SANDU

Members
  • Număr conținut

    53
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

13 Bun

Despre SANDU

  • Rang
    Membru

Vizitatori Recenți Profil

180 citiri profil
  1. Media Nav

    Cred ca am postat undeva gresit. Mugur medianav are antena langa el.Numai vreau sa stiu daca merge mutarea. ......... " Normal are antena langa aparat.Am iteles de la electronist ca mufele de la radio-cd se potrizesc exact la medianav.Astept sa vad ce spune t0urquemada. " .......... Acesta era postarea gresita. @SANDU ai folosit "Report" , care permite raportarea de postari problematice (catre moderatori)
  2. scuturi Duster

    "florinn" nu am poze cu el montat deoarece eu il pun dupa 20 noiembrie.Am mai spus ca la partea frontala a scutului am facut ferestre de aerisire si am un suierat la viteza de peste 70 km/ora.Dar eu nu ma dau cu el pe vai si hartoape si il folosesc numai iarna.Se prinde in 6 autofiletante deci se da si se pune foarte usor.Grosimea scutului 2.5mm tabla aluminiu,
  3. Media Nav

    Salut pe toti dusteristii si colaboratori fideli, Am o intrebare pentru t0rquemada.Am gasit un prieten mai invarsta care este dispus sa-mi dea Medianavul de pe Duster august 2017 sa-l pun pe Dusterul meu decembrie 2015 si sa-i dau radio+cd+etc lui.Operatia o vrea facuta la garantie nu.i bai.Oare merge schimbarea si ce implica ca piese si costuri in plus.Astept raspuns
  4. scuturi Duster

    Buna ziua, am ramas dator sa pun foto cu scut la filtrul deoxid de azot (NOx trap).Am fost plecat in CO in muntii retezat.
  5. Cu siguranta voi pune.Am cautat in postarile mele trecute(pe care nu le gasesc).Prinderea scutului se face de cele 2 traverse de sub podeaua masinii cu autofiletante.La partea dinspre cv scutul are o inclinatie catre podea de 15 grade si este prevazut cu ferestre de aerisire deoarece filtrul de azot se incalzeste odata cu teava de evacuare gaze la peste 100 de grade celsius.Va spun ca garda la sol va fii mai mica cu aprox.2cm, diferenta dintre filtru si scut.Nu se poate face nici o modificare la filtrul de azot,sa.l pozitionezi in sus spre podea ar fi ideal.Probabil ca intrun service specializat in elemente de evacuare,modificarea s.ar putea face.Cred in continuare ca francezul a facut in pozitia asta montajul ca filtrul sa fie cat de cat racit de curentul de aer de sub masina.Toate cele bune
  6. Oameni buni in 2016 v-am prezentat acest filtru emisii oxid de de azot,numit NOx trap.Nimeni NU m.a bagat in seama,vorbesc de cei cu motoare diesel E6.M-am documenta ,am studiat,si mi-am facut scut de al.Durerea mare este ca la viteza de peste 80 km la ora suiera precum portbagajul.Am luat decizia de al folosi numai iarna,eu nu ma dau pe coclauri.Atentie micsoreaza garda la sol.,dar protejeaza filtru.
  7. Indicator de bord motorina

    Pompa din rezervor se scoate prin desurubare cu cheie tubulara aflata in dotarea service Dacia.Nu este ca la Dacia 1300 sa bati cu surubelnita.Apropo lichidul de racire fierbe la peste 100 grade,indiferent de motor.La 120 grade este pa motorul.
  8. Multumesc lui t0rquemada.Am inteles capitolul baterie.Vara eu nu folosesc S&S.
  9. Ii multumesc lui tOrquemada,am inteles cum lucreaza alternatorul,dar mersul pe baterie nu il agreez Sa nu uitam ca bateria are placi de plumb in acid iar de aici o intreaga poveste tehnica.Dusterul E6 NU are nici un ceas la bord in afara de combustibil.Am fost obisnuit sa am ceas temp.apa,ceas presiune ulei,volt metru aparate de care ai mare nevoie atunci cand iti pasa de motor ,de masina.Pe mine m.a durut burta de 18.000 E dati pe duster,iar cu leduri care sa aprind la 105 grade apa,de arde garnitura de chiuloasa ma lasa rece.Hai mai bine sa vedem daca putem monta ceva termocuple si aparate de bord,sa putem circula fara probleme ca garantia este un mare fs...
  10. Maxmaia nu te supara,nu ai cum sa nu bagi in seama.Acumulatorul cine il incarca,se merge practic pe curentul lui.Toate bune si frumoase dar vine 10 grade temperatura afara,dau exp,mai porneste dieselul.Nu
  11. Salut pe toti dusteristii Am cumparat un volmetru auto tip mufa bricheta pe care l.am montat.Surpriza mare,eu invatat toata viata pe celelalte auto care le.am avut,la care tensiunea era: 12,5v la contact pus,13.8-14.2v cu motor pornit.Acum la Duster Laureate 2015 dec.1.5dci,109cp,am urmatoarele valori:pus contact 12.2v ;turatie de mers in gol 12.8v;mers la drum 12.7-12.8v;turatie de mers accelerat+consumatori 13.8-14,7v.Va rog ma lamureste si pe mine cineva cu aceasta problema? Multumesc
  12. Buna ziua si salut pe toti dusteristii, Am primit de la DACIA -DIRECTIA CALITATE SI SERVICII o scrisoare sa ma prezint la Garantii. As vrea sa stiu daca a mai primit cineva sa comunicam daca mergemsa mai sugrume motorul sau il lasam asa.Atasez foto
  13. Va salut.De curand am cumparat un tester pentru acumulator care indica ce curet are in stare de repaus si curentul cu motor pornit.Cum eu am un PH2 cu nimic aparate la bord,m-am gandit ca testerul este eficient.Dar surpriza la priza dintre scaunele din fata NU are curent permanent.Stie cineva cum pot rezolva din tabloul de sigurante cu un plus pe siguranta de priza sau altceva.Multumesc
  14. Salutari la toti Dusteristii.Vreau sa dau jos bateria de pe masina si s-o duc intr-un loc unde am 12 grade permanent. Stiu ca la Renault Clio 3 cand montam bateria trebuia sa resetez codul Radio si Ora.Intreb daca la Duster 1.5dci,109 cp,2015 dec.,sunt alte probleme si care ar fii. Multumesc
  15. Duster Laureate 4X4 109 Cai

    Salutare sa-l stapanesti cu folos.Eu am unul identic.Nu am plecat de la DACOSERV MILITARI pana nu mi-am notat totul,dar scrie in cartea masinii. La motorul 1.5dCi 109cp,euro 6,rodaj 2500-3000km,iar turatia sa nu depaseasca 2500 rot/min. Numai bine