Sari la conținut

SYL40

Membru
  • Număr conținut

    397
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    6

SYL40 a câștigat ziua ultima dată pe 27 Martie

SYL40 a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

99 Excelent

5 Urmăritori

Despre SYL40

  • Rang
    Senior
  • Dată Naștere 08.07.1979

Informații profil

  • Oraș:
    Bucuresti
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.2 TCe 4x4 125cp
  • An fabricație:
    2015

Vizitatori Recenți Profil

561 citiri profil
  1. SYL40

    Achizitie Noul Duster 2018

    Si atunci cum de la Clio, Captur, Kadjar, Qashqai exista 1.2 cu edc ?
  2. SYL40

    Recomandare filtre si ulei

    In teorie, nivelul uleiul se masoara cu masina asezata pe o suprafata orizontala, cu motorul rece si dupa ce a stationat ore bune (poate chiar 24 ore) ca sa se scurga tot uleiul in baie. Atunci nu trebuie sa depaseasca nivelul de MAX. Deci eu zic ca poti de acum sa pui 4 litri linistit la fiecare schimb, pt ca e ok. Repet eu la Logan parca puneam 4,5 litri (deci foloseam un bidon de 4 litri si jumatate din unul de 1 litru) si era nivelul fix la MAX. Da, am uitat de aditiv: Nu as pune aditiv, as merge pe un ulei bun, si repet pt acest motor ELF 900 SXR 5W30 e un ulei f bun. Oricum ideea e ca daca pui alt ulei, sa indeplineasca neaprat norma Renault RN 0700, sa fie A5/B5 (fuel economy) si sa fie 0Wx sau 5Wx, ulei sintetic. PS. Cati km are masina/motorul ?
  3. SYL40

    Recomandare filtre si ulei

    1) Nu se poate scoate complet tot uleiul din motor, probabil de aici diferentele intre teorie si practica. 2) Atata timp cat nivelul uleiului pe joja este peste semnul de MIN nu e nicio problema, deci stai linistit. 3) Pui atat ulei cat e necesar fara depaseasca nivelul de MAX pe joja !! 4) In niciun caz sa nu pui ulei 10Wx, ramai pe 5Wx. Personal as merge in continuare pe 5W30 (acesta este uleiul de fabrica, acesta este recomantat "primul" de catre producator, este un uleo "fuel-economy"). Nu te lua dupa folcorul care spune ca pe timp de vara nu e bun uleiul 5W30 si ca trebuie 5W40. 5) Ti-am raspuns mai sus... PS. Am avut Logan cu acest motor (1.6 16V euro5) si tot cu Elf 5W30 sau cu DaciaOil 5W30 am mers in el, si intr-adevar intra mai putin de 4,8 litri, dar parca la mine intra 4,5 litri pana la MAX (nu mai tin minte exact ca ultima revizie a fost in urma cu 3 ani).
  4. SYL40

    Primul meu 4X4 Vert Altai

    DA, acela e.
  5. Superoferta: 800 lei toate 4 anvelope ! Pretul este aprox la jumatate fata de o anvelopa noua !!!
  6. Aceeasi problema o am si eu cu crapaturile la masticul de la plafon. O sa trec pe la ei sa reumplu instalatia de AC si atunci o sa ii intreb si de treaba asta. Din ce stiu eu garantia la coroziune e de 6 ani. Am avut si eu la usa soferului (pe rama de la geam, mai sus de oglinda) un mic punct de rugina de cativa mm si am rezolvat-o pe garantie. Masina e din sept 2015, culoare alba.
  7. Vand 4 anvelope Continental ContiEcoContact 5, dimensiunea 195/55 R16, rulate cateva mii km pe un Clio 4 (anvelopele de fabrica). Anvelopele se pot vedea in Bucuresti (zona de nord). Pret: 1000 lei toate cele 4 anvelope. Contact: mesaj privat sau tel: 0762.637.090
  8. SYL40

    Noul membru a ajuns

    La Duster ph1 (cele care au indicator pt temperatura apei) afisajul arata fie 2 liniute (se aprind la ~50 grade), fie 4 liniute (se aprind la ~80 grade), nu apare 3 liniute pe afisaj. La dCi termostatul deschide la 83 grade, deci cam greu sa ajunga la 90 grade, cel putin in perioada asta de iarna.
  9. SYL40

    Sfat achizitie

    La climatizarea automata ventilatorul are 8 trepte, spre deosebire de cea manuala la care are 4 trepte, deci nu prea se poate compara treapta 2 de la automata cu cea de la manuala.
  10. SYL40

    Duster 1.2 tce 125 Cp confort

    Din ce stiu eu stick-ul trebuie sa fie formatat in format FAT32.
  11. SYL40

    Dacia Duster benzina vs diesel

    Nu stiu unde sa postez, asa ca scriu aici. Am descoperit o treaba tare interesanta, referitor la temperaturile de deschidere a termostatelor la motoarele de Duster: -1.5 dCi la 83 grade -1.2 TCe la 95 grade -1.6 SCe la 82 grade -1.6 16V la 89 grade. Se observa diferenta destul de mare de temperatura la regimul de lucru al motorului intre 1.5 dCi si 1.2 TCe, de 12 grade C, care in practica cred ca e si mai mare (dieselul se incalzeste mai greu). Deci e clar ca un Duster cu motorul 1.2 TCe va da caldura mult mai bine in habitaclu decat 1.5 dCi. PS. Mai e o treaba de care nu m-am lamurit: la dCi euro 3 termostatul deschide la 89 grade, iar la euro 4 si 5 (probabil ca si la 6) termostatul deschide la 83 grade; treaba asta e valabila si la Dacia si la Renault. Are idee cineva de ce aceasta diferenta ?
  12. Ei hai ca ai zis-o, te credeam om serios... Cum naiba sa nu fie diferenta intre 4x4 si 4x2 pe zapada.
  13. SYL40

    Tip becuri / lampi pe Dacia Duster

    Hai sa recapitulam: 1) Stopul de frana de pe luneta vine din fabrica cu bec W16W, deci instalatia suporta fara pb 16W, nu se topeste nimic. Un bec led consuma mult mai putin, spre exemplu Osramurile de care pomeneam mai devreme consuma 2W varianta pe rosu, si 3W varianta pe alb. Becul W16W se mai numeste si T15 si are acelasi socul cu T10, adica W5W. 2) La luminile de zi sunt becuri cu doua filamente W21/5W sau T20 model 7443 !! (mare atentie ca exista si T20 model 7440 care corespunde variantei cu un filament W21W !! ). Deci repet T20 nu inseamna W5W !! 3) La proiectoare ph1 are becuri de 55W (H11), iar ph2 de 19W (H16). Deci la pt ph2 fie cauti un bec cu halogen H16 de 19W cu lumina galbena fie un bec led H11/H8/H16 cu lumina galbena. In RO nu am vazut niciuna din varainte (H16 halogen sau led galbene), doar in strainataturi.
×