bord. S-a rezolvat la service.A fost un colier de fixare al cablajului de bord care talona pe spatele tabloului de bord, de fapt coada libera a colierului dupa strangere.

Melcu detinator de Colb de 1,5 dci cu 110 cp

O alta problema ce apare(dar nu la toate) este talonare cablu reglaj far dr-a pe conducta de AC( compartiment motor zona dreapta fata), care trimite o vibratie in habitaclu. Se rezolva prin distantarea celor doua piese aflate in zona de contact(mai bine zis se distanteaza cablul de reglaj far ca onor conducta AC este rigida).Acest sfat este bun pentru cine doreste sa nu mai piarda timpul prin service. :-)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Topicuri

  • Postări

    • Deși nu mai este de actualitate, trebuie spus totuși că în cazul de față cineva a mutat cele 2 siguranțe din dreapta jos, de 5A (portocalie translucidă) și de 10A (roșie), cu o poziție mai jos. Trebuie mutate la loc, iar jos trebuie pusă o siguranță de 30A (verde, că cele două, de mai sus).
    • Astazi i-a venit randul sa ii aplic o protectie ceramica. Imi pare rau ca nu i-am facut asta de anul trecut, de cand am scos-o de pe poarta dealerului. Eu am optat pentru Nanolex Si3D si ma declar foarte multumit de rezultat.
    • Fiecare dintre noi dorim perfectul. Nu spunem ca e normal sau e bine dar experienta ne spune ca acesta, perfectul,  nu exista. Tot experienta ne sopteste cum putem salvgarda momente de nereusita, spre binele nostru. Interesul nostru al tuturor este sa ajungem cu bine acasa. Am dat al dracului de multi bani pentru masini si am dori raspuns 100% pentru banii nostrii. Dar pina si satelitii ( India ) dau rateuri. Nu e bine, nu e normal dar asta e.     PAREREA MEA, CU rechemarea: au fost prea putine la Duster, fiindca au fost (lucru +) putine erori generale care sa necesite rechemari in masa. Erorile au aparut la anumite masini, care cum a prins componentele ( bune, rele ) pe linia de montaj. Si atunci s-a preferat varianta corectiei ( resoftare ) cu ocazia prezentarii la service daca se sesizeaza defectiunea in cauza. Nesansa ta a fost ca problema a aparut la mare, iar la mare cu munca e bai!
    • Daca ii faci testul CLIP, va spune cind si de la ce piesa a aparut eroarea.  Analizezi piesa implicata. Rezultatul poate fi o eroare involuntara din cauza de bilbiieli al unui calculator sau piesa ( sursa ) defecta..
    • Salut Luați o interfață Elm și Pyren sauPyclip. Aceasta funcționează cu Windows x86, Mac, Linux sau Android. Puteți extrage instrucțiuni de diagnostic din Dialogys și Clip, pentru ph1, ph2 și noul Duster. Pe internet veți găsi diagrama de cablare pentru ph1 și ph2.    
  • epiesa.ro

×
×
  • Creează nouă...