Vasilev

Members
  • Număr conținut

    8
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

Vasilev a câștigat ziua ultima dată pe 2 Mai

Vasilev a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

3 Neutral

Despre Vasilev

  • Rang
    Nou venit
  1. Va salut! La sfatul unui apropiat,am decis sa fac si eu acelasi lucru:la un plin de motorina,adaug in rezervor un bidon de 0,5 L de ulei 2 Timpi. Vreau sa va spun testat de mine,ca iarna isi schimba motorul zgomotul(in bine),merge mai rotund,reprizele de schimb trepte sunt mai line la turometru,mie unul mi-a placut. motorina existenta pe piata e euro5,si foarte uscata comparativ cu motoarele vechi non euro sau euro3,4 etc am tot citit pe alte forumuri postari datate cu 2005 pana in 2013 cand posesorii de Logan 1,5dci chiar erau mulțumiți de rezultatul acestui amestec. Daca intrebi mecanicii cu state vechi,sunt de aceeasi parere,daca intrebi mecanicii noi,tineri,parerile lor sunt inpartite si unii dunt reticienti in a face asta. Vreau sa va spun ca am folosit un ulei mediu,mineral nici macar semi-sintetic,asta am urmarit pe o postare a unui coleg posesor Logan,care a testat toate uleiurile 2 T existente pe piata,chiar si acela pentru ambarcatiuni,varianta aleasa de el a fost aceasta a unui ulei mai ieftin,si mineral,deoarece se amesteca mult mai bine. Practic el a pus in cateva sticle motorina si ulei de 2 timpi,diferite marci si calitate,amestecand bine sticlele,lasand acest amestec peste noapte si a doua zi a vazut ca cel ieftin se amesteca mult mai bine neramanand nimic decantat comparativ cu marcile premium,semisintetice,care ramaneau decantate pe fundul sticlei. Eu unul folosesc uleiul de la peco Mol. i-am spus si unui prieten posesor de mai multe modele Dacia realtiv noi,cu care efectueaza curse externe Romania-Italia,acesta spuanandu-mi ca sunt zgarcit?,el pune 1 L intreg in rezervor la plin de motorina odata pe luna,practic alimenteaza full rezervorul in Romania si introduce 1 L ulei (Castrol foloseste el),masina pleaca pe ruta Budapeste-Italia si retur,pe toata aceasta ruta alimenteaza doar cu motorina,abia cand pleaca din nou spre Italia pune iar ulei innrezervor. eu unul va repet,sunt multumit de combinatie,vanzad la un service auto un BMW care avea motorul uzat datorina motorinei foarte uscata existenta pe piata. In perioada calda ce e drept nu am pus deloc,cred ca din octombrie incep "tratamentul". va urez succes,km cat mai multi fara incidente
  2. Ce ulei folositi in Dusterul vostru

    Nu am iesit din garantie,tocmai aici e problema actualmente am undeva la 14.000 km si anul acesta iese din garantie. Masina o folosesc 98% mediu urban,servici acasa acasa piata si innapoi,m-am gandit ca toti ceilalti practic,sa bag un ulei cat se poate de bun
  3. Primul schimb ulei + filtru ulei

    Primul schimb (oficial) la rep Daci,toate filtrele combustibil,polen,ulei,aer+placute față,fara ulei,atentie,uleiul adus de mine Motul,1000 ron! De precizat ca placutele erau super ok ca si carne,dar aveau un bolț rupt si la frane scoteau un zgomot ca o bataie in roata! ma asteptam la un maxim 500 ron tinand cont ca uleiul a fost adus de mine,cumparat din comert in jur de 250-270 lei nu mai retin! a ajuns Dacia sa coste cat VW sau Mercedes va salut
  4. Primul schimb ulei + filtru ulei

    am nevoie de ajutorul vostru,cei de la Dacia m-au gasit cu revizia nefacuta(oficial),neoficial am facut-o la un service auto in care am mare incredere rugamintea mea la voi este sa ma ajutati in privinta uleiului,am citit pe net cum ca norma trebuie sa fie ACEA 3,uleiul pus de mecanicul meu pe seria mea de caroserie este Motul(asta l-am cerut eu si nu apa chioara de Elf) 5w30 Specific 0720,asta este norma data de Renault,totusi cealalta norma Acea este C4 sfatuiti-ma daca pun sau nu uleiul potrivit orna ACEA C3 o gasesc la Motul dar nu e agreata de Renaul,e vorba de un ulei Motul Xclean 8800 parca pe bidon scrie ca e agreat de Mercedes si BMW,pe al meu scrie direct Renault dar ACEA este C4 si nu C3
  5. am nevoie de ajutorul vostru intrucat cei de la Dacia m-au gasit cu revizia nefacuta(oficial),neoficial am facut-o la un service auto in care am mare incredere rugamintea mea la voi este sa ma ajutati in privinta uleiului,am citit pe net cum ca norma trebuie sa fie ACEA 3,uleiul pus de mecanicul meu pe seria mea de caroserie este Motul(asta l-am cerut eu si nu apa chioara de Elf) 5w30 Specific 0720,asta este norma data de Renault,totusi cealalta norma Acea este C4 sfatuiti-ma daca pun sau nu uleiul potrivit orna ACEA C3 o gasesc la Motul dar nu e agreata de Renaul,e vorba de un ulei Motul Xclean 8800 parca pe bidon scrie ca e agreat de Mercedes si BMW,pe al meu scrie direct Renault dar ACEA este C4 si nu C3
  6. Dusterul meu

  7. Dusterul meu

    Va salut! Astazi m-am logat pentru prima data pe acest forum ,sunt fosrte incantat sa citesc tot ceea ce postati voi am un Duster 2015 ,1.5 dci 110 cp,resoftat cred undeva pe la 125-130 cp,4X4 import Germania de nou toate cele bune