Sari la conținut

SYL40

Members
  • Număr conținut

    429
  • Înregistrat

  • Zile Câștigate

    7

SYL40 a câștigat ziua ultima dată pe 31 Iulie 2018

SYL40 a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

120 Excelent

6 Urmăritori

Despre SYL40

  • Rang
    DOC
  • Dată Naștere 08.07.1979

Informații profil

  • Oraș:
    Bucuresti
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.2 TCe 4x4 125cp
  • An fabricație:
    2015

Vizitatori Recenți Profil

924 citiri profil
  1. @taviro vezi, nu degeaba la modelele 4x4 cu ESP se recomanda ca toate cele 4 anvelope sa aibe acelasi profil si aprox acelasi grad de uzura. @AndreiAAndrei in curbe o masina 4x4 va avea un comportament net superior unei masini 4x2...ca un 4x4 permanent va fi si mai stabil decat un 4x4 auto unde exista un mic timp de reactie al transmisie e alta poveste. Evident vorbim de supeiroritatea 4x4 atata timp cat masina este in viteza si ambreiajul nu este apasat...daca e ambreiajul apasat sau masina e scoasa din viteza evdeint ca 4x4 nu va face diferenta fata de 4x2.
  2. Pe siteul muchelin RO la turisme apar CrossClimate+ si CrossClimate, iar la SUV si 4x4 apare CrossClimate SUV. NU vad nicaieri CrossClimate+ SUV...
  3. La al meu 1.2 TCe intra (valori date in reprezentanta de catre softul lor): -2,1 litri la cutia viteze 75W-80 -0,3 litri la diferential 80W-90 -0,8 litri la cutia de transfer 80W-90
  4. Doar geamul de sofer are impuls. La Dusterele cu volan pe dreapta, macaraua cu impuls este pe partea dreapta.
  5. Daca vrei neaparat clasa B la franare mai e si Michelin Alpin 6. PS. Ca idee eu as lua anvelopa de SUV, nu de turism, adica la Nokian as alege WR SUV 4 (chiar daca e clasa C) in loc de WR D4...
  6. Stiu ca e vb de cu totul alt motor, pur si simplu am venit cu o idee, ca poate si la acesta e vb despre acelasi lucru...
  7. Am avut inainte Logan ph2 1.6 16V euro 5 (iunie 2012). Si la acesta aveam cateodata pb de genul asta cu pornirea pe timp de vara, daca era sa o pornesc dupa 1cateva min - o ora (deci cu motorul cald). Se pare ca pb era ceva de genul ca se evapora benzina din ”ceva”(nu stiu exact termenul tehnic) si solutia era sa pun de 2 ori contactul sa bage pompa mai multa benzina si asa pornea la ”sfert”...
  8. Te rog, ai datele si pt Clio 4 (faza 1) 0.9 TCe ? Multumesc !
  9. De ce credeti ca motorul 1.0 TCe cu 100CP si 160Nm va fi inferior ca performante fata de vechiul 1.6 16V de 105CP si 148Nm ?
  10. Din ce am auzit zvonurila dealer, 1.3 TCe 4x4 o sa apara in toamna. Iar la cutia automata s-a renuntat, pt ca e prea scumpa pt Dacia.
  11. Da, e cea de fabrica. Parca si tu ti-ai luat tot odata cu mine masina, in sept. 2015. Bateria e ok. Cred ca conteaza si nr de km rulati (in oras sau extraurban), nr de porniri, etc. Spre exemplu eu stau mai la marginea Bucurestiului si lucrez in afara, deci merg mai mult pe DN 1 si mai putin prin Bucuresti. Deci ca idee la mine "actioneaza" destul de rar SS. Masina are 46 mii si ceva km. PS. Am inteles ca bateria trebuie sa fie de aceeasi capacitate (la Ah ma refer), altfel trebuie setat in computerul masinii noua capacitate pt a sti sa managerieze incarcarea bateriei... PPS>Sa ma ti te rog la curent cu ce iti iei.
  12. Iti trebuie tot baterie pt masinile cu SS: fie EFB, fie AGM. Ideea e ca la masinile cu SS incarcarea (managementul) bateriei functioneaza altfel decat la cele fara SS (s-a mai explicat treaba asta pe forum). PS. Discutia ar putea fi daca merita o baterie AGM sau e de ajuns una EFB....
  13. SYL40

    Albinuța mea!

    Mergi pe Nokian. Eu am WR SUV 3 de care sunt f multumit. Intre timp a aparut WR SUV 4, deci as merge pe SUV 4 cu toata increderea.
×
×
  • Creează nouă...