-
Număr conținut
135 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
-
Zile Câștigate
7
dust16v a câștigat ziua ultima dată pe 6 Noiembrie 2016
dust16v a avut cel mai apreciat conținut!
Reputație Comunitate
76 ExcelentDespre dust16v
-
Rang
Senior
Vizitatori Recenți Profil
848 citiri profil
-
Rezultatele interogarii le-am pus pentru cine mai are indoieli referitor la legatura intre termenul Diferential (eventual central) , Haldex si Duster. Si intre Duster si AWD. Asa ca cine are chef sa aprofundeze are unde. Si ai dreptate s-a ajuns la un nivel.... Apropo inca nu a trecut vremea aia....Diferentialul inca este mecanic. Ca au aparut si cele asa zise centrale controlate de un mecanism tip Haldex ..... Dar probabil ca te referi la iesiri pe 2 punti.... PS: se poate sa ma insel dar Torsen este mecanic.
-
1. Dusterul foloseste un cuplaj tip Haldex. Aici se regaseste in detaliu modul de functionare. Nu am gasit faptul ca este actionat de impulsuri. Doar progresiv in functie de intensitatea curentului. Daca se poate o referinta directa la actionarea prin impulsuri e binevenita. https://autotehnic.w...-road-autentic/ 2. Daca sunt indoieli referitor la Haldex aici am gasit o referinta mai directa http://www.cartoq.co...nched-in-india/ Dar si “The 4WD system used in the Duster is Nissan's 4WD system and is similar to what is used in the Qashqai as well as other vehicles in that family. I
-
Intreaba la Mudster la ce folosesc LSD-urile...asta in cazul in care se doreste sa nu mai fie libere. Daca mai tin bine minte se folosea la un moment dat un blocant fata in campionat. Multumesc pentru sugestii. Apreciez.
-
Nu ma irita. Din cate am inteles cuplarea spate a puntii se face electric, printr-un magnet, prin apropierea discurilor unui sistem multidisk inventat de HALDEX. Sincer din acel document vad un ambreiaj multidisk actionat de un electromagnet. Sistem inventat de HALDEX. Transferul de putere 50/50 in general se face de un diferential central. Adica acest cuplaj. Sunt prostii...poate da, poate nu. Constructiv un ambreiaj e format din 2 piese de frictiune, ala de pe spate are mai multe. Principiul de functionare e acelas. Doar ca spatele e imersat in ulei. Nu condamn pe nimeni. Fap
-
Eu unul raman la ambreiajul multidisk, la sistemul Haldex si transferul puterii 50/50. Ca idee cum ii zice diferentialului care transfera 50/50 puterea intre punti ? Apropo de Haldex.. http://www.autolates...4motion-haldex- Parca seamana cu cel al dusterului.... http://www.e-automob...-4-awd-4wd.html http://www.awdwiki.com/en/dacia/ 4WD system is taken from Nissan Quashqai, and it is a front-wheel-drive vehicle in normal conditions and you can select from a button 2WD-AUTO-LOCK if you need 4-wheel-drive; in 2WD mode the vehicle is a normal FWD; in AUTO mode the vehicle is
-
O sa le iau pe rand. Referitor la colegul @Negura. Are perfecta dreptate, off-road cu lanturi doar nu se poate. O anvelopa cu un profil agresiv e binevenita. Acum as dori sa stiu si eu cati din colegi folosesc anvelope off-road pe asfalt ( MT, Simex,eventual cu crampoane, etc), cu dezavantajele de rigoare si cati le folosesc doar la fata locului, adica se plimba cu ele in portbagaj si cand ajung in off-road le monteaza. Intreb deoarece am vazut posesori de Suzuky cum montau la Izvorul Rece anvelope pentru off-road. Referitor la acest aspect eu folosesc la ora actuala anvelope cu clasa de fran
-
1. Politica strutului....e simplu de remarcat 2. Recomandarea colegului la primul meu post a fost sa imi mut comentariile intr-un topic de anvelope Continental cu toate ca vorbeam de sistemul de franare al dusterului. Primul meu post. a fost comportamentul dusterului intre o franare doar cu ABS vs franare cu AFU. Ca am specificat si tipul de anvelope cred ca a fost o greseala deoarece nu avea nici o relevanta. Dar cand cauti motive.... O recomandare "nu tocmai inspirata" deoarece un topic de anvelope nu are treaba cu sistemele de franare de pe duster. Pentru asta se poate face topic sepa
-
Consum suplimentar in modul AUTO am si eu, cam 1/2L la 100/km. La uzura suplimentara nu stiu ce sa zic, cardanul oricum se invarte indiferent de pozitia selectorului. Faptul ca poti sa rupi transmisia in mod LOCK pe asfalt, e normal, totusi dusterul are diferential central blocabil.
-
Piese Si Componente Dacia Duster Schimbate In Garantie Cu Costuri 0
topic a răspuns la dust16v dust3radmin în Intretinere
1. Depanat senzor pozitie volan. 2. Resoftare sistem injectie si 4x4. Cele 2 interventii s-au realizat in cadrul mentenantei anuale, gratuit. Numar km la data de azi 51 mii. -
Asa cum "Greul meu nu e același cu greul altuia" probabil ca nici off-topicul unuia nu este egal cu al colegului. Ca atare o singura postare despre sistemele de franare ale dusterului intr-un topic de anvelope fata de 2 pagini de offtopic despre fix acelas subiect (in acelas topic) se lasa cu suparari. Ca numai despre anvelope nu mai era vorba. Majoritatea colegilor folosesc anvelopele de fabrica in off-road. De ce o anvelopa all-season nu ar fi o anvelopa de off-road, e adevarat cu veleitati mai slabe decat un AT ? NU era deloc greu sa respecti recomandarile Admin-ului acestui ,
-
Din cate am inteles in discutie era vorba de cum franeaza masina. Cu anvelope de off-road. Sa inteleg ca aceasta discutie despre cum functioneaza sistemul de franare la duster intr-un topic de anvelope respecta exact regulamentul forumului nu ? In mod normal daca mai inteleg ceva din acest regulament normal era sa faceti un topic referitor la cum franeaza anvelopele off-road (care or fi respectivele..) si sistemele ABS,AFU. E clar ca eram off-topic, faptul ca incercam sa dau o mana de ajutor nu se pune. Vad ca nici de data asta nu mi-a iesit treaba cu ajutorul.... @CAIN citeste aici d
- 620 răspunsuri
-
Te rog sa specifici concret ce nu am respectat in acel topic. Faptul ca pentru mine anvelopele de fabrica sunt suficiente pentru off-road dar si pentru asfalt ? Sau ce anume ?
-
Probabil, eu unul consider anvelopele Continental CrossContact si pentru off-road, mai ales ca am fost pe trasee destul de grele unde s-au comportat mai mult decat acceptabil. In fine....
- 620 răspunsuri
-
Daca ajuta la ceva, un test de frana cand anvelopele erau noi, anvelope Continental CrossContact de fabrica. Franare energica pe asfalt uscat a intrat ABS-ul, spatiu de franare mare. La al 2-lea test franare brusca, la blana, a intrat frana de urgenta, masina s-a oprit mult mai repede fata de primul test cu scartait de roti. ABS-ul nu a mai apucat sa intre. Testele l-am facut la 60km/h, pe acelas tronson, cu masina din semnatura, Duster PH1 4x4, benzina.
- 620 răspunsuri
-
Si eu multumesc pentru precizare.