Sari la conținut

1.2 Tce Pofticios De Ulei


Postări Recomandate

La mine nu se pierdea ulei, asa ca ipoteza cu probleme pe linia tehnologica cam pica. La mine uleiul era ars pus si simplu.

 

Intreb si eu, ca sunt atehnic, etanseizarea aia cu ce se face? Ceva mastic?

 

Imi sustin afirmatia initiala: garantia la motor este pierduta, reparatia se va face integral pe costul utilizatorului. Si daca nu ar fi avut GPL, tot pe costul lui s-ar fi facut, deoarece a ajuns cu masina in service, prin neglijenta, cu 200ml ulei in motor.

Editat de DonQuijote
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 960
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Nu imi vine sa cred reactiile si concluziile unora despre forum , dar asta e, nu poti sa te intelegi cu toata lumea, unii chiar au idei fixe si atunci cel mai bine este sa renunti la efoturile de a-i

@stefanudrea te rog sa te calmezi si sa postezi pe forum , in speta in acest topic, numai cand vei avea date concrete, pana atunci iti recomand sa nu mai postezi informatii partiale sau fara surse, de

Ei na, este evident ca deja te-ai angajat, dar nu asta e ideea.   Parerea mea prietenesca, simpatizanta si pe deplin interesata: presupunand ca ar exista buna intentie si receptivitate din partea as

Posted Images

Cu GPL-ul sa zicem ca ar fi un dubiu dar cu uleiul atat de scazut fara sa se aprinda becul... nu tine. Nu cred ca e normal sa verifici uleiul nici la 1000km la motoarele astea super mega noi. Asa ca scrie in cargea tehnica... ai acceptat desi nu stiu daca o puteai studia inainte. Hm...

Editat de CristiZ
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Fiind posesor de 1.2Tce o sa verific uleiul mult mai des, pana acum in 3500 km nu a consumat sau pierdut nimic.

Oricum am garantie 4 ani iar daca as putea schimba motorul cu unul diesel nu as faceo.

Stiu un caz in care omul a oprit dusterul diesel seara, totul era OK, dimineta motorul era blocat, a necesitat inlocuire.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu am motorizarea lui Stefan dar sunt clare doua aspecte ,

1.motorul a halit uleiul pur si simplu ,si se vede pe capetele pistoanelor cata negreala lucioasa exista acolo.

2.Nu s-a simtit nimic pentru ca blocul motorului e din aluminiu cea ce contribuie la o racire mult superioara astfel ca nici nu a realizat ca e vreo problema mai ales ca anotimpul in care s-a intamplat a contribuit la mascarea problemei.Daca se intampla vara probabil ca se oprea motorul la vreun semafor si asa ramanea.

Stiu un caz in Italia in care dupa ce s-a verificat nivelul de ulei s-a pornit si s-a circulat ,atentie...fara busonul galben,astfel ca uleiul a fost aruncat prin tot compartimentul motor.

Dar Dusterica merge si in ziua de azi fara probleme.

Ar fi absurd sa sustin ca se poate merge fara ulei in motor dar trebuie inlaturate cauzele ce duc spre astfel de situatii neplacute si cred ca Dacia Renault va rezolva aceasta problema tocmai pentru ca Dacia a vandut peste jumatate de milion de masini si nu-si va permite publicitatea negativa .

Pana la urma motorul este creatie proprie Renault .Dacia ofera acest motor ca si optiune de motorizare fara sa aiba implicarea cea mai mica in proiectare si constructie iar in situatii de felul asta reactia tarzie e confirmarea faptului ca sunt in urma cu update urile defectelor de acest tip.

Din pozele postate de Stefan se vede ca motorul a suferit daune severe in zona camasi ,pistoane.

Pacat de CEL MIC SI VOINIC.

Editat de CristianDuster
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

....

Stiu un caz in care omul a oprit dusterul diesel seara, totul era OK, dimineta motorul era blocat, a necesitat inlocuire.

 

off-topic: Ceea ce ai scris, se poate intampla la orice motor, nu numai la diesel si in general inseamna lipsa ulei. Ca mai merge el saracu, atunci cand e cald si forjat, e altceva.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Din cate am inteles eu mai devreme, la Stefan nu l-a halit, l-a pierdut pe la etansare. Adica s-a scurs. Si desi sub masina erau pete (mici) nu s-a alertat decat cand a fost prea tarziu.

Problema e ca tocmai ei zic ca nu s-a pierdut pe la etansare. Deci oarecum isi dau cu stangul in dreptul. Adica nu suntem de vina cu etansarea dar nici nu stim unde au disparut 4.5 litri in 9 luni sau 1 litru pe loc in 1 saptamana! E mai mult decat stupida reactia lor! Iar avertizorul de bord neaprins e semn de nebuloasa pt ei. Nu au mai intalnit asa ceva. Nici eu nu am mai intalnit, dar ne deosebeste calitatea: eu proprietar, ei-...vanzatori de vise esuate!

 

Trimis de pe al meu Philips I908 folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak unpinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...