Sari la conținut

SYL40

Members
  • Număr conținut

    391
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    6

SYL40 a câștigat ziua ultima dată pe 27 Martie

SYL40 a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

96 Excelent

5 Urmăritori

Despre SYL40

  • Rang
    Senior
  • Dată Naștere 08.07.1979

Informații profil

  • Gen:
    Masculin
  • Oraș:
    Bucuresti
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.2 TCe 4x4 125cp
  • An fabricație:
    2015

Vizitatori Recenți Profil

487 citiri profil
  1. Aceeasi problema o am si eu cu crapaturile la masticul de la plafon. O sa trec pe la ei sa reumplu instalatia de AC si atunci o sa ii intreb si de treaba asta. Din ce stiu eu garantia la coroziune e de 6 ani. Am avut si eu la usa soferului (pe rama de la geam, mai sus de oglinda) un mic punct de rugina de cativa mm si am rezolvat-o pe garantie. Masina e din sept 2015, culoare alba.
  2. Vand 4 anvelope Continental ContiEcoContact 5, dimensiunea 195/55 R16, rulate cateva mii km pe un Clio 4 (anvelopele de fabrica). Anvelopele se pot vedea in Bucuresti (zona de nord). Pret: 1000 lei toate cele 4 anvelope. Contact: mesaj privat sau tel: 0762.637.090
  3. Noul membru a ajuns

    La Duster ph1 (cele care au indicator pt temperatura apei) afisajul arata fie 2 liniute (se aprind la ~50 grade), fie 4 liniute (se aprind la ~80 grade), nu apare 3 liniute pe afisaj. La dCi termostatul deschide la 83 grade, deci cam greu sa ajunga la 90 grade, cel putin in perioada asta de iarna.
  4. Sfat achizitie

    La climatizarea automata ventilatorul are 8 trepte, spre deosebire de cea manuala la care are 4 trepte, deci nu prea se poate compara treapta 2 de la automata cu cea de la manuala.
  5. Duster 1.2 tce 125 Cp confort

    Din ce stiu eu stick-ul trebuie sa fie formatat in format FAT32.
  6. Dacia Duster benzina vs diesel

    Nu stiu unde sa postez, asa ca scriu aici. Am descoperit o treaba tare interesanta, referitor la temperaturile de deschidere a termostatelor la motoarele de Duster: -1.5 dCi la 83 grade -1.2 TCe la 95 grade -1.6 SCe la 82 grade -1.6 16V la 89 grade. Se observa diferenta destul de mare de temperatura la regimul de lucru al motorului intre 1.5 dCi si 1.2 TCe, de 12 grade C, care in practica cred ca e si mai mare (dieselul se incalzeste mai greu). Deci e clar ca un Duster cu motorul 1.2 TCe va da caldura mult mai bine in habitaclu decat 1.5 dCi. PS. Mai e o treaba de care nu m-am lamurit: la dCi euro 3 termostatul deschide la 89 grade, iar la euro 4 si 5 (probabil ca si la 6) termostatul deschide la 83 grade; treaba asta e valabila si la Dacia si la Renault. Are idee cineva de ce aceasta diferenta ?
  7. Ei hai ca ai zis-o, te credeam om serios... Cum naiba sa nu fie diferenta intre 4x4 si 4x2 pe zapada.
  8. Hai sa recapitulam: 1) Stopul de frana de pe luneta vine din fabrica cu bec W16W, deci instalatia suporta fara pb 16W, nu se topeste nimic. Un bec led consuma mult mai putin, spre exemplu Osramurile de care pomeneam mai devreme consuma 2W varianta pe rosu, si 3W varianta pe alb. Becul W16W se mai numeste si T15 si are acelasi socul cu T10, adica W5W. 2) La luminile de zi sunt becuri cu doua filamente W21/5W sau T20 model 7443 !! (mare atentie ca exista si T20 model 7440 care corespunde variantei cu un filament W21W !! ). Deci repet T20 nu inseamna W5W !! 3) La proiectoare ph1 are becuri de 55W (H11), iar ph2 de 19W (H16). Deci la pt ph2 fie cauti un bec cu halogen H16 de 19W cu lumina galbena fie un bec led H11/H8/H16 cu lumina galbena. In RO nu am vazut niciuna din varainte (H16 halogen sau led galbene), doar in strainataturi.
  9. Pe mine ma intrebi ? Eu din RO am luat becurile led Osram W16W...
  10. La proiectoare ai becuri H16 (sunt de 19W !! ). Nu suporta proiectorul/instalatia electrica bec de 55W. Din pacate in RO nu se gasesc becuri H16 galbene, trebuie sa cauti in afara. Eu am luat H16 XENCN Golden Eyes Super. La DRL ai becuri W21W, nu merg puse becuri w5w (au alt soclu). La sopul de frana de pe hayon, ai bec W16W, care intr-adevar are acelasi soclu ca W5W. Eu am pus Osram Ledriving Premium W16W rosu (ai grija sa iei rosii, ca exista si albe !).
  11. Primul meu 4X4 Vert Altai

    Vrei sa pui becuri de H11 (de 55W) ? Am avut si eu aceste planuri (pt ca H16 nu gasesti becuri galbene in RO), dar am inteles ca nu supoarta blocul de lumini becuri de amperaj/ putere mai mare.
  12. Achizitie Noul Duster 2018

    Voi ati condus 1.2 TCe sau din auzite ati scos basmele astea cu lipsa franei de motor ?
  13. Eu am aproape 32 mii km cu 1.2 TCe 4x4 euro 6. Am raspuns mai detaliat in alt topic. PS. Nu cred ca are legatura cu nr de km. Eu personal urasc dieselul; cred ca si daca as merge 50 mii km pe an tot benzina as lua. Sunt destui care merg km f putini, 5-10-20 mii pe an si aleg diesel, asa ca...
  14. Duster 1.2 Tce 4X4

    @abc am aproape 32mii km cu Dusterul meu (1.2 TCe 4x4, din sept 2015). Foarte multumit de motor, e silentios (chiar si la 5-6000rpm), trage f bine de la 1500rpm in sus (are 90% din cuplu intre 1500 si 4500rpm), se descurca bine si in offroad, dar si in regim de autostrada. Referitor la consum la mine e destul de mare, pt ca merg cu viteza, sportiv, etc; nu folosesc eco, si trasmisia e pe AUTO. Am facut mai demult incercarea sa merg la consum, transmise 2WD, mod ECO, accelerari cat mai line, si cu viteza mica (adica max 90km/h) si atunci consumul se apropie de ce spune la carte. Nu am probleme cu pierdera de ulei la motor, sper ca sa ramana asa. Folosesc ulei Elf-Renault 5W40.
×