Sari la conținut

SYL40

Members
  • Număr conținut

    452
  • Înregistrat

  • Zile Câștigate

    13

SYL40 a câștigat ziua ultima dată pe 5 Martie 2023

SYL40 a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

147 Excelent

2 Urmăritori

Despre SYL40

  • Rang
    DOC
  • Dată Naștere 08.07.1979

Informații profil

  • Oraș:
    Bucuresti
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.2 TCe 4x4 125cp
  • An fabricație:
    2015

Vizitatori Recenți Profil

1.750 citiri profil
  1. SYL40

    Functia ECO

    Eu ma refeream la climatizarea manuala... La climatizarea automata, la Clio 4, pe modul ECO scade semnificativ viteza ventilatorului...Nu stiu cum e la Duster.
  2. SYL40

    Functia ECO

    Din ce stiu eu, functia ECO modifica si intervalul de functionare al compresorului de AC, deci la relanti cu AC-ul pornit, ar tb sa scada putin consumul (compresorul functioneaza mai putin timp).
  3. Asta cu dieselul bun in offroad era valabila acum 20 ani, cand benzinarele erau aspirate, la dieselurile de generatie veche (cu electronica putina) nu erau asa sensibile la apa (puteai intra cu intregul motor sub apa), etc.. In ziua de azi, inca unii nu au inteles ideea ca nu motorul diesel vs benzina are cuplu mare la turatie mica, ci motorul turbo are cuplu mare la turatie mica...cum acum f multe benzinare sunt turbo, a disparut acel avantaj al dieselurilor.
  4. Eu folosesc tot Mann, dar cel cu polifenol. Chiar daca e mai scump, mi se pare net superior celui simplu sau cu carbon...cel putin dpdv al mirosurilor.
  5. Eu am 1.2 TCe 4x4, euro 6, din sept 2015, are 65mii si ceva. La mers normal nu consuma ulei. Consuma putin ulei la mers f sportiv (gen 160km/h si mai mult...am mers chiar cu 190km/h reali, pe gps...motorul este remapat). Am folosit ulei Elf 5W40, iar ultimele doua schimburi (anul trecut si acum anul acesta) am pus Ravenol 0W40.
  6. Din ce am vazut pe siteul lor (ma refer la cel pt America de Nord sau Canada) explicau acolo ca allseaseon sunt defapt pt primavara-vara-toamna, pe cand allweather sunt inclusiv si pt iarna (iarna aspra cu temperaturi negative, zapada, zloata, gheata...). Anvelopele allseaseon sunt inscriptionate doar M+S. Cele allweather ca si cele de iarna au si 3PMSF (muntele cu fulgul de zapada). PS. Din ce imi amintesc eu, cand au aparut Weatherproof au fost bagate in testele comparative cu anvelope de iarna, si au cam iesit inaintea multor anvelope de iarna la testari strict legate de comportam
  7. O mica precizare: Nokian Weatherproof (SUV) sunt anvelope allweather, nu allseaseon !
  8. SYL40

    Ulei motor

    Merge si la 1.2TCe ?
  9. Dusterul, Clio 4 nu are codare, adica chiar daca pui baterie de alta capacitate decat cea de fabrica nu tb umblat si in soft...evident vorbim de cele cu S&S. Evident ca tb tot o baterie AGM sau EFB. Spre exemplu la Dusterul meu cand am schimbat bateria am pus una AGM, chiar daca e mai scumpa decat EFB, dar tot de 70Ah (mai mare nu incape, ca as fi pus). Clio-ul sotiei (0.9 TCe) are baterie de 60Ah, si cand o fi sa o schimb vreau sa pun AGM, dar de 70Ah...
  10. 2,1 in cutie, ulei 75W80 0,8 in diferential, ulei 80W90 0,3 cutie de transfer, ulei 80W90.
  11. Nu e vorba doar de cuplu mai mare, ci si de curba de cuplu. La un motor turbo mare parte din cuplu e disponibil de la turatii mult mai mici si pe o plaja mai larga...stiti voi povestea pe care o tot sustin fanii dieselului... Defapt strict nu motorul diesel, ci motorul turbo are cuplu mare de la turatii joase.
×
×
  • Creează nouă...