Sari la conținut

SANDU

Members
  • Număr conținut

    81
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

SANDU a câștigat ziua ultima dată pe 30 Ianuarie 2018

SANDU a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

24 Excelent

Despre SANDU

  • Rang
    Dusterist

Vizitatori Recenți Profil

902 citiri profil
  1. Părerea mea ,după 10 ani de folosire,merita să-i cumperi 2 piese noi. Un electromotor și doi un contact de pornire care te costa în jur de 1000 lei.Daca repari electromotor ul(perii,bucși, demontare,montare)te costa în jur de 400 lei.Contactul nu se repara.Cu piese noi mai mergi 10 ani.Piesele ți le poate înlocui un mecanic auto.
  2. M6x30 mm,6 buc.se prinde scutul motor,gasesti la Hornbach,dar cu saiba detasabila.
  3. Buna seara,

    Se poate renunta la EGR de joasa presiune montat pe sistemul de evacuare,la un Duster,1,5 dci,

    109 cp,fabricat dec.2015?

    SANDU

  4. PM filter monitor incomplete. Puteți sa.mi spuneți cauza de funingine la filtru particule,motor 1.5 dci, 45.000 km,folosire mixta(oraș-afara) Multumesc.La mulți ani celor cu numele Ștefan.
  5. Salutare.In reprezentanta Dacia din Bucuresti,Media Nav de ultima generatie care se pune pe Duster,costa neoficial 900+100+200 (media nav,antena,montaj) si lasi radio lor.
  6. Salut.Eu am patit.o de doua ori.Am dat reset nu am rezolvat.Am facut plinul la rezerzor si am mers doi km,dupa care indicatorul de bord si.a revenit.A ramas plutitorul blocat pt.ca am parcat.o cu roata spate pe un dâmb de piatra,mai multe ore.
  7. Salut.Aceeasi problema am avut.o si eu .Am parcat pe Transalpina intr.o pozitie mai ciudata.La prima statie Petrom am alimentat full rezervorul si sonda si.a revenit.De atunci nu am mai avut probleme.Renault spune ca sa nu mergi cu rezervorul sub nivelul minim mult timp pentru ca afecteaza sonda si inclusiv pompa de alimentare.
  8. Salut pe toti dusteristii, Am fost la un amic,electrician auto, la Meridian Bucuresti.Nu se poate face legatura la sonda de temp.si montarea unui ceas. tOrquemada a explicat foarte bine(sonda de temp.e gestionata de injectie)si ar afecta valorile in CAN.Mai sigur ramane citirea temperaturii apei de pe interfata OBD2 ,ceea ce am si facut folosind aplicatia Torque Pro. O zi buna va doresc.
  9. Multumesc tOrquemada.Vreau sa montez un ceas de temp.si sa fac legatura la sonda.Am intrerupt contactul si nu ma mai doare capul.
  10. Am Duster PH2 ian.2016,1.5 dci,4x4.Nu are indicator de temperatura apa la bord.Daca ma poate ajuta cineva sa.mi spuna unde este amplasata pe motor sonda(senzor) de temp.si daca are acest motor K9K-G6.Vreau sa montez un ceas de temp la bord.Am incercat cu OBD2 dar nu merge tot timpul cat merg cu masina se inchide mobilul Temperatura aratata de calculator prin interfata OBD2 este 80 grade si nu sare de ea.Dupa ce ajung acasa trebuie sa scot OBD2 din mufa ca are curent permanent de la CAB,iar cu chinezaria asta nu risc sa prajesc CAB sau sa ia foc masina doamne fereste.Vara NU folosesc functia S/
  11. Salut Acesta este scutul pt.NOx Trap( nu EGR),fabricat de Scut Protection din Targu Secuiesc.Se monteaza in 10 min.cu cateva ajustari la gauri pe lonjeroane.Am montat la peste 10 Dustere motor 1.5 dci 109 cp, euro6, 4x4,fabricatie 2015-2017 incusiv la Dusterul meu dar scut de aluminiu.La Dusterul care foloseste AD blue nu cred ca este necesar ca NU are acest filtru de azot(NOx Trap) ca si la 4x2 ca nu are cardan si pozitionarea filtrului este diferita fara riscuri ca la 4x4.
  12. Un tinichigiu carosier iti va spune exact.Trebuie luati suporti de tendoane ai suspensiei stg si dr si montati la 4x2.Si mai sunt si altele. Spor la treaba. Laureat 4x4,1.5 dCi,109 cp =17.300€ Laureat 4x2,1.5, dci,110 cp =14.500€ Preturi aug.2018.
  13. Omu.l a intrebat daca este posibila modificarea.Banuiesc ca stie ce costuri il asteapta.Eu am recomandat ca lucrarea sa fie facuta numai in service Dacia.Kidu are perfecta dreptate.Nu este o joaca. Apropo diferenta dintre 4x4 si 4x2 la cumparare de noua este cam 3000 E
  14. Salut pe toti Dusteristii, Ovidiu sa stii ca se poate.Eu iti recomand sa faci lucrarea numai in service Dacia ,NU este gluma ceea ce vrei sa faci.Cel mai greu va fii cu modificarea de pe axa spate, unde in locul puntii vei avea suspensie independenta (separata) pe cele doua roti. Caroseria este identica si platforma.Trebuie sa muti roata de rezerva.Eu te sfatuiesc sa vezi pe la dezmembrari un Duster 4x4 avariat sa scoti de pe el tot ce iti trebuie,cu un mecanic.Spor la treaba. Scuze revin.Dupa modificare trebuie mers la RAR pentru omologare si modificare CIV:Masa totala maxima au
  15. Salutare, zgomotul ,fluierat de rulment,il am si eu la CV,exact la viteza de 80-90 km si tr.5-6.Am fost in Bucuresti la 3 reprezentante. Nu am rezolvat nimic.Renault spune ca este amortizorul de zgomot final,Dacoserv ca este scutul motor iar Meridian ca este rulmentii din CV.Oameni buni am mers cu masina de test drive de la Renault Serus, la fel facea.Am dus masina la un mecanic de CV DACIA.Mi.a confirmat ca rulmentii din CV de pe cele 2 trenuri fac asa.Cauza poate fii remediata prin inlocuirea rulmentilor si masurarea foarte atenta a lagarelor de pe cele doua carcase ale CV ,S-ar putea s
×
×
  • Creează nouă...