Sari la conținut

SYL40

Members
  • Număr conținut

    379
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    3

SYL40 a câștigat ziua ultima dată pe 9 Ianuarie

SYL40 a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

88 Excelent

5 Urmăritori

Despre SYL40

  • Rang
    Senior
  • Dată Naștere 08.07.1979

Informații profil

  • Gen:
    Masculin
  • Oraș:
    Bucuresti
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.2 TCe 4x4 125cp
  • An fabricație:
    2015

Vizitatori Recenți Profil

392 citiri profil
  1. Achizitie Noul Duster 2018

    Voi ati condus 1.2 TCe sau din auzite ati scos basmele astea cu lipsa franei de motor ?
  2. Eu am aproape 32 mii km cu 1.2 TCe 4x4 euro 6. Am raspuns mai detaliat in alt topic. PS. Nu cred ca are legatura cu nr de km. Eu personal urasc dieselul; cred ca si daca as merge 50 mii km pe an tot benzina as lua. Sunt destui care merg km f putini, 5-10-20 mii pe an si aleg diesel, asa ca...
  3. Duster 1.2 Tce 4X4

    @abc am aproape 32mii km cu Dusterul meu (1.2 TCe 4x4, din sept 2015). Foarte multumit de motor, e silentios (chiar si la 5-6000rpm), trage f bine de la 1500rpm in sus (are 90% din cuplu intre 1500 si 4500rpm), se descurca bine si in offroad, dar si in regim de autostrada. Referitor la consum la mine e destul de mare, pt ca merg cu viteza, sportiv, etc; nu folosesc eco, si trasmisia e pe AUTO. Am facut mai demult incercarea sa merg la consum, transmise 2WD, mod ECO, accelerari cat mai line, si cu viteza mica (adica max 90km/h) si atunci consumul se apropie de ce spune la carte. Nu am probleme cu pierdera de ulei la motor, sper ca sa ramana asa. Folosesc ulei Elf-Renault 5W40.
  4. Duster 2017

    Am vazut ca cei de la "Turatii" au testat un model de Duster 1.2 TCe in echipare de top (clima automata, camera multiview, card "maini libere"), deci ma gandesc ca poate in viitor o sa fie disponibil si in RO motorizarea pe benzina pe echiparea de top (Prestige).
  5. Primul meu 4X4 Vert Altai

    @MAK ai schimbat si medianav-ul ? Din ce vad eu e Evolution, nu ?
  6. Duster 2017

    O mare tampenie: versiunea Prestige se poate comanda doar cu 1.5 dCi de 110. Si la vechea generatie 1.2 TCe 4x2 avea 6+1 trepte. Doar la Lodgy si Dokker 1.2 TCe are 5+1 trepte.
  7. Intretinere faruri contra matuirii

    Eu am pus pe faruri folie din aceea de protectie de cand am luat masina. Le-am pus la firma unde am montat si folia pe geamuri.
  8. Duster Black Touch 1,5 Dci 4X4

    Cum adica cu caloriferul inchis ? antigelul circula in permanenta prin calorifer !
  9. Uleiuri utilizate Dacia Duster

    Citeste cu atentie primul postal acestui topic !
  10. La mine se opreste motorul si daca sunt 35 grade afara si e pornit A/C si nu reporneste singur nici dupa cateva minute. De aceea cand e f cald si merg "bara la bara" dezactivez stop-startul de la buton.
  11. Eu ma gandesc la una posibilitatile: -fie apesi frana de 3 ori si atunci porneste motorul -fie tensiunea baterie scade sub anumita valoare si atunci porneste motorul.
  12. Dacia Duster diesel cu 143 cai putere by RACE CHIP!

    Duster 1.2 TCe are 125 cp, si nu cred ca difera sistemul de franare fata de dCi de 110cp.
  13. scuturi Duster

    Vad ca cei de la mudster au scos un model nou de scuturi: http://www.mudstershop.com/ro/set-scuturi-protectie-tendoane-spate-dacia-duster-2010 Ce parere aveti ? PS. Eu pe masina am montat suplimentar scutul de aluminiu in fata (cel de la reprezentanta Dacia), scuturi de otel la rezervor si diferential (cele de la mudster).
  14. Nu am condus Duster 1.6 16V, dar inainte am avut Logan 1.6 16v E5 (l-am luat de nou si l-am vandyt la ~40mii km), si vreau sa zic ca Duster 1.2 TCe e net superior ca "mobilitate", ma refer la acceleratii, reprize etc. Cuplul mult mai mare, prezent pe o plaja larga de turatii (de la 1500rpm pana la 4500 rpm are 90% din cuplu, care e maxim intre 2000 si 3000rpm) isi spune cuvantul. Pana sa am Duster-ul nu agream ideea de motor turbo (pe benzina ma refer, caci de diesel nu vreau sa aud), dar acum dupa ce am cu Dusterul aproape 26mii km nu as mai lua masina cu motor pe benzina aspirat, ci doar turbo.
  15. @Killer82, acelasi spray il folosesc si eu, o data sau de 2 ori pe an, la ambele masini (sotia are un Renault Symbol din 2005). Filtrul de polen chiar daca il schimb doar o data pe an, il mai curat de inca 1-2 ori pe an, cu jet de aer de la compresor. Am folosit si spray din acela ca o spuma care se da direct pe evatorator atat la masina (in special la Symbol unde mi se pare mai facil accesul la evaporator) cat si la AC din casa. Asta am folosit: https://www.emag.ro/spray-curatare-instalatie-ac-climaxpert-profesional-400-ml-5946136005937/pd/D047VMBBM/ La Duster am la grila de admisie aer un filtru din acela Motrio: http://www.daciashop.ro/motrio-habitaclu Acest filtru de grila ma ajuta in sensul ca ajunge sa schimb filtrul de polen o data pe an. Inainte cand aveam Loganul (la care NU aveam montat acel filtru de grila) schimbam filtrul de polen de 2 ori pe an. PS. Cand o fi sa schimb filtrul de polen as vrea sa incerc asa ceva la Duster: https://www.epiesa.ro/filtru-aer-habitaclu-mann-filter-fp1829-idprod-12153790.htm si la Symbol: https://www.epiesa.ro/filtru-aer-habitaclu-valeo-701018-idprod-41699277.htm Ce parere aveti ?
×