Sari la conținut

Dust3r

Members
  • Număr conținut

    25
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

1 Neutral

Despre Dust3r

  • Rang
    Membru

Informații profil

  • Oraș:
    Bucuresti
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.6 4x4 105cp
  • An fabricație:
    2010

Vizitatori Recenți Profil

120 citiri profil
  1. Eroare Engine

    Am fost anul trecut m-am trezit ca la plecare dadea rau in nas, am fost la un service cu pretentii, a pus interfata si mi-a gasit probleme la 2 bujii - misfire. Dupa inlocuire a fost ok dar nimic de problema de mai sus. Ma gandeam ca poate a mai intampinat cineva ceva pe aproape. Mi se pare ciudata faza descrisa mai aua cu luat piciorul de pe acceleratie.
  2. Eroare Engine

    Problema este urmatoarea si s-a manifestat intr-un mod aleator pe o perioada de vreo 3 ani cu o frecventa de 2-3 ori pe an. Initial din mers apare martorul cu motorul rosu, se pierde servo, motorul ramane blocat ca turatie, franele se intaresc. Se opreste masina se asteapta cateva secunde apoi porneste si functioneaza ok pana la urmatoarea data peste ceva luni. Zilele acestea merg la un drum de vreo 100km unde imi apare de 2 ori la distanta de cateva zeci de minute martorul rosu eroare motor, turatia ramane blocata cam la 1500-2000rpm, opresc - pornesc si merge ok fara probleme. Tot aceleasi probleme le-am observat ca daca merg cu 80-100 si iau piciorul de pe acceleratie si o las sa incetineasca la 60 am sanse mari sa faca la fel. Ma gandesc sa fie de la corpul clapeta, mpp nefiind curatate niciodata sau de la senzorul de pe volanta. Vreo idee?
  3. Si la mine aceeasi problema, din nefericire nu mai am garantie si am mai multe probleme mai importante de rezolvat.
  4. apa sub tapiterie spate

    Eu am avut problema aceasta cu apa sub covorase la usile de pe partea dreapta. De regula dupa ploaie gaseam urme de apa pe cheder si mici baltoace pe presurile din cauciuc. Sub presuri baltoace. Initial am pus o folie sub chedere astfel apa prelinsa se stoca in presul de cauciuc. Solutia finala a fost sa dau jos fetele de usa si sa le aplic mastic - in cazul meu nu mai aveau fiind umblat anterior. De asemenea, am schimbat si chederele cu unele luate din Autovit. In cazul meu apa se infiltra prin fata de usa si un pic printre cheder si usa.
  5. apa pe motor de la spalatorul geam

    Eu am folosit mastic din ce mi-a mai ramas de la fetele de usi am facut o maroana subtire si am pus de duze apoi montate prin presare pe capota. De atunci s-a rezolvat treaba.
  6. Am patit si eu de curand de cand cu ultima ninsoare, masina sta parcata 1 saptamana se pleaca cu ea si are niste simptome ciudate de intreruperi. Patind inainte cu un an cam aceleasi simptome(dadea in nas de parca mergeai cu tractorul) s-a descoperit ca avea rateuri la cilindrii 1 si 3, schimbat bujiile s-a rezolvat. Acum ma duc pregatit cu bujiile la service, cea de-a 3-a avea urme de rugina si era umeda, injectorul avea apa pe el. Schimbat toate bujiile merge ok in ziua respectiva. Urmatoarea zi a inceput sa faca la fel intr-o forma mai mica, dupa 1 saptamana face la fel ca inaintea schimbarii bujiilor. Din cate am mai cautat se pare ca sunt destui de multi posesori de dacii care au problema aceasta, schimband tot ce se poate dar fara niciun rezultat concret despre care ar fi cauza.
  7. Burduf planetara

    La 125k schimbat de 4-5 ori inseamna undeva la 25.000-30.000km ceea ce nu ar fi rau pentru un consumabil destul de stresat in pozitia rotii. Doar ca la mine la mai putin de 1 an sau maxim 10.000km se duce!
  8. Burduf planetara

    De asta intrebam ca dupa mine inclin sa cred ca mai mult de 60% este din alta cauza deteriorarea burdufului decat drumuri sau pietre, tinand ca se circula pe sosea si nu off road. De asemenea, pe soselele pe unde merg gropile sunt pe partea dreapta a benzii nu in mijlocul strazii. Am schimbat de 2 ori burdufurile in 2 ani de fiecare data de origine, instalate la 2 service-uri diferite deci nu cred ca este de la modul de montaj sau calitatea burdufului cat mai mult de la "jocul" pe care il face planetara probabil mancand cate putin din burduf pana il sparge/crapa.
  9. Intampin urmatoarea problema aproximativ la 1 an burduful de la planetara(dinspre roata) partea stanga se crapa/sparge sau se perforeaza astfel ca incepe sa curga vaselina. Ciudat este ca se intampla doar pe partea stanga, cel din dreapta fiind doar imbatranit dar fara scurgeri(de regula le schimb pe ambele pentru siguranta). Am folosit produse de origine Dacia. Aveti vreo idee care ar fi cauza?
  10. GPL pe Duster 1,6 16V

    Bujiile le-am schimbat la revizie in august, nici cele vechi care nu au fost schimbate de curand(cel putin de 2 ani) nu erau defecte. O sa ma interesez cu MPP-ul, dar de cateva zile observ ca nu intampin problema, ceea ce ma duce iar cu gandul la calitatea carburantului care este posibil sa aibe o proportie si apa iar daca nu plec cateva zile sa se mai adauge o alta proportie de condens(sau ceva pe acolo).
  11. GPL pe Duster 1,6 16V

    Problema este ca sughiturile si lipsa de putere este doar la plecare(pana se incalzeste motorul) dupa nu se manifesta atat pe GPL cat si pe benzina.
  12. GPL pe Duster 1,6 16V

    Rezervorul pe benzina il am plin, cel pe GPL il umplu plin la fiecare plin dar nu am auzit supapa pana acum. Azi am plecat dupa 1-2 min si mi s-a parut ca se misca mult mai ok, fara smucituri si lipsa puterii, banuiala mea ca problema vine de la calitatea combustibilului dat fiindca nu este o constanta. Am alimentat o data de la Petrom iar la prima plecare(drum de cateva zeci de min, oprire si iar pornire) parca nu avea baterie(ca in mijlocul iernii cand nu pleci 1 sapt). Cu alta ocazie am pus de la lukoil 98(prin Constanta) si nu tin minte sa fi avut probleme, in schimb de la lukoil din Buc se pare ca imi face destul de des. Am zis ca incerc sa alimentez numai de la OMV cateva plinuri sa vad ce iese.
  13. GPL pe Duster 1,6 16V

    Cand merge motorul la relanti nu are nicio problema sau fluctuatie decat foarte rar si atunci nu este o constanta(alimentare cu GPL de la un singur furnizor si cu benzina cam de 2 ori pe an cate un plin). Ce ma gandesc ca este o posibila cauza condensul care se face in instalatia de alimentare cu benzina(in special iarna sau in perioadele reci). Aproape acelasi simptom l-am mai intalnit dupa ce spal masina la spalatorie. Ce mi se pare ciudat este ca doar cand este motorul rece apare problema, asta si vara si iarna, dupa ce se mai incalzeste merge fara probleme. Din cate am inteles nici nu se prea recomanda plecarea cu motorul rece. Filtrele de aer le schimb la 1 an, ultima data schimbat in august(piese de origine), tinand cont ca nu apuc de multe ori sa fac nici 10.000km/an nu cred ca asta este problema. La ultima revizie am schimbat si bujiile pe care am inteles ca ar trebui sa le schimb la fiecare revizie(cele vechi erau ok oricum) dar simptomele sunt aceleasi. Am mai intalnit de 2 ori la ceva luni distanta un simptom foarte ciudat si anume din mers sa apara un martorul de bord cu eroare la motor. Dupa oprire si pornire nu s-a mai manifestat problema, ceea ce ma face sa cred ca tine de calitatea sau compozitia gazului sau a sistemului de alimentare. Acum alimentez numai de la OMV(si benzina si GPL) ca si test sa vad daca mai intalnesc astfel de simptome in timp. Pana acum am alimentat de la AutoGaz si Lukoil unde presiunea era pana in 10 bari. De asemenea, tinand cont ca rezervorul este de 53 litri, cel mai mult am facut plinul cu 40 L, avand un consum de 32 L(potrivit calculatorului de bord), in mare alimentez la un consum de 25-28 L.
  14. GPL pe Duster 1,6 16V

    Vara folosesc aerul conditionat caz in care consumul se incadreaza in 7.5 -8 L(la drum lung) si spre 12L prin Bucuresti. Nu stiu exact la ce temperatura intra GPL-ul(nu imi arata decat 2 liniute la temperatura din 4 cat apar in mod normal la rulare) dar de fiecare data tin motorul la relanti pana intra pe gaz, nu de alta dar am observat ca pana nu ajunge la temperatura care trebuie daca pleci de pe loc mai sa moara motorul(merge cu sughituri unde mai pui ca se simte si o lipsa de putere). In ceea ce priveste consumul am mai observat un lucru. Ce afiseaza calculatorul de bord(de exemplu am consumat 20 L) cand alimentez mai adaug vreo 5 L in plus(probabil se face presiunea in rezervor) deci un consum real ar trebui calculat ca total km parcursi impartit la numarul de litri alimentati la pompa(ceea ce nu am ajuns pana acum sa fac dar nici nu prea are rost in cazul meu, alimentand de obicei plin cu 60-80 lei maxim)
  15. GPL pe Duster 1,6 16V

    Am uitat sa mentionez ca, consumul respectiv il am pentru o viteza de 80-100km/h, pe autostrada la 130-140km/h consumul este undeva la 8-9L cu 4 persoane si bagaje. Pe langa tuning-ul aferent(pe care eu nu l-am facut si nu cred ca a fost facut pe Dusterul meu) conteaza foarte mult stilul de condus.
×