Sari la conținut

afaco

Membru
  • Număr conținut

    145
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    2

afaco a câștigat ziua ultima dată pe 22 Iunie 2015

afaco a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

47 Excelent

Despre afaco

  • Rang
    Senior

Informații profil

  • Oraș:
    Valenii de Munte
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 4x4 110cp
  • An fabricație:
    2011

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. afaco

    Siguranta electrica lipsa PH1

    Nu bricheta este defecta. Lama curbata aflata pe fundul prizei este prea larga. Ea are rolul sa prinda bricheta cand e apasata , prin ea face contactul si se incalzeste bricheta si dupa incalzire se destinde lama si sare bricheta. Acea lama a ramas destinsa. Trebuie cele doua capete apropiate ca sa prinda bricheta. Se face asta cu o bucata din material izolant si tare (aschie de lemn) sau cu o surubelnita dreapta dar numai cand este luat contactul ca sa nu faca scurt circuit. La incarcatorul de telefon nu are rol lama de pe fundul prizei decat pentru contact cu pinul mobil din varful stecherului. La bricheta doar lateralele lamei fac contact si retin bricheta in acelasi timp. Bricheta nu ajunge pe fundul prizei.
  2. afaco

    Un Duster De Cluj

    Bucsile de la bara de stabilizare se schimba in cateva minute. Si nu trebuie cine stie ce scule.
  3. afaco

    Noul membru a ajuns

    Apa nu urca mai mult de 2 linii decat in cazuri speciale. Temperatura foarte mare afara, circulat in oras aglomerat cu viteza foarte mica si cu multe opriri la semafoare, daca tragi vreo remorca grea sau mare (rulota). Cel putin asa e la mine.
  4. I-ai schimbat si motorul ? 1499 cm3 ??????
  5. afaco

    Noul membru a ajuns

    Referitor la claxon se rupe un fir care este pozitionat pe langa corpul blocului de lumini. Se poate rezolva usor de oricine are un pic de indemanare si putine cunostinte despre electrica sau de orice electrician auto. Cauta pe forum ca gasesti si ceva poze. Si al meu PH1 e mai zgomotos la pornire (cand este rece) si mai silentios cand este cald. La fel este mai zgomotos iarna si mult mai silentios vara. Consum OK la viteza aia. Cat mai multi Km fara probleme.
  6. afaco

    Duster One

    Eu am PH1. Daca este vorba de un numar de pacanituri de cate ori pleci de pe loc numai prima data dupa pornirea motorului este vorba de testul de ABS sau ESP care il face masina la prima plecare de pe loc si numai dupa pornirea motorului. Acel zgomot nu-l mai face pana nu opresti si pornesti motorul din nou indiferent cate plecari de pe loc mai faci. "iOS de la 6 in sus" se refera la telefoanele si tabletele iPHONE. Dupa cate stiu Samsung are android.
  7. afaco

    Duster 2, 1.5dci 4x4

    Sa o stapanesti sanatos si multi km fara nici un fel de probleme. Asteptam feedback in timp. Speram sa nu mai aibe bolile avute de PH2 la lansare.
  8. afaco

    Mod functionare 4x4 Duster

    4X4 se activeaza daca simte ca patineaza rotile din fata fata de cele din spate. La mine se dezactiveaza pe cand trec de 60 km/h
  9. afaco

    Duster 1.2 Tce 4X4

    Eu am PH1 2011 varianta de echipare fuul. Sunt foarte multumit de volan imbracat in piele. La 157.000 km nu se vad urme de uzura. Nu acelasi lucru pot spune de maciulia de la viteze si de scaune. Maciulia arata ca si cum s-ar fi luat vopseaua de pe jumatatea de sus a imbracaturii de piele. Referitor la scaune la mine s-a deteriorat doar scaunul soferului (120kg) cu mentiunea ca s-a crapat pe laterale doar imitatia de piele si nu zonele centrale din piele adevarata. Dar nu asta e problema cea mai mare ca se poate repara sau schimba fata de scaun (spatarul nu are nimic). Problema e ca iarna daca te asezi pe el iti ingheata partea dorsala si vara daca l-ai lasat din greseala la soare se prajeste aceeasi parte la asezarea pe scaun. Deci eu daca mai iau alta masina va fi cu scaune textile obligatoriu. La Dusterul actual as schimba fetele de piele cu textile, dar se pare ca nu mai gasesc, sau as schimba scaunele cu altele mai comode. Ramane in studiu pentru viitor.
  10. afaco

    Duster 2017

    Are dreptate @MAK Uite aici tot din surse oficiale datele complete, nu doar partiale. Citeste atent brosurile luate de pe situl oficial Dacia https://www.cdn.daciagroup.com/content/dam/Dacia/ro/vehicles/duster/duster-hjd/brochures/brosura-noul-duster.pdf DUSTER PH3 Cu roată de rezervă (litri) 478 / 414 Cu roată de rezervă Norma ISO 3832 (dm3) 445 / 376 Volum de încărcare maxim, banchetă spate rabatată (litri) 1623 / 1559 https://www.dacia.ro/content/dam/Dacia/ro/gama-dacia/products-files/dacia-duster-fisa-produs.pdf DUSTER PH2 Volum portbagaj cu roata de rezerva Norma ISO 3832 (dm3) 475 408 Volum portbagaj cu bancheta spate rabatata si cu roata de rezerva Norma ISO 3832 (dm3) 1636 1570
  11. Salut. Am vazut ca ai medianav evolution cu harti full europa. Ma intereseaza si pe mine unul dar numai daca ai si rama pentru PH1 care sa fie pentru medianav. Sau daca imi dai o alta varianta de a face rost de aceasta rama. Vreau sa montez acest medianav pe un Duster PH1. Multumesc. Astept raspuns.
  12. afaco

    Volan Logan 2 Ph2 Pe Duster Ph2

    Poti da mai multe amanunte? Ma intereseaza "cruise control" pe PH1. Pret, model, caracteristici.
  13. afaco

    Discutii Generale

    Poti sa-mi dai si mie sursa de unde reiese acest mod de functionare?
  14. afaco

    Discutii Generale

    Eu am citit si linkurile date de tine. Din ele am inteles urmatoarele: 1 Sunt si alte persoane care confunda sistemele intre ele. 2 Sunt si alte persoane care confunda un diferential cu un cuplaj. 3 Sistemele de tractiune integrala sunt de 3 feluri: AWD, 4X4, 4WD. Duster are 4WD si nu AWD cum gresit se afirma in articolul din linkul al doilea. AWD = tractiune prmanenta pe 4 roti si se poate face numai cu trei diferentiale. 4X4 = tractiune care poate funtiona pe doua sau pe patru roti si tot cu 3 diferentiale (eventual si cu reductor pe diferentialul central). Poate functiona si permanent fara probleme. 4WD = tractiune care se face deobicei pe 2 roti si la cerere pe 4 roti temporar aici nefiind nevoie de diferential central ci doar de un cuplaj electric sau mecanic care poate aluneca la anumite forte pentru a compensa diferenta de turatie dintre punti la curbe. In caz cu nu ar aluneca in curbe s-ar rupe transmisia. (Duster) Pe Duster la spate daca ne uitam chiar scrie 4WD si nu AWD. Uite si un link edificator pentru diferential. https://ro.wikipedia...iki/Diferențial Si inca ceva. La Duster in mod AUTO ambreiajul din spate nu cupleaza cu o anumita forta in functie de decizia calculatorului. Cupleaza in impulsuri la cererea calculatorului. Deci este cuplat sau decuplat dupa cum primeste sau nu comanda de la calculator. Daca ai sa fii atent atunci cand fata patineaza spatele se aude cum cupleaza in impulsuri.
  15. afaco

    Discutii Generale

    Esti in totala eroare cu diferentialul central. Duster NU are diferential central. Mai citeste si poate iti faci o parere corecta pana la urma. Duster are doar 2 diferentiale libere, cate unul pe fiecare punte. Din aceasta cauza nu poate functiona in mod AWD (4x4 permanent). Haldex parca are VW, Skoda, etc... Uite si ceva documentatie. 4x4 Duster.pdf Sistemul de tracțiune integrală de pe Dacia Duster.doc
×