-
Număr conținut
8 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Reputație Comunitate
0 NeutralDespre filitic
-
Rang
Nou venit
Vizitatori Recenți Profil
527 citiri profil
-
Tutorial schimb ulei & filtru Dacia Duster
topic a răspuns la filitic dust3radmin în Manuale & tutoriale
Salutare! "C017508 e seria de fabricație a motorului nu codul. Ai F4R 4xx( euro 4 sau 5). Pune VIN-ul sau plăcuța ovală și văd ce pot afla - 99% climat foarte cald" Ai dreptate, aceea este seria de fabricatie ... Din cate am inteles VIN-ul este una si aceeasi cu nr. sasiului ... Acesta este: VF1HSRCA1DA5XXXXX Multumesc! -
Tutorial schimb ulei & filtru Dacia Duster
topic a răspuns la filitic dust3radmin în Manuale & tutoriale
Salutare! Pana acum schimbarea uleiului s-a facut la service fara ca eu sa am acces. Daca aveam aceasta informatie nu mai intrebam aici Multumesc! -
Tutorial schimb ulei & filtru Dacia Duster
topic a răspuns la filitic dust3radmin în Manuale & tutoriale
Salutare! Detin un Duster cu motor de 2 Litri si 135 hp. S-a terminat perioada de service gratuit si doresc sa-i fac schimbul de ulei dar nu stiu ce sa cumpar. Codul motorului este C017508 iar temperatura atmosferica pe timpul verii depaseste 50 grade celsius. Daca cineva are informatii legat de acest subiect lasati un mesaj pe forum . Multumesc! -
"Ce treaba ar avea deflectoarele de aer cu zgomotul exterior? Daca vrei sa spui despre zgomotul geamului deschis, atunci raspunsul este afirmativ." Treaba este simpla: odata montate pe masina schimba (mai mult sau mai putin) modul in care aerul aluneca (aerodinamicitatea) si implicit zgomotul produs de acesta in special la viteze mai mari.
-
Salutare .... dintre cei care si-au montat deflectoare de aer a constatat cineva vreo atenuare a zgomotului exterior?
-
Stiu ca in urma drumurilor scurte bateria nu reuseste sa se incarce. Majoritatea drumurilor dureaza de la 15 minute in sus si da, in timpul mersului exista consumatori AC + ventilatie, iluminat, sistem audio, insa asta consider ca nu ar trebui sa fie o problema comparand cu alte masini de la Toyota, Nissan, Mazda, conduse in acelasi regim (temperatura, timp de rulare, etc). Dupa parerea mea bateria este OK, aceasta avand o tensiune minima de 12.4V si referitor la consumator sunt 99% convins ca nu exista dupa oprirea motorului, fapt confirmat cu un cleste ampermetric care indica un curent (du
-
Masina este prevazuta doar cu inchidere centralizata, inchidere care este instalata/montata din fabrica. Exista insa posibilitatea, asa cum am postat mai devreme, sa fie si de la faptul ca cei de la service au montat senzorii de parcare, iar angajatii de prin zona asta nu prea au cunostinte tehnice bune si experienta. Parerea mea este ca exista trei variante posibile: Electromotor subdimensionat; Alternator subdimensionat; Scurtcircuit sau consumator la instalatia electrica(dupa oprire motor). Ori poate sa fie o combinatie intre cele trei variante....nu stiu, asta este si motivul pentr
-
Salutare, Luna trecuta am achizitionat un Duster motorizare 2L(135HP) si cutie automata(Abu Dhabi). De la inceput mi s-a parut ca porneste putin mai greu motorul in comparatie cu alte masini dar am pus asta pe seama faptului ca masina a fost tinuta intr-un depozit o durata mai indelungata si am sperat ca dupa o perioada si niste drumuri mai lungi sa porneasca normal. In timp am sesizat ca pornea din ce in ce mai greu si am inceput sa-i fac masuratori electrice la baterie.Am sesizat ca bateria, cand motorul era oprit, nu depasea valoarea de 12,45V.Cu motorul pornit la relanti alternatorul