Sari la conținut

SYL40

Members
  • Număr conținut

    450
  • Înregistrat

  • Zile Câștigate

    11

SYL40 a câștigat ziua ultima dată pe 25 Mai

SYL40 a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

142 Excelent

4 Urmăritori

Despre SYL40

  • Rang
    DOC
  • Dată Naștere 08.07.1979

Informații profil

  • Oraș:
    Bucuresti
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.2 TCe 4x4 125cp
  • An fabricație:
    2015

Vizitatori Recenți Profil

1.278 citiri profil
  1. Asta cu dieselul bun in offroad era valabila acum 20 ani, cand benzinarele erau aspirate, la dieselurile de generatie veche (cu electronica putina) nu erau asa sensibile la apa (puteai intra cu intregul motor sub apa), etc.. In ziua de azi, inca unii nu au inteles ideea ca nu motorul diesel vs benzina are cuplu mare la turatie mica, ci motorul turbo are cuplu mare la turatie mica...cum acum f multe benzinare sunt turbo, a disparut acel avantaj al dieselurilor.
  2. Eu folosesc tot Mann, dar cel cu polifenol. Chiar daca e mai scump, mi se pare net superior celui simplu sau cu carbon...cel putin dpdv al mirosurilor.
  3. Eu am 1.2 TCe 4x4, euro 6, din sept 2015, are 65mii si ceva. La mers normal nu consuma ulei. Consuma putin ulei la mers f sportiv (gen 160km/h si mai mult...am mers chiar cu 190km/h reali, pe gps...motorul este remapat). Am folosit ulei Elf 5W40, iar ultimele doua schimburi (anul trecut si acum anul acesta) am pus Ravenol 0W40.
  4. Din ce am vazut pe siteul lor (ma refer la cel pt America de Nord sau Canada) explicau acolo ca allseaseon sunt defapt pt primavara-vara-toamna, pe cand allweather sunt inclusiv si pt iarna (iarna aspra cu temperaturi negative, zapada, zloata, gheata...). Anvelopele allseaseon sunt inscriptionate doar M+S. Cele allweather ca si cele de iarna au si 3PMSF (muntele cu fulgul de zapada). PS. Din ce imi amintesc eu, cand au aparut Weatherproof au fost bagate in testele comparative cu anvelope de iarna, si au cam iesit inaintea multor anvelope de iarna la testari strict legate de comportam
  5. O mica precizare: Nokian Weatherproof (SUV) sunt anvelope allweather, nu allseaseon !
  6. SYL40

    ulei motor

    Merge si la 1.2TCe ?
  7. Dusterul, Clio 4 nu are codare, adica chiar daca pui baterie de alta capacitate decat cea de fabrica nu tb umblat si in soft...evident vorbim de cele cu S&S. Evident ca tb tot o baterie AGM sau EFB. Spre exemplu la Dusterul meu cand am schimbat bateria am pus una AGM, chiar daca e mai scumpa decat EFB, dar tot de 70Ah (mai mare nu incape, ca as fi pus). Clio-ul sotiei (0.9 TCe) are baterie de 60Ah, si cand o fi sa o schimb vreau sa pun AGM, dar de 70Ah...
  8. 2,1 in cutie, ulei 75W80 0,8 in diferential, ulei 80W90 0,3 cutie de transfer, ulei 80W90.
  9. Nu e vorba doar de cuplu mai mare, ci si de curba de cuplu. La un motor turbo mare parte din cuplu e disponibil de la turatii mult mai mici si pe o plaja mai larga...stiti voi povestea pe care o tot sustin fanii dieselului... Defapt strict nu motorul diesel, ci motorul turbo are cuplu mare de la turatii joase.
  10. Mentalitate tipic romanesca. Si cand a aparut Loganul erau care sustieanu ca ce puturos este, ca trage mai bine Solenza sau Dacia 1310, dar faceau parte din categoria celor care schimbau tr. 5 la 50-60kmh..
  11. SYL40

    ulei motor

    Cel mai tare imi pare rau ca nu au fost geruri iarna asta, ca eram f curios cum e la pornire cu un ulei care are punctul de curgere la -60 grade...Cel mai putin am prins vreo -10 si a pornit la sfert; demarorul invartea la fel ca si vara. In rest nu stiu ce sa zic, nu am analizat prea mult, oricum 1.2TCe e f silentios. Ca idee sotia are clio 0.9TCe si vreau sa trec si la acesta pe Ravenol. Daca ti se pare prea scump 0W40 poti lua RAVENOL VST SAE 5W-40 Eu am trecut pe Ravenol dupa ce am vazut un filmulet in care se explica cum e cu uleiurile sintetice, si pe scurt ideea e ca
×
×
  • Creează nouă...