Sari la conținut

afaco

Members
  • Număr conținut

    150
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    2

afaco a câștigat ziua ultima dată pe 22 Iunie 2015

afaco a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

49 Excelent

Despre afaco

  • Rang
    Senior

Informații profil

  • Oraș:
    Valenii de Munte
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 4x4 110cp
  • An fabricație:
    2011

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. Salut. Mai se gasesc tapiterii pentru Duster PH1 la vanzare ? La mine s-a facut varza doar scaunul de la sofer. Greutate mare ce sa faci. As vrea sa schimb doar la scaunul soferului cu una de piele originala sau toate de panza. Al meu Duster PH1 are scaune de piele. Multumesc anticipat pentru eventualele raspunsuri.
  2. Este testul de ESP care il face masina la fiecare pornire de motor la plecarea de pe loc. Exista si Dustere fara ESP deci care nu fac acea bataie. Cele de la servici nu cumva fac parte din aceasta categorie? La 2015, 2016 nu ar trebui totusi sa fie fara ESP, dar la noi este totul posibil. Se poate sa aiba si alt sistem de ESP mai nou care sa nu faca acel test. Cei cu modele 2015, 2016 pot da detalii in acest sens. Eu am duster 2011 cu 184000 km la bord si face asa de la inceput fara sa produca alte probleme. La al meu ii plac grisinele. Adica am schimbat de doua ori pana acum bieletele an
  3. Confirm. 1.5 dci 110Cp se joaca in acea curba. Nu am testat 1.2 Tce ca nu am avut curiozitatea. Nu folosesc masini pe benzina. Multe masini au probleme in curba respectiva. Deasemenea multi soferi au probleme in curba respectiva chiar daca sunt cu masini capabile.
  4. Nu bricheta este defecta. Lama curbata aflata pe fundul prizei este prea larga. Ea are rolul sa prinda bricheta cand e apasata , prin ea face contactul si se incalzeste bricheta si dupa incalzire se destinde lama si sare bricheta. Acea lama a ramas destinsa. Trebuie cele doua capete apropiate ca sa prinda bricheta. Se face asta cu o bucata din material izolant si tare (aschie de lemn) sau cu o surubelnita dreapta dar numai cand este luat contactul ca sa nu faca scurt circuit. La incarcatorul de telefon nu are rol lama de pe fundul prizei decat pentru contact cu pinul mobil din varful stecherul
  5. Bucsile de la bara de stabilizare se schimba in cateva minute. Si nu trebuie cine stie ce scule.
  6. Apa nu urca mai mult de 2 linii decat in cazuri speciale. Temperatura foarte mare afara, circulat in oras aglomerat cu viteza foarte mica si cu multe opriri la semafoare, daca tragi vreo remorca grea sau mare (rulota). Cel putin asa e la mine.
  7. Referitor la claxon se rupe un fir care este pozitionat pe langa corpul blocului de lumini. Se poate rezolva usor de oricine are un pic de indemanare si putine cunostinte despre electrica sau de orice electrician auto. Cauta pe forum ca gasesti si ceva poze. Si al meu PH1 e mai zgomotos la pornire (cand este rece) si mai silentios cand este cald. La fel este mai zgomotos iarna si mult mai silentios vara. Consum OK la viteza aia. Cat mai multi Km fara probleme.
  8. afaco

    Duster One

    Eu am PH1. Daca este vorba de un numar de pacanituri de cate ori pleci de pe loc numai prima data dupa pornirea motorului este vorba de testul de ABS sau ESP care il face masina la prima plecare de pe loc si numai dupa pornirea motorului. Acel zgomot nu-l mai face pana nu opresti si pornesti motorul din nou indiferent cate plecari de pe loc mai faci. "iOS de la 6 in sus" se refera la telefoanele si tabletele iPHONE. Dupa cate stiu Samsung are android.
  9. Sa o stapanesti sanatos si multi km fara nici un fel de probleme. Asteptam feedback in timp. Speram sa nu mai aibe bolile avute de PH2 la lansare.
  10. 4X4 se activeaza daca simte ca patineaza rotile din fata fata de cele din spate. La mine se dezactiveaza pe cand trec de 60 km/h
  11. Eu am PH1 2011 varianta de echipare fuul. Sunt foarte multumit de volan imbracat in piele. La 157.000 km nu se vad urme de uzura. Nu acelasi lucru pot spune de maciulia de la viteze si de scaune. Maciulia arata ca si cum s-ar fi luat vopseaua de pe jumatatea de sus a imbracaturii de piele. Referitor la scaune la mine s-a deteriorat doar scaunul soferului (120kg) cu mentiunea ca s-a crapat pe laterale doar imitatia de piele si nu zonele centrale din piele adevarata. Dar nu asta e problema cea mai mare ca se poate repara sau schimba fata de scaun (spatarul nu are nimic). Problema e ca iarna daca
  12. Are dreptate @MAK Uite aici tot din surse oficiale datele complete, nu doar partiale. Citeste atent brosurile luate de pe situl oficial Dacia https://www.cdn.daciagroup.com/content/dam/Dacia/ro/vehicles/duster/duster-hjd/brochures/brosura-noul-duster.pdf DUSTER PH3 Cu roată de rezervă (litri) 478 / 414 Cu roată de rezervă Norma ISO 3832 (dm3) 445 / 376 Volum de încărcare maxim, banchetă spate rabatată (litri) 1623 / 1559 https://www.dacia.ro/content/dam/Dacia/ro/gama-dacia/products-files/dacia-duster-fisa-produs.pdf DUSTER PH2 Volum portb
  13. Salut. Am vazut ca ai medianav evolution cu harti full europa. Ma intereseaza si pe mine unul dar numai daca ai si rama pentru PH1 care sa fie pentru medianav. Sau daca imi dai o alta varianta de a face rost de aceasta rama. Vreau sa montez acest medianav pe un Duster PH1. Multumesc. Astept raspuns.
×
×
  • Creează nouă...