Sari la conținut

Ionica

Members
  • Număr conținut

    107
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

18 Bun

Despre Ionica

  • Rang
    Senior

Vizitatori Recenți Profil

401 citiri profil
  1. @volod: Iti inteleg perfect situatia, eu am avut modelul PH2, la fel, nenumarate probleme (indicator cumbustibil, probleme pornire / turatii etc, picat motor). La fel, la service, spuneau ca nu e nicio problema, sa stau linistit, nu mai are nimeni asa ceva. Toata treaba a culminat anul acesta dupa 5 ani cand fix la cateva zile dupa garantie i-a picat motorul, am reparat-o, am vandut-o si regret doar ca nu am vandut-o mai devreme. Am fost de zeci de ori in service in primii doi ani, resotari etc. M-am saturat sa merg in service-uri Dacia. Iti recomand sa astepti sa se rezolve si s-o vinzi. Nici eu nu m-am asteptat la o masina noua sa aiba atatea probleme, altfel mai bine luam second hand.
  2. În mod miraculos m-au sunat cei de la service, mașina este aproape gata. Cica i-au reîncarcat bateria că era "goală", deși eu i-am schimbat bateria (tot la ei) cu două săptămâni înainte să intre în service. Că cica a stat prea mult în service și s-a golit bateria. Nu mă pricep, așa o fi?!
  3. Mașina este în continuare în service. Ultima data cand am fost la service (la final de aprilie) nu știau motivul pentru care s-a stricat motorul, doar ca era foarte murdar și "nu-și explică".
  4. Cine dorește să citească și acest topic - Mașina nu este 1.2 TCE, însă problema este similară cu a lui Ștefan. Mașina mea este la 67,000 km, imobilizată de 2 luni în service, că nu a mai pornit.
  5. Nu doresc sa fac demersuri pe cale legala, in primul rand pentru ca m-ar costa destul de mult si deja urmeaza sa dau o carca de pe bani masina (pe reparatie), iar in al doilea rand deja sunt implicat intr-un alt proces (nu are legatura cu masina) si stau de vreo aproape 4 ani in el. Deci sa mai incep alt proces... nu se merita si dureaza prea mult. Oricum, dupa ce o iau de la service si mi se garanteaza ca e ok, o s-o vand, pentru ca nu-mi doresc sa mai ma complic. Nu e normal ca dupa atat de putin kilometri si revizii mereu facute la timp sa investesc peste 25% din pretul masinii (ma refer pretul ei SH si poate nici ala) in reparatii. Inteleg la 100-200-300 mii km, dar la 67,000? Asta in contextul in care am mai avut probleme cu ea la pornire in primii 2 ani cand am luat-o, dar atunci am pus problema ca o fi model nou, ca s-o redresa din update-uri etc. Nu stiu daca sunt corelate problemele, dar parca prea multe.
  6. Toate au fost schimbate la timp / la revizie. La final de februarie 2019 urma revizia anuala, insa la inceput de martie a murit complet si a ajuns la service. Fix cu cateva zile inainte sa pice ii experase garantia de 5 ani. Eu cu ea am mai avut probleme la pornire si in 2014-2015, imediat dupa ce am luat-o, chiar si in 2014 stand cateva saptamani in service tot pe probleme ca dadea multe rateuri la cheie - atunci i-au schimbat pompa de benzina. I-au mai facut pe decursul timpului resoftari / sau cum s-or numi si in ultimii 2-3 ani nu am mai avut rateuri la pornire. Am crezut ca s-a rezolvat. Nu stiu daca au legatura rateurile de atunci cu problema de acum. Problema este ca din cate inteleg nu au gasit exact cauza - ce anume a produs aceste probleme. Eu am intrebat de pompa de ulei si azi, cica nu are probleme / fie nu au verificat. O sa mai insist si data viitoare. Mi-au spus ca au si poze cu asa-zisul nisip, deci daca le primesc, o sa le pun pe forum. Mie totusi mi se pare ciudat ca a cazut dintr-o data, desi inainte nu avea probleme si ca a cazut la abia 67,000 km. Deja reparatiile se apropie de 8000 Lei si nu stiu ce incredere sa mai am in aceasta masina. Caci daca e defect din fabricatie, probabil se va intampla alta problema si in viitor. Scriu aceste lucruri poate mai este / va mai fi cineva in aceasta situatie si-l ajuta sa stie.
  7. M-au sunat azi cei de la service. Mi-au spus că au găsit foarte mult nisip în motor și segmenții erau blocați. Mi-au spus că au schimbat foarte multe la ea, printre care au și reparat ceva la chiulasă (nu am înțeles ce anume). Singura explicație pe care o văd (nefiind expert în mașini) este că fie am prins la pompă benzină cu nisip (dacă există așa ceva) fie în parcare (fiind foarte praf acolo) a luat mult praf și s-a depus la motor. A mai întâlnit cineva această problemă? Să fi băgat cineva nisip în motor, avea pe unde? Chiar nu-mi explic așa ceva...
  8. Masina este tot in service. Dupa o luna si ceva. Ultima data, cand am sunat tot eu la ei, au spus ca estimeaza ca o sa fie gata la jumatatea lunii aprilie. Ca nu ar fi chiulasa problema. Nici nu mi-au spus ce problema are, ultima data cand am vorbit cu ei nu mai intalnisera asa ceva. Sunt complet dezamagit.
  9. Am avut si eu aceasta problema pe PH2, s-a rezolvat dupa 1-2 ani cu update-uri de soft. Nu stiu de ce apare totusi problema asta si la versiunile noi... Mai treceti din cand in cand pe la service sa intrebati daca au update de soft pentru indicator combustibil.
  10. Am mai citit si eu cazuri similare pe internet la alte masini, tot asa cu pompa de ulei. La service nu au zis nimic de pompa de ulei, nici ca au controlat, nici ca nu au controlat. Cand oi mai vorbi cu ei o sa-i intreb daca au verificat si pompa de ulei, desi daca tot o au in service de peste 2 saptamani, nu stiu de ce nu verifica pas cu pas tot ce este de verificat.
  11. O să mă uit și pe facturi. Le am pe toate într-un dosar. Ideea este că la service-ul în care este mașina acum, chiar aici am făcut reviziile în ultimii 3 ani. Nu neg că e posibil orice în România. De regulă nu stau lângă ei la revizii, unu pentru că nu mă pricep, doi pentru că nu mă așteptam la așa ceva. Cum am scris și mai sus, chiar și la service mă întrebau unde am schimbat uleiurile - și le-am zis - la EI. Am mai adăugat și: M-am uitat pe factura din 2018 cu revizia si acolo spune ca au pus: Dacia Oil Plus Premium 5 W 30 de 1 si 4 Litri. Scrie ca au schimbat filtru ulei / element filtrant / filtru habitaclu / garnitura buson golire ulei. Atunci (in februarie 2019) kilometrajul era de 61,454 km. Am mai facut 6000 km de atunci... In 2017 apare ca sunt aceleasi lucruri facute...
  12. În legătură cu uleiurile / reviziile, toate au fost făcute la service-uri Dacia. Ce au băgat în ea sau nu, nu știu. Și cel de la service m-a întrebat unde am schimbat uleiurile (că și el a luat în calcul uleiul), însă și lor le-am zis că la ei le-am făcut. Combustibil, am băgat doar benzină 95, Rompetrol și rar, Petrom. Ciudat este că în ultimele luni, chiar nu a avut probleme, nici trepidații, nici ceva să-mi dea de bănuit că ar urma să pice. Pur și simplu a picat din senin, fără nicio atenționare. Nici martori la bord, nimic. Nici în trecut nu a apărut.
  13. Bună seara! Revin cu actualizare la acest topic. M-au sunat zilele trecute să-mi spună că s-au uitat la chiulasă și că aparent este în regulă, însă nu au aparatura necesară pentru verificarea totală / amănunțită. Chiulasa a fost trimisă la București pentru verificare și a avea un răspuns cert dacă are sau nu ceva. Ținând cont că a intrat în a treia săptămână de service, am mers la ei sa văd dacă au mai descoperit ceva la ea. Mi s-a spus că nu au mai întâlnit așa ceva și că motorul, deși este pe benzină și ar fi trebuit să fie curat la 67,000 km, este foarte murdar de o substanță (nu i-am reținut numele). M-au întrebat unde am făcut reviziile, ce ulei am pus, însă totul a fost pus la ei in service. Nu știu ce ar fi putut să cauzeze această "murdărire" a motorului... Am întrebat și dacă au verificat segmenții, au spus că nu, dar vor verifica. A mai întâlnit cineva așa ceva?
  14. As vinde-o, insa nu stiu cat as lua pe ea si procesul de gasit vanzator e destul de complicat. Am vazut ca cei de la Dacia au program sa preia masini vechi ca avans pentru masina noua, insa nu pentru toate orasele. Insa nu stiu daca ar evalua-o cat de cat corect.
  15. Motorul este 1.6, pe benzina. 105 cai putere si 4 x 4. As vrea sa merg la alt service, dar tinand cont ca nu porneste deloc si pana acolo am dat 200 de lei pe platforma s-o duc si tinand cont ca e dezmembrata (cred), poate or afla pana la urma problema, tinand cont ca am platit si dezmembrarea, nu prea am ce sa fac. Am platit 200 de lei si sa le dau acordul s-o dezmembreze (s-o desfaca sau ce-i fac). Nu ma pricep deloc la detalii tehnice. Nu inteleg totusi de ce dureaza atat sa afle ce are... ca aproape o saptamana am stat fara masina
×
×
  • Creează nouă...