Sari la conținut

SYL40

Members
  • Număr conținut

    432
  • Înregistrat

  • Zile Câștigate

    7

SYL40 a câștigat ziua ultima dată pe 31 Iulie 2018

SYL40 a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

121 Excelent

6 Urmăritori

Despre SYL40

  • Rang
    DOC
  • Dată Naștere 08.07.1979

Informații profil

  • Oraș:
    Bucuresti
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.2 TCe 4x4 125cp
  • An fabricație:
    2015

Vizitatori Recenți Profil

952 citiri profil
  1. E modelul Thule Dynamic? nu imi dau seama daca 800 sau 900. Eu am Thule Dynamic 900, si intr-adevar se comporta f ok la viteze mari...spre exemplu acum vreo 3 ani am mers la mare pe autostrada si am tinut-o la 140km/h cu cruise controlul si a fost totul ok. PS. Modelul Dynamic 800 a fost testat pe nu mai stiu ce model de Porsche la 200km/h si nu au fost pb. Din ce am inteles de la vanzatorul de unde am luat cutia si barile, ei scriu ca sunt pt maxim 130km/h pt ca in Eurpoa cam asta e viteza maxima.
  2. Eu tot nu am inteles cum a facut parbrizul dublu la duster... Asta da, stiam ca la camioanele lor au parbriz dublu, gen cum e geamul la tren.
  3. @Kidudin ce stiu eu in zonele alea din Siberia si camioanele sunt pe benzina, asa ca....
  4. @taviro vezi, nu degeaba la modelele 4x4 cu ESP se recomanda ca toate cele 4 anvelope sa aibe acelasi profil si aprox acelasi grad de uzura. @AndreiAAndrei in curbe o masina 4x4 va avea un comportament net superior unei masini 4x2...ca un 4x4 permanent va fi si mai stabil decat un 4x4 auto unde exista un mic timp de reactie al transmisie e alta poveste. Evident vorbim de supeiroritatea 4x4 atata timp cat masina este in viteza si ambreiajul nu este apasat...daca e ambreiajul apasat sau masina e scoasa din viteza evdeint ca 4x4 nu va face diferenta fata de 4x2.
  5. Pe siteul muchelin RO la turisme apar CrossClimate+ si CrossClimate, iar la SUV si 4x4 apare CrossClimate SUV. NU vad nicaieri CrossClimate+ SUV...
  6. La al meu 1.2 TCe intra (valori date in reprezentanta de catre softul lor): -2,1 litri la cutia viteze 75W-80 -0,3 litri la diferential 80W-90 -0,8 litri la cutia de transfer 80W-90
  7. Doar geamul de sofer are impuls. La Dusterele cu volan pe dreapta, macaraua cu impuls este pe partea dreapta.
  8. Daca vrei neaparat clasa B la franare mai e si Michelin Alpin 6. PS. Ca idee eu as lua anvelopa de SUV, nu de turism, adica la Nokian as alege WR SUV 4 (chiar daca e clasa C) in loc de WR D4...
  9. Stiu ca e vb de cu totul alt motor, pur si simplu am venit cu o idee, ca poate si la acesta e vb despre acelasi lucru...
  10. Am avut inainte Logan ph2 1.6 16V euro 5 (iunie 2012). Si la acesta aveam cateodata pb de genul asta cu pornirea pe timp de vara, daca era sa o pornesc dupa 1cateva min - o ora (deci cu motorul cald). Se pare ca pb era ceva de genul ca se evapora benzina din ”ceva”(nu stiu exact termenul tehnic) si solutia era sa pun de 2 ori contactul sa bage pompa mai multa benzina si asa pornea la ”sfert”...
  11. Te rog, ai datele si pt Clio 4 (faza 1) 0.9 TCe ? Multumesc !
  12. De ce credeti ca motorul 1.0 TCe cu 100CP si 160Nm va fi inferior ca performante fata de vechiul 1.6 16V de 105CP si 148Nm ?
  13. Din ce am auzit zvonurila dealer, 1.3 TCe 4x4 o sa apara in toamna. Iar la cutia automata s-a renuntat, pt ca e prea scumpa pt Dacia.
×
×
  • Creează nouă...