Sari la conținut

Nyklas

zgomot/vibratii bord

Postări Recomandate

Nu mai bine faceti un topic separat pt intalnirea asta in sectiunea cu "Intalniri si evenimente"? Ca nu prea are treaba cu topicul curent "zgomot / vibratii bord". Si poate daca e topic separat mai vad si altii din zona si faceti o treaba buna.

Parerea mea.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am descoperit de unde vine greierasul..

Vibreaza schimbatorul de viteza la o anumita turatie..a mai patit cineva?? Stie cu se scoate husa de la schimbator cineva?? Multumesc

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Gata am aflat problema la greieras...cabul de la timonerie cik este un pic mai lung si atinge in caroserie....au dat cei de la service comanda de altul...si o sa mi_l schimbe zilele aste!!Cei de la.Euro-Motors Brasov sunt super profi..recomand

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce cei de la.service au rezolvot pb cu timoneria in continuare imi zdrangane potita de la portbagaj cad iau un hop mai serios....ati rezolvat cumva pb asta??sau o sa ii dau atele jos si o sa ii bag un cauciuc sa fie fixa tot timpul...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am tot gandit problema cu polita ce sa fac sa nu mai zdrangane...pana la urma.am.pus o carpa intre poilta si haion...nu mai zdrangane dar arata ca pixu!! Alte idei?? Este singura pb care ma dispera la.masina asta!!:p 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ori o garnitura cu profil E, ca e cea mai discreta, gasesti prin magazinele brico, are banda adeziva pe spate...

Ori partea pufoasa de la banda velcro (arici), tot asa, gasesti si cu banda pe spate sau ii pui tu.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

In afara de scartaitul pe care l-a descris cyprybrasov cu timoneria, eu mai am  vreo cateva:

1.  Bancheta spate troncane(ambele) desi o prind foarte strans pe cuiul respectiv din sasiu;

2. Fix deasupra capului soferului la gropi se aude un zgomot cand iau gropi(pare vreun cablaj, care atinge ceva ranforsare intre capitonaj si plafoniera);

3. Bineinteles ca ma deranjeaza si centurile care ating in plasticele de la montanti laterali;

Daca aveti ceva sugestii sunt binevenite.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Topicuri

  • Postări

    • Imi pare rau sa aud de probleme la un motor cu traditie la Dacia/Renault, dar fii optimist ca sigur se rezolva, masina fiind in garantie. Cateva intrebari am totusi:  ai observat cumva si alte simptome in ultimul timp la motor? Cati km are masina? Ai facut vreo revizie pana acum ?
    • Problema. Motorul nu mai are putere. L-am pornit OK. Am mers 200 m si nu se mai accelera mai sus de 1.500 rpm, oricat apasam pedala. S-a aprins "cheia" si "masina care derapeaza". Computerul afisa"verifca ESP, apoi "verficafrane", apoi "verfica injectie". M-am tarat cu ea pana la service. Acum astept sa vad cand o sa-i faca constatarea. Pana atunci, in fisa de comanda scrie "lipsa putere motor". Aveti vreo idee? Duster 2018 (octombrie) 1.6 Sce 4X2. Merci.
    • Dragi colegi, iata ca a aparut prima problema la Duster-ul meu.  Am pornit, motorul rece, am introdus a 2-a si... a dat in nas, s-a aprins "cheia fixa" si "ESP" -ul (chestia aia cu masina care derapeaza) iar computerul imi spunea "verifica ESP", "verifica frane", "verifica injectie" si tot asa. Oricat apasam acceleratia motorul nu urca mai sus de 1.500 rpm. M-am tatrat asa pana la service. Noroc ca este relativ aproape. Am lasat-o acolo ca nu avea cine sa se ocupe de ea. In fisa mi-au scris "lipsa putere". Nu gasesc nimic pe net despre aceasta problema. Repet, Duster 2018 1.6 Sce 4X2.    
    • Cât timp scrie Made in China e aceeași chinezărie dar făcută pe mainland nu pe vapor și vaporul în larg pe furtună , indiferent de cine o "dezvoltă"
    • Produsul este dezvoltat in parte la noi si nu stiu cu exactitate ce e in interior. Decat sa spun o prostie, mai bine mai asteptati putin sa aflu. Ambarella si Sony sigur nu sunt, deocamdata .   De vultur nu știu ce sa zic, dar cu siguranta e șoim! 
  • epiesa.ro

×
×
  • Creează nouă...