Sari la conținut

mikail

Members
  • Număr conținut

    50
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

7 Neutral

Despre mikail

  • Rang
    Dusterist

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. Salut! Se gaseau la un moment dat prin targ, Vitan. Nu stiu cat de "originale erau, dar am vrut sa iau pentru mine...ulterior am renuntat, ca am reparat" aparatoarea de pe masina.
  2. Da, este super ok, fata de uleiul folosit pana acum.
  3. punctul 1 nu este valabil daca are dopul deja ....doar pct 2..asa cum spuneam...testat !
  4. La mers mai lung de 2-3 ore face dop" de gheata la intrare in aspiratia de aer conditionat, incearca sa opresti compresorul A/C(off din buton) pentru cateva minute in timpul mersului, dar cu ventilatorul pornit...se dezgheata dopul si gata....conectezi compresorul. Repeti figura" ori de cate ori observi ca nu mai baga rece( la drum lung). Problema asta este cunoscuta de cei de la Dacia(Duster).
  5. Oricum daca schimbi ulei+filtre la ~10000Km, sau un an, este ok pt motor... Stiu ca la service recomanda 20000Km, dar...ca sa fie bine, ce spuneam mai sus.
  6. da...da, sigur, asa mi-au spus cand am facut o revizie...uleiul asta este cel mai nou(ELF RN TECH FE)...etc...foarte scump si nu am sesizat nimic special, dar...dupa un an , am inlocuit ELF RN TECH(!) cu alt ulei, tot fabricatie Franta, si spre surprinderea mea...este total altceva... acum am pus din asta
  7. Informatia referitoare la sinele de la scaun, o am de la un service Dacia. Cand am facut revizia, le-am spus de problema si mi-au recomandat acele piese(existau pe stock). Partea mai complicata era ca trebuia demontat scaunul (sofer)....si nu am avut timp.
  8. la fel...👍 posibil ungerea mai buna la turbina
  9. Salut! Pai cine ti-a facut diagnoza nu a spus si ce reprezinta alarmele? Cu ce s-a facut investigarea la calculatorul masinii, este modul/interfata" de la Dacia - Renault?... ultimul mesaj pare destul de suspect..."comunicatie CAN"... ai masina de noua?
  10. Salut! Dupa revizie-si inlocuirea producatorului de ulei(cu aceeasi specificatii) , merge MOTUL-rul diferit.."in bine". Nu am mai avu problema mentionata mai sus.
  11. daca ai pus acelasi tip de ulei, cred ca este normal sa nu fie nicio diferenta, eu am pus alt producator (cu acceasi norma RN0720). Chestia cu consumul , este posibil, dar numai "motorul de la masina"..stie"" de ce. Raman la parerea ca acest tip de Duster/motor a avut o problema constructiva, iar la modelele ulterioare au modificat ceva la aspiratie/turbo. Se vede clar diferenta (poza motor-conducta aspiratie si conducta turbo) intre modelul diesel, Duster 2014 si modelul Duster 2016+ prima poza este Duster 2016+ a doua este Duster 2014
  12. da, asa mi s-a recomandat la ultima revizie (desi asta este stilul meu de mers) si asa am mers(~2500>>3000+), dar acum dupa schimbul de ulei ...am senzatia ca este alta masina. Accelereaza liniar fara aceea (piedica) pe la 2000 ture. Am senzatia ca acest motor de 1.5D, este cam la limita dpdv putere si orice componenta (ulei fara lubrifiere corecta, roti infranate, filtre infundate, etc...), pot duce la diverse simpome pe care le simte conducatorul auto. Spunea cineva de la service, ca si aerul(aspiratie si racire turbo) din perioada verii vs perioada iernii, poate avea influenta in func
  13. Salut! ...un update, referitor la "simptomul de accelerare cu pb" am observat ca acum dupa schimbul de ulei, acceleratia este liniara, (schimat ulei MOTUL 5-30, norma renault), la ~10000Km efectuati, inainte am avut ulei ELF. Nu stiu daca are vreo legatura, dar rezultatul acum este ca acceleratia este liniara, fara turbo boost(parca asa-i spune la simptom"). Sa vedem in urmatorii km cum se comporta.
×
×
  • Creează nouă...