Sari la conținut

deceneu

Members
  • Număr conținut

    121
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    6

deceneu a câștigat ziua ultima dată pe 20 Decembrie 2015

deceneu a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

28 Excelent

Despre deceneu

  • Rang
    Senior
  1. Ca idee pentru viitor. Dupa perioada pastelui incepe perioada semanatului, ceva seminte de calitate pot aduce mult mai multe sperante in mediul rural.
  2. In conditiile in care exista un OTS, exista un interval reper pentru seriile de masini, exista metode de identificare a problemei din timp, de ce Dacia nu a chemat masinile respective sa faca macar verificari, daca nu chiar schimbul pompei? Nici macar nu a informat cele cateva servis-uri autorizate din Romania, referitor la ce verificari sa efectuieze. In condittile in care eu am facut toate revizile la singurul service autorizat din judet, cu 3 luni inainte am facut revizia completa + distributia, nu au verificat nimic. Si acum stau de o saptamana cu masina, cu motorul bucati prin service s
  3. Aceeași problemă sa manifestat si la mine, exact cand am facut 50 000km in 4 ani, la 3 luni dupa revizia completa cu distributie si frane. Am mers 500m si s-a aprins bec in bord, am tras pe dreapta, am ridicat capota, constatat ulei in tot compartiment motor si balta jos, chemat platforma, dus la service, dupa 3 zile (un wekend la mijloc) au ridicat masina pe elevator, au constat filtru impuscat si cauza: pompa de ulei blocata. Acu urmeaza sa desfaca motorul sa verifice eventuale daune. Sper sa mai pot merge cu masina, sa nu fiu nevoit sa o fac coliba pe deal...
  4. Daca merge pe subaru: http://vtcar.com/projects/09-subaru-trax-sti/ spec, pt curiosi, 600kg - ansamblul: http://www.mattracks.com/tracks/mattracks/105/m1-a1-sa-m/ or fi si pt duster
  5. Is curios cat creste greutatea totala a masinii? Citisem pe undeva ca o senila ar avea in jur de 200kg. Rezista planetare, amortizoare... la solicitarile suplimentare ?
  6. in portbagaj incap exact 5 roti umflate la presiune normala (rezerva + 4 roti), asta fac de fiecare data cand pun rotile de iarna, doar ca nu mai ramane spatiu deloc.
  7. Pana pe 18 mai nu pot, poate dupa?
  8. As merge si eu, la o plimbare prin padure, nu noroiala.
  9. Eu, nu mai zic nimic, dupa ce am facut drum pana la Piatra si am vazut cum echipajul duster pleca spre Bucuresti, in timp ce restul mergeau spre locul competitiei.
  10. Duminica, vin si eu de la Iasi, cu un prieten.
  11. Am si eu o nelamurire, cum vine montat acest diff? Aici este o poza cu toate componentele diferentialului stoc: http://forumduster.r...&attach_id=5221 noul dif. se monteaza in loc de componenta 38331 sau 38421, pe care se monteaza inelul dintat 38100 ?
  12. Am inteles ca nu se poate optimiza un soft care sa fie bun la toate. Atunci eu as fi interesat, daca ar fi posibil sa se faca 3 versiuni: 1-cuplu: mai mare la primele 3 trepte 2-viteza 3-economic: cand nu ma grabesc prin oras, sa tina turatiile de 2000 la 60km/h, si turatii la 2100 la 130km/h Neaparat, sa se poata schimba orice varianta din mers.
  13. E interesant doar ca e imposibil de vazut diferenta intre masinile ce trec un test. In acest caz e mult mai relevanta o rampa cu role: http://www.youtube.com/watch?v=Uwr5_Sd47Us Cineva a incercat ceva: si rezultatul: "A test of the 4wd system on Dacia Duster -14 Both front wheels are on rollers, both rear wheels on the ground. At first i have the selector in 2WD, then in AUTO and finally in LOCK when it climbs of rollers, the auto mode don't transfer enogh torque to the rear axle to get the car of the rollers. i did also a test with one rear wheel on rollers (total 3
  14. Am 45000km, la ultima revizie erau pe la jumatate, mers doar prin tara.
×
×
  • Creează nouă...