SYL40

Members
  • Număr conținut

    372
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    2

SYL40 a câștigat ziua ultima dată pe 11 Mai 2015

SYL40 a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

82 Excelent

5 Urmăritori

Despre SYL40

  • Rang
    Senior
  • Dată Naștere 08.07.1979

Informații profil

  • Gen:
    Masculin
  • Oraș:
    Bucuresti
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.2 TCe 4x4 125cp
  • An fabricație:
    2015

Vizitatori Recenți Profil

299 citiri profil
  1. Intretinere faruri contra matuirii

    Eu am pus pe faruri folie din aceea de protectie de cand am luat masina. Le-am pus la firma unde am montat si folia pe geamuri.
  2. Duster Black Touch 1,5 Dci 4X4

    Cum adica cu caloriferul inchis ? antigelul circula in permanenta prin calorifer !
  3. Uleiuri utilizate Dacia Duster

    Citeste cu atentie primul postal acestui topic !
  4. La mine se opreste motorul si daca sunt 35 grade afara si e pornit A/C si nu reporneste singur nici dupa cateva minute. De aceea cand e f cald si merg "bara la bara" dezactivez stop-startul de la buton.
  5. Eu ma gandesc la una posibilitatile: -fie apesi frana de 3 ori si atunci porneste motorul -fie tensiunea baterie scade sub anumita valoare si atunci porneste motorul.
  6. Dacia Duster diesel cu 143 cai putere by RACE CHIP!

    Duster 1.2 TCe are 125 cp, si nu cred ca difera sistemul de franare fata de dCi de 110cp.
  7. scuturi Duster

    Vad ca cei de la mudster au scos un model nou de scuturi: http://www.mudstershop.com/ro/set-scuturi-protectie-tendoane-spate-dacia-duster-2010 Ce parere aveti ? PS. Eu pe masina am montat suplimentar scutul de aluminiu in fata (cel de la reprezentanta Dacia), scuturi de otel la rezervor si diferential (cele de la mudster).
  8. Nu am condus Duster 1.6 16V, dar inainte am avut Logan 1.6 16v E5 (l-am luat de nou si l-am vandyt la ~40mii km), si vreau sa zic ca Duster 1.2 TCe e net superior ca "mobilitate", ma refer la acceleratii, reprize etc. Cuplul mult mai mare, prezent pe o plaja larga de turatii (de la 1500rpm pana la 4500 rpm are 90% din cuplu, care e maxim intre 2000 si 3000rpm) isi spune cuvantul. Pana sa am Duster-ul nu agream ideea de motor turbo (pe benzina ma refer, caci de diesel nu vreau sa aud), dar acum dupa ce am cu Dusterul aproape 26mii km nu as mai lua masina cu motor pe benzina aspirat, ci doar turbo.
  9. @Killer82, acelasi spray il folosesc si eu, o data sau de 2 ori pe an, la ambele masini (sotia are un Renault Symbol din 2005). Filtrul de polen chiar daca il schimb doar o data pe an, il mai curat de inca 1-2 ori pe an, cu jet de aer de la compresor. Am folosit si spray din acela ca o spuma care se da direct pe evatorator atat la masina (in special la Symbol unde mi se pare mai facil accesul la evaporator) cat si la AC din casa. Asta am folosit: https://www.emag.ro/spray-curatare-instalatie-ac-climaxpert-profesional-400-ml-5946136005937/pd/D047VMBBM/ La Duster am la grila de admisie aer un filtru din acela Motrio: http://www.daciashop.ro/motrio-habitaclu Acest filtru de grila ma ajuta in sensul ca ajunge sa schimb filtrul de polen o data pe an. Inainte cand aveam Loganul (la care NU aveam montat acel filtru de grila) schimbam filtrul de polen de 2 ori pe an. PS. Cand o fi sa schimb filtrul de polen as vrea sa incerc asa ceva la Duster: https://www.epiesa.ro/filtru-aer-habitaclu-mann-filter-fp1829-idprod-12153790.htm si la Symbol: https://www.epiesa.ro/filtru-aer-habitaclu-valeo-701018-idprod-41699277.htm Ce parere aveti ?
  10. La fel fac si eu: inainte de a ajunge la destinatie, opresc A/C de la buton, dau ventilatorul pe maxim (evident cu aer aspirat de afara, nu recirculare). PS. Daca circuli mult in oras e recomandat sa schimbi filtrul de polen la 6 luni, nu astepta un an, nu e o avere.
  11. Burduf planetara

    Prima data l-am schimbat in vara lui 2010 (masina fiind din noiembrie 2005); pe atunci masina avea peste 60mii km (nu mai stiu exact cat, dar facusem distributia la ea) si apoi cam la 1-max 2 ani l-am tot schimbat. Chiar tin minte ca o data l-am schimbat la mai putin de 1 an (ca l-am schimbat pe garantie, produsul fiind luat si montat in reprezentanta).
  12. Burduf planetara

    Nu stiu cat are legatura cu duster-ul, dar sotia are un Renault Symbol 1.5 dCi din anul 2005 care are ~125.000km, si vreau sa zic ca pana acum am schimbat de vreo 4-5 ori burduful de la cutie de la planetara stanga. Mentionez ca am pus doar piesa de origine, si chiar nu imi explic de ce se tot sparge/rupe.
  13. Inainte cu ce alimentai, de ai simtit asa diferenta ? Intreb pt ca si eu am inceput sa alimentez cu maxxmotion 100+, dar nu (prea) am simtit diferenta. Intr-adevar inainte am folosit si MOL Evo (99+), Lukoil Ecto Sport 98, nu doar benzina de 95 (si aici ma refer la Lukoil EctoPlus 95 si Rompetrol Efix 95).
  14. @Cain, pana la urma cum ti se par comparativ cu cele vechi (galbene), sunt mai moi, mai confortabile (pe gropi, denivelari, etc.) ?
  15. Dintre cele expuse de tine mi se pare interesant Nokian Rotiiva AT (exista si pe dimensiunea de fabrica 215/65 R16). Vad ca a primit nota 10 la capitolul "iarna". Din ce stiu eu cred ca are si muntele cu fulgul de zapada. Eu stau in dubiu daca urmatorul set de anvelope sa fie Rotiiva AT sau Weatherproof SUV. Mentioneaz ca anvelopele le tin tot anul pe masina; in prezent tot Nokian am pea ea, si anume WR SUV 3. Ce parere ai ? Mentionez ca ma intereseaza in primul rand comportamentul pe timp de iarna (adica pe zapada, gheata, etc.)