Sari la conținut

Pornire la rece


Postări Recomandate

Aproape aceeasi problema o intampim si eu si anume la plecare la rece(nu conteaza vara/iarna) daca pleci direct, parca iti moare motorul daca nu o turezi mai mult(lipsa de putere).

Avand si GPL incalzirea o face pe benzina, deci ar trebui sa fie ok, dar se pare ca in practica astept sa se incalzeasca motorul sa poata trece pe GPL pentru a nu mai avea lipsa asta de putere. Am dezactivat trecerea pe GPL si acelasi lucru, abia se taraie la plecarea la rece.

Vreo idee?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 1,2k
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Anunt pe aceasta cale ca imi place dusterul. DIn acest motiv mi-am vandut A4 aproape nou si circul cu dacia.   NU imi plac cateva lucruri: 1. Pretul piperat 2. Atitudinea service-ului la semnalare

Si eu sufar de toate problemele enumerate aici. Dar in ultima vreme nu am mai avut probleme cu lipsa de putere, si incep sa cred din ce in ce mai mult ca nu am stiu sa exploatez motorul corect de la i

Dupa cate vad acum ai inceput sa dai lectii si de expluatare motoare diesel. Ai trecut de la diferentiale la motoare mai nou? Eu zic sa te rezumi la diferentiale. A auzit cineva de modul "after glow"

Posted Images

Rabdare si resemnare ... Asa face majoritatea benzinarelor (a mea, PH2, face asa de cand avea 30 km - adica a doua zi dupa ce am luat-o).

Cand scade temperatura afara apar simptomele astea.

Remediere pentru cei cu rabdare: astepti 2-3 minute cu motorul pornit si dupa aia, inainte sa pleci, ii dai 2-3 "spitz-uri" spre 3000 de ture.

Sa vezi ce frumos pleaca :D

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Eu, dupa ce pornesc motorul, plec imediat de pe loc (mai intii cu spatele pentru iesirea din parcare) apoi cu a II-a fara acceleratie pina ies pe strada principala. Folosesc doar turatia (ceva mai mare a ralantiului) motorului rece. Dupa ce ies pe principala, merge, dar nici nu am unde sa o turez prea mult... am semafoare relativ apropiate pe ambele directii...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pai @Dust3r in 3 posturi mai sus zice in semnatura ca are PH1 - nu e exact acelasi motor pe PH1 si 2 (K4M Euro 5)? sa fie ceva versiune de software mai noua pe PH2?

 

La mine inca nu au aparut ciudateniile dar inca e "tanara" - 2.500 km...

 

@Dust3r - daca ai masina PH1 cum scrie in semnatura, cati km are? bujiile (cand) au fost schimbate?

intreb pt ca din cate stiu, GPLul are tendinta sa distruga mai repede bujiile "stock". Posibil de asemenea sa fie de la mizerie depusa in interiorul corpului clapeta... Poa' sa fie de la multe...

 

BTW, am avut un Daihatsu Terios care face exact aceeasi problema (ca manifestare) dupa conversie la GPL (2 ani niciodata nu am patit pe benzina). face foarte intermitent insa si mai degraba la cald nu la rece. Cum a dat frigul merge fain.

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am inceput sa am din nou probleme la pornire (pe langa cele cu turatia). In ultimele 2 saptamani mi-a pornit masina (de cel putin 5-6 ori - fie la cald, fie la rece), la a 3-a, 4-a sau a 5-a cheie. Am schimbat toate bujiile, dar tot asa face. Am facut si resoftare (a nu stiu cata resoftare).

 

Mi s-a spus ca s-ar putea sa fie de la cheie si s-o folosesc pe cea de rezerva. Astept sa vedem ce se intampla si daca mai face probleme.

 

Buba a inceput cand a inceput sa se aprinda martorul de probleme la motor si emisii. Se aprindea in mers si se inchidea (nu aparea stop pe el).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...