Sari la conținut

Probleme baterie Duster


Postări Recomandate

Am facut un drum de 150km, am parcat masina in parcare si dupa 30 de minute, am pus contactul si s-au aprins toate becurile in bord si nu a vrut sa mai porneasca.. defapt nici nu invartea. Am sunat la reprezentanta dacia din Timisoara, au trimis platforma care a venit si mi-a dat curent ca sa pot porni masina. Am mers la reprezentanta si acolo surpriza mi-au inlocuit bateria gratuit. Bateria era originala Rombat care facea 3 ani anul asta in februarie-martie.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 224
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

@killer82: Dacă bateria e SLA orice scădere sub 12v îi reduce numărul total de cicluri (o îmbătrânește prematur). Astea de rombat după 10 stări de comă(tensiune sub 8v) sunt pa, nu le mai resuscitezi

Asta cu pierderea garantiei pt o astfel de interventie - gen schimbarea bateriei - nu are nici un fundament real. Sa imi explice ala ce anume as putea face prost... Bine, daca sunt blonda si pun plu

Lucrez cu baterii si poate ajuta pe cineva urmatoarele consideratii generale:   1. in general, pentru baterii "sealed maintenance free" o durata de viata normala este 3-4 ani. 2. motorul diesel so

Posted Images

Poti s-o schimbi linistit... oricum are garantie DOAR 6 luni.

Dar nu vad de ce ar trebui schimbata acum. Poate ca la anu' in iarna ar fi indicat. Dar tu nu prea esti afectat... ca ai benzinar, care nu necesita un amperaj mai mare.

 

Pai as vrea s-o pun pe a doua masina. Cea de-a 2 masina are baterie tot rombat de 6 ani si a dat semne de moarte. Am incarcat-o si e posibil sa mai mearga dar as prefera sa iau una mai mare ptr, Duster si pe cea noua de pe Duster pusa pe vechea masina

Editat de bmcpst
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Oare... pe alte masini nu se intampla acelasi lucru cand ai faruri, dezaburire, ventilatie si... frana? Ca la Fordu' lu' a mea sotie se intampla la fel... chiar si la KIA lu' socra-meu... Toate or avea bulit alternatoru'?

 

Si pe alte masini se intampla, dar mai ales si pe alte masini nu se intampla. Nu am zis ca este bulit, am zis ca este subdimensionat. Si am fost atent: faza scurta aprinsa, pornit dezaburirea, scazut intensitatea farurilor. Deci nu este nevoie de multi consumatori.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

si care ar fi scopul? un alternator subdimensionat e mai ieftin decat unul corect dimensionat? oare dacia a facut vreo economie sau e o eroare de proiectare?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cu motorul oprit? Cind ai consumatori si mai adaugi alti mai scade si tesiunea.

La relanti: cind pornesti conumatori mari soliciti alternatorul, implicit motorul, de acea apare fluctuatia relanti-ului, pina calculatorul de injectie corecteaza turatia motorului.

Tot la relanti cind aprinzi farurile au intensitate mai mica decit la 1500-2000rpm, pt ca tensiunea de incarcare e mai mica la relanti decit la 1500-2000rpm

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

pai buretele ala are un rost: la asamblare a ramas un spatiu gol. si atunci l-au astupat cu acel burete...deci face sens nu? :drool:

la o masina low cost nu exista perfectiune.presupunand ca dusterul ar fi fost aproape perfect,sau ma rog de o calitate foarte buna...sigur ar fi venit un sef de la renault cu 'Ba voi ati inebunit?vreti sa nu se mai vanda qashqai?ia faceti altu mai naspa...' :hmm:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...