Sari la conținut

SANDU

Members
  • Număr conținut

    113
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    7

SANDU a câștigat ziua ultima dată pe 17 Aprilie 2023

SANDU a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

38 Excelent

Despre SANDU

  • Rang
    Senior

Vizitatori Recenți Profil

1.559 citiri profil
  1. Salut pe toti dusteristi. Gabi poate fi de la mufa de cuplare 4x4 grup diferential spate.Trebui mai intai sa o decuplezi,sa-i dai cu un spray de contacte electrice si sa o cuplezi la loc.Asta ar fi cel mai bun caz.Daca nu merge trebuie vazut cablajul care intra in grup.Acesta se deterioreaza si trebuie inlocuit de un mecanic priceput.Bafta si spor la treaba.
  2. Ne-ai mintit.Pacat ca ti-am furnizat date,eu si colegii mei de forum.Am un Duster dar de fapt am doua?.....Nu merge.
  3. Sediul central al Renault Franta este Boulogne-Billancourt,la vest de Paris(raspuns Gil26).tOrquemada a spus corect la punctul 1 si 2.Atentie ca trebuie sa fii vorbitor de limba franceza sau engleza astfel totul se prelungeste ca timp.
  4. da,cu greu i-a mai primit in contul personal dupa fel si fel de adrese catre Renault.
  5. Salut pe toti dusteristii, Daca esti primul cumparator al Dusterului,ti-a fost dat COC la livrarea masinii.Eu am Duster la fel ca al tau si am COC la el.Nu trimite niciun ban pe persoana fizica ca ramai fara ei.Daca Dacia nu te ajuta trebuie sa te descurci singur.Urcate in tren ruta Italia-Paris si mergi la Renault.In 2 zile ai rezolvat problema.Multa bafta.
  6. Va salut.Unde sunt colegii de pe forum care laudau motorul de 1,3 ”130-150cp”.Iata ca au aparut probleme grave chiar foarte grave la acest motor.La 850 de km facuti extra urban a bagat benzina in baia de ulei (2cm=2 litri bnz.).Motorul asta este terminat,bine ca nu l-a blocat.Cilindrii,cuzineti biela+palier spalati cu diluarea uleiului si alte piese.Bine ca nu a facut presiune in baie sa.ti arunce jojea de la motor prin capota.Iata ce face turbina sa maresti puterea motorului.Sunt multe de spus.Lasa masina in service si cere motor nou.Gaseste un ing.auto care care sa-ti faca un dosar cu defect
  7. Vaaargasm,am impresia ca nu ne pricepem la mecanica auto.Ai factura pe revizie(filtre,ulei motor,accesorii),pe inlocuire kit distributie+pompa de apa+antigel 3 litri diluat cu apa distilata 3 litri si adus la-30 grade=6 litri de antigel,care sigur au fost inlocuiti(numai daca s-a inlocuit pompa de apa!!!) si inlocuire curea accesorii(transmisie).Pretul este ok.Eu ti-am spus pretul kitului de distributie care era la Piese Auto Arges,cum bine ti-a spus si Radu.Faci ce vrei cu masina ta,dar daca este in garantie sa nu fugi de reprezentanta.Apropo eu lucrez intr-un service auto din Bucuresti.
  8. Salut, Kitul de distributie+pompa de apa(OE Renault,nu altceva)te costa ~1100 lei.Intra pe Piese auto Arges,transmite cod motor si an fabricatie si vei primii ce trebuie.Cu factura de montare in service agreat RAR,primesti 6 luni garantie la piese dupa ce le-o transmiti lor.Manopera inlocuire distributie in service agreat RAR 400-500 lei si 6 luni garantie lucrare.Nu uita sa ei antigel 3l. Nu mai cauta coduri ca magazinele mari de piese auto Dacia,nu risca. Spor la treaba.
  9. Salut pe toti dusteristii de pe forum. Silviu ai mers super bine cu ambreiajul(70,000 km),daca 90% ai mers in orasul Bucuresti,trafic de trafic.Te sfatuiesc sa schimbi ambreiajul in service Dacia_Renault(iti propun Serus Chiajna)unde ai garantie si la piese si la lucrare 6 luni.Trebuie sa faci o vizita,sa discuti si sa te hotarasti.Ei au piese de calitate si raspunderea este pe masura.Pretul lucrarii este mai mare decat la service de cartier dar merita.Te sfatuiesc sa schimbi tot kitul(volanta,placa,rulment)nu te juca,Spor la treaba.
  10. 1.Trebuie sa apelezi la un electrician auto cunoscator echipamente electrice Dacia,pentru a verifica functionarea electro ventilatorului(circuit: siguranta,ventilator,senzor temperatura, termostat) 2.La inlocirea distributiei,ai schimbat pompa de apa(cu una de origine !!!)si cati km ai facut? Poate trebuie facuta distributia (60.000 km sau 5 ani) 3.Verifica termostatul de pe motor ,chiar inlocuieste-l daca masina este din 2011,ai acces usor la el si nu costa mult. 4.Apeleaza la un mecanic sa ia o compresie la motor, la toti cei 4 cilindri.In cazul fierberii lichidului de
  11. Revin in legatura cu arcurile inaltate.Masina a avut un rulaj de 18000 km,arcurile sunt aproape noi.Doresc la schimb 2 amortizoare fata(Bilstein) cu 2 tampoane si 2 rulmenti.
  12. Dau 4 arcuri inaltate (au fost pe Duster 4x4, Petrom, avariata) pentru 4 amortizoare noi(fata-spate) 1.5 dCi,80 cp,4x4
  13. Am facut o garantie la Dacoserv si nu am fost multumit de calitatea efectuarii lucrarilor de revizie.A trebuit sa stau cu gura pe mecanic si sa-l rog sa faca lucrarea bine.Nici scutul de la motor nu-l demonta.Dar asta este alta problema.
  14. Poti sa mergi la Serus Renault-Dacia Chiajna,pe linia de centura,langa A1,au preturi la fel ca in toate reprezentantele Dacia.Super baieti,au tot ce vrei pentru Duster.Ai un nr. de mob.0747074440
  15. Nu exista asa ceva decat cu plata,cum bine ai aratat(x ani cu plata in rate lunare).La Dacia nu exista revizie in garantie fara sa platesti.Din pacate lucrez in service autorizat RAR de 30 ani si nu am intalnit asa ceva.O fii in alte reprezentante auto,dar ma indoiesc ca in Romania sa fie ceva gratis.
×
×
  • Creează nouă...