Sari la conținut

Probleme baterie Duster


Postări Recomandate

Am fost la service, pus pe tester nici o problema.

Am verificat suruburile si era slab cel de la masa.

Am rezolvat problema.

 

Asta vis-a-vis de pregătirea personalului din reţeaua de service… :hmm:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 224
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

@killer82: Dacă bateria e SLA orice scădere sub 12v îi reduce numărul total de cicluri (o îmbătrânește prematur). Astea de rombat după 10 stări de comă(tensiune sub 8v) sunt pa, nu le mai resuscitezi

Asta cu pierderea garantiei pt o astfel de interventie - gen schimbarea bateriei - nu are nici un fundament real. Sa imi explice ala ce anume as putea face prost... Bine, daca sunt blonda si pun plu

Lucrez cu baterii si poate ajuta pe cineva urmatoarele consideratii generale:   1. in general, pentru baterii "sealed maintenance free" o durata de viata normala este 3-4 ani. 2. motorul diesel so

Posted Images

Asta vis-a-vis de pregătirea personalului din reţeaua de service… :hmm:

Cand ai o problema cu masina, marca DACIA, si mergi la reprezentanta, masina fiind in garantie, trebuie sa ai temele foarte bine facute sa explici in cel mai mic detaliu problema, sa gasesti cauza si mai ales solutia altfel o sa te convinga ei ca masina nu are de fapt nici o problema si ca problema e la tine, ca ti se pare ca nu merge bine. In momentul in care masina nu mai este in garantie se gasesc toate defectele si mai ales piesele care trebuie schimbate. Din pacate si in reteaua RENAULT e cam aceeasi situatie.

Multumesc inca o data tuturor pentru ajutor!

La cat mai multi km fara probleme!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Studiu de caz (sunt doar curios):

  • vehicul în garanţie,
  • dus la reprezentanţă şi diagnostic „aşa face toate”/„n-are nimic”,
  • dus la un alt service (autorizat RAR, însă nu al mărcii fabricantului) şi diagnosticat cu destule „bube”,

Se aplică vorba reclamei: „Sunt cetăţean european şi am drepturi!”, 'au ba? Plângerile bănuiesc că se depun la OPC…

A încercat cineva experienţa?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea este ca nu prea poti sa-i obligi cu nimic sa treaca peste regulile lor. Cum sa-i obligi sa accepte parerile unei a terte persoane, pareri care lor le produc daune materiale? Cred ca sunt bine blindati si undeva in conditiile de garantie este stipulat CINE are dreptul exclusiv

sa dea verdictul daca operatia trebuie efectuata pe banii lor sau nu.

OPC-ul eventual poate sa constate ca tu ai dreptate dar inafara de amenda nu prea le poate face nimic. Nu le poate scoate piesele din depozit, sa le monteze pe masina etc.; daca ei nu vor.

Singura sansa ar fi sa-i dai in judecata deoarece au prejudiciat dreptul tau de a beneficia de un bun cumparat pe banii tai conform descrierii produsului ca scirtiie ca bate ca etc. Si judecatorul va spune cine are dreptate dupa ce s-a parcurs tot procesul judiciar.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

Salutare,

 

Luna trecuta am achizitionat un Duster motorizare 2L(135HP) si cutie automata(Abu Dhabi).

De la inceput mi s-a parut ca porneste putin mai greu motorul in comparatie cu alte masini dar am pus asta pe seama faptului ca masina a fost tinuta intr-un depozit o durata mai indelungata si am sperat ca dupa o perioada si niste drumuri mai lungi sa porneasca normal.

In timp am sesizat ca pornea din ce in ce mai greu si am inceput sa-i fac masuratori electrice la baterie.Am sesizat ca bateria, cand motorul era oprit, nu depasea valoarea de 12,45V.Cu motorul pornit la relanti alternatorul producea o tensiune de 13,8-14,0V, ceea ce mi s-a parut OK.

Am fost la service si au ajuns la concluzia ca bateria Rombat de 60Ah ar fi de vina pentru pornirea greoaie si au schimbat-o cu una de capacitate mai mare(70Ah).

Primele doua zile a pornit relativ normal dar mai apoi a avut aceeasi problema ca si inainte.In ziua in care a fost schimbata bateria am masurat tensiunea(12,8V)iar in prezent are doar 12,5V.

Am banuit ca instalatia electrica are vre-un scurt(in urma instalarii senzorilor de parcare) sau ca exista un consumator si dupa ce motorul este oprit, fapt pentru care am masurat curentul cu un cleste ampermetric indicand o valoare foarte mica (0-0.2A), valoare ce poate fii pusa si pe seama erorii aparatului de masurare.

-Exista posibilitatea ca electromotorul sa nu fie corect dimensionat pentru motorul de 2L?

-Care sunt valorile optime pentru tensiunea la bornele bateriei cu motorul oprit si cand motorul functioneaza(tensiunea la alternator)?

Daca cineva are idee care este motivul pentru care motorul porneste greu si bateria nu se mentine la o tensiune mai ridicata, astept raspuns.

Multumesc!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alarma la masina ai? Poate fi si asta o cauza, verifica instalatia la service. Din pacate nu stim prea multe despre acest motor.

sa ne ti la curent si cu alte detalii depre functonalitate si tinuta de drum.

Sa ai drumuri bune! Fericitule :-)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Masina este prevazuta doar cu inchidere centralizata, inchidere care este instalata/montata din fabrica.

Exista insa posibilitatea, asa cum am postat mai devreme, sa fie si de la faptul ca cei de la service au montat senzorii de parcare, iar angajatii de prin zona asta nu prea au cunostinte tehnice bune si experienta.

Parerea mea este ca exista trei variante posibile:

  • Electromotor subdimensionat;
  • Alternator subdimensionat;
  • Scurtcircuit sau consumator la instalatia electrica(dupa oprire motor).

Ori poate sa fie o combinatie intre cele trei variante....nu stiu, asta este si motivul pentru care postez, in speranta ca am putea macar sa intuim problema, caci baietii de la service lasa de dorit.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...