Sari la conținut

Dust3r

Members
  • Număr conținut

    29
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

3 Neutral

Despre Dust3r

  • Rang
    Dusterist

Informații profil

  • Oraș:
    Bucuresti
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.6 4x4 105cp
  • An fabricație:
    2010

Vizitatori Recenți Profil

837 citiri profil
  1. Se vand 3 anvelope Michelin Alpin 5 in stare buna(folosite doar 3 ierni, schimbate alternativ cu cele de vara) + 1 anvelopa cu pana se ofera gratuit(precum se poate vedea in poze). Anvelopele se vand exclusiv cu jante(ceea ce ajuta la protejarea uzurii schimbului toamna/primavara a anvelopelor cat si costul mai redus la schimbul rotilor). Dimensiuni 215/65/16 Dot: 40/15 Pretul pentru toate anvelopele este de 1300 lei, se vand cu factura si se accepta plata cash/transfer bancar/online cu carul pentru persoanele juridice sau plata online cu cardul/transfer bancar pentru persoanele fiz
  2. Si la mine tot cu motorul cald dupa cateva zeci de minute de mers(cam minim 1h). Calitatea carburantului poate influenta functionarea motorului dar nu la nivelul asta. Curatarea clapetei nu strica decat buzunarului sa spunem asa(te costa un spray de curatat, 2x oringuri la clapeta, 5 x garnituri la distribuitor(daca vrei sa il desfaci si pe acela) + manopera mecanicului(sau le poti face tu direct daca ai cu ce si te pricepi). Incarca filmul de ziceai pe un site de share si da-mi un link, poate identific ceva ca la mine.
  3. Erorile de la punctul 4 nu mi-au aparut pe tester, pe de-o parte ar fi si normal sa nu apara fiindca nu au fost defecte ci doar colmatate cu impuritati de aici si proasta functionare a lor. Daca de exemplu blochez tubul de admisie al aerului mai mult ca sigur primesc din nou o o eroare de motor inainte sa moara motorul. Daca as fi sa iti fac o recomandare ar fi sa cureti clapeta si senzorul respectiv(automat trebuie sa schimbi si garniturile respective de la clapeta si eventual si de la distribuitor). Clapeta la mine nu era asa de murdara cum gasesti in filmuletele de pe net cu diverse clape
  4. Rezolvarea la problemele mele a venit in mai multe parti: 1. Am scos duzele de la stopirorile de pe capota, le-ap pus un cerc de mastic sub ele si le-am fixat pe capota iar. De atunci s-a rezolvat problema cu infiltratiile de apa pe bobine si la bujii. 2. Am schimbat o bobina care era crapata si care fura curent. Am si curatat lacasurile in care intra bobinele(aveau oxid de fier - rugina) si vapori de apa, in unele lacasuri aveau ceva mai multa apa. 3. Cu alta ocazie functionarea motorului nu mi s-a parut a fi rotunda ai am scos iar bobinele pe care le-am curatat in capatul dinspre bujii
  5. Am fost anul trecut m-am trezit ca la plecare dadea rau in nas, am fost la un service cu pretentii, a pus interfata si mi-a gasit probleme la 2 bujii - misfire. Dupa inlocuire a fost ok dar nimic de problema de mai sus. Ma gandeam ca poate a mai intampinat cineva ceva pe aproape. Mi se pare ciudata faza descrisa mai aua cu luat piciorul de pe acceleratie.
  6. Problema este urmatoarea si s-a manifestat intr-un mod aleator pe o perioada de vreo 3 ani cu o frecventa de 2-3 ori pe an. Initial din mers apare martorul cu motorul rosu, se pierde servo, motorul ramane blocat ca turatie, franele se intaresc. Se opreste masina se asteapta cateva secunde apoi porneste si functioneaza ok pana la urmatoarea data peste ceva luni. Zilele acestea merg la un drum de vreo 100km unde imi apare de 2 ori la distanta de cateva zeci de minute martorul rosu eroare motor, turatia ramane blocata cam la 1500-2000rpm, opresc - pornesc si merge ok fara probleme.
  7. Si la mine aceeasi problema, din nefericire nu mai am garantie si am mai multe probleme mai importante de rezolvat.
  8. Eu am avut problema aceasta cu apa sub covorase la usile de pe partea dreapta. De regula dupa ploaie gaseam urme de apa pe cheder si mici baltoace pe presurile din cauciuc. Sub presuri baltoace. Initial am pus o folie sub chedere astfel apa prelinsa se stoca in presul de cauciuc. Solutia finala a fost sa dau jos fetele de usa si sa le aplic mastic - in cazul meu nu mai aveau fiind umblat anterior. De asemenea, am schimbat si chederele cu unele luate din Autovit. In cazul meu apa se infiltra prin fata de usa si un pic printre cheder si usa.
  9. Eu am folosit mastic din ce mi-a mai ramas de la fetele de usi am facut o maroana subtire si am pus de duze apoi montate prin presare pe capota. De atunci s-a rezolvat treaba.
  10. Am patit si eu de curand de cand cu ultima ninsoare, masina sta parcata 1 saptamana se pleaca cu ea si are niste simptome ciudate de intreruperi. Patind inainte cu un an cam aceleasi simptome(dadea in nas de parca mergeai cu tractorul) s-a descoperit ca avea rateuri la cilindrii 1 si 3, schimbat bujiile s-a rezolvat. Acum ma duc pregatit cu bujiile la service, cea de-a 3-a avea urme de rugina si era umeda, injectorul avea apa pe el. Schimbat toate bujiile merge ok in ziua respectiva. Urmatoarea zi a inceput sa faca la fel intr-o forma mai mica, dupa 1 saptamana face la fel ca inainte
  11. La 125k schimbat de 4-5 ori inseamna undeva la 25.000-30.000km ceea ce nu ar fi rau pentru un consumabil destul de stresat in pozitia rotii. Doar ca la mine la mai putin de 1 an sau maxim 10.000km se duce!
  12. De asta intrebam ca dupa mine inclin sa cred ca mai mult de 60% este din alta cauza deteriorarea burdufului decat drumuri sau pietre, tinand ca se circula pe sosea si nu off road. De asemenea, pe soselele pe unde merg gropile sunt pe partea dreapta a benzii nu in mijlocul strazii. Am schimbat de 2 ori burdufurile in 2 ani de fiecare data de origine, instalate la 2 service-uri diferite deci nu cred ca este de la modul de montaj sau calitatea burdufului cat mai mult de la "jocul" pe care il face planetara probabil mancand cate putin din burduf pana il sparge/crapa.
  13. Intampin urmatoarea problema aproximativ la 1 an burduful de la planetara(dinspre roata) partea stanga se crapa/sparge sau se perforeaza astfel ca incepe sa curga vaselina. Ciudat este ca se intampla doar pe partea stanga, cel din dreapta fiind doar imbatranit dar fara scurgeri(de regula le schimb pe ambele pentru siguranta). Am folosit produse de origine Dacia. Aveti vreo idee care ar fi cauza?
  14. Bujiile le-am schimbat la revizie in august, nici cele vechi care nu au fost schimbate de curand(cel putin de 2 ani) nu erau defecte. O sa ma interesez cu MPP-ul, dar de cateva zile observ ca nu intampin problema, ceea ce ma duce iar cu gandul la calitatea carburantului care este posibil sa aibe o proportie si apa iar daca nu plec cateva zile sa se mai adauge o alta proportie de condens(sau ceva pe acolo).
  15. Problema este ca sughiturile si lipsa de putere este doar la plecare(pana se incalzeste motorul) dupa nu se manifesta atat pe GPL cat si pe benzina.
×
×
  • Creează nouă...