Sari la conținut

SYL40

Members
  • Număr conținut

    441
  • Înregistrat

  • Zile Câștigate

    9

SYL40 a câștigat ziua ultima dată pe 11 Martie

SYL40 a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

128 Excelent

6 Urmăritori

Despre SYL40

  • Rang
    DOC
  • Dată Naștere 08.07.1979

Informații profil

  • Oraș:
    Bucuresti
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.2 TCe 4x4 125cp
  • An fabricație:
    2015

Vizitatori Recenți Profil

1.106 citiri profil
  1. SYL40

    ulei motor

    Merge si la 1.2TCe ?
  2. Dusterul, Clio 4 nu are codare, adica chiar daca pui baterie de alta capacitate decat cea de fabrica nu tb umblat si in soft...evident vorbim de cele cu S&S. Evident ca tb tot o baterie AGM sau EFB. Spre exemplu la Dusterul meu cand am schimbat bateria am pus una AGM, chiar daca e mai scumpa decat EFB, dar tot de 70Ah (mai mare nu incape, ca as fi pus). Clio-ul sotiei (0.9 TCe) are baterie de 60Ah, si cand o fi sa o schimb vreau sa pun AGM, dar de 70Ah...
  3. 2,1 in cutie, ulei 75W80 0,8 in diferential, ulei 80W90 0,3 cutie de transfer, ulei 80W90.
  4. Nu e vorba doar de cuplu mai mare, ci si de curba de cuplu. La un motor turbo mare parte din cuplu e disponibil de la turatii mult mai mici si pe o plaja mai larga...stiti voi povestea pe care o tot sustin fanii dieselului... Defapt strict nu motorul diesel, ci motorul turbo are cuplu mare de la turatii joase.
  5. Mentalitate tipic romanesca. Si cand a aparut Loganul erau care sustieanu ca ce puturos este, ca trage mai bine Solenza sau Dacia 1310, dar faceau parte din categoria celor care schimbau tr. 5 la 50-60kmh..
  6. SYL40

    ulei motor

    Cel mai tare imi pare rau ca nu au fost geruri iarna asta, ca eram f curios cum e la pornire cu un ulei care are punctul de curgere la -60 grade...Cel mai putin am prins vreo -10 si a pornit la sfert; demarorul invartea la fel ca si vara. In rest nu stiu ce sa zic, nu am analizat prea mult, oricum 1.2TCe e f silentios. Ca idee sotia are clio 0.9TCe si vreau sa trec si la acesta pe Ravenol. Daca ti se pare prea scump 0W40 poti lua RAVENOL VST SAE 5W-40 Eu am trecut pe Ravenol dupa ce am vazut un filmulet in care se explica cum e cu uleiurile sintetice, si pe scurt ideea e ca ce se vinde in RO drept ulei sintetic (cum e Elf 5W40) in vest nu e considerat sintetic pt ca la ei sunt normele mai stricte. Ravenol e cu adevarat full sintetic, de aceea l-am ales. LE. Intr-adevar referitor la uleiul Elf 5W40 se spunea ca el isi pierde din proprietati dupa 7-8000, maxim 10mii km, comparativ cu Ravenolul care isi pastreaza proprietatile 20-30mii km.
  7. SYL40

    ulei motor

    La 1.2 TCe iti trebuie ulei 5W40 sau 0W40 care respecta norma RN710. Spre exemplu eu puneam Elf SXR 5W40, dar la ultima revizie am pus RAVENOL SSL SAE 0W-40.
  8. Repet ideea: 1.6 16V avea 105cp si 148Nm la 3750. si era inclusiv cu versiune 4x4. 1.0 TCe are 100cp si 160Nm si fiind un motor turbo cuplu este disponibil de la turatii mai reduse. PS. Nu mai zis ca pe ph1 a existat 1.5 dCi de 90 cp atat 4x2 cat si 4x4...
  9. La Dacia, la Renault, nu necesita codare...pur si simplu se schimba bateria.
  10. E modelul Thule Dynamic? nu imi dau seama daca 800 sau 900. Eu am Thule Dynamic 900, si intr-adevar se comporta f ok la viteze mari...spre exemplu acum vreo 3 ani am mers la mare pe autostrada si am tinut-o la 140km/h cu cruise controlul si a fost totul ok. PS. Modelul Dynamic 800 a fost testat pe nu mai stiu ce model de Porsche la 200km/h si nu au fost pb. Din ce am inteles de la vanzatorul de unde am luat cutia si barile, ei scriu ca sunt pt maxim 130km/h pt ca in Eurpoa cam asta e viteza maxima.
  11. Eu tot nu am inteles cum a facut parbrizul dublu la duster... Asta da, stiam ca la camioanele lor au parbriz dublu, gen cum e geamul la tren.
  12. @Kidudin ce stiu eu in zonele alea din Siberia si camioanele sunt pe benzina, asa ca....
  13. @taviro vezi, nu degeaba la modelele 4x4 cu ESP se recomanda ca toate cele 4 anvelope sa aibe acelasi profil si aprox acelasi grad de uzura. @AndreiAAndrei in curbe o masina 4x4 va avea un comportament net superior unei masini 4x2...ca un 4x4 permanent va fi si mai stabil decat un 4x4 auto unde exista un mic timp de reactie al transmisie e alta poveste. Evident vorbim de supeiroritatea 4x4 atata timp cat masina este in viteza si ambreiajul nu este apasat...daca e ambreiajul apasat sau masina e scoasa din viteza evdeint ca 4x4 nu va face diferenta fata de 4x2.
  14. Pe siteul muchelin RO la turisme apar CrossClimate+ si CrossClimate, iar la SUV si 4x4 apare CrossClimate SUV. NU vad nicaieri CrossClimate+ SUV...
  15. La al meu 1.2 TCe intra (valori date in reprezentanta de catre softul lor): -2,1 litri la cutia viteze 75W-80 -0,3 litri la diferential 80W-90 -0,8 litri la cutia de transfer 80W-90
×
×
  • Creează nouă...