Sari la conținut

razvanpat

Members
  • Număr conținut

    87
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    4

razvanpat a câștigat ziua ultima dată pe 3 Noiembrie 2014

razvanpat a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

37 Excelent

Despre razvanpat

  • Rang
    Dusterist

Vizitatori Recenți Profil

880 citiri profil
  1. Din cunostintele mele de amator: Unghiul de cadere (la valorile astea) iti va afecta foarte putin uzura cauciucurilor. Avand in vedere ca e aproape in specificatii nu cred ca e ceva super urgent. La manevrabilitate iti va afecta comportamentul masinii cand ii impingi limitele pe viraje. Teoretic, poti lua cu viteza ceva mai mare virajele spre stanga si cu viteza mult mai mica virajele spre dreapta, dar la condus normal unghiurile care le ai acum nu ar trebui sa afecteze mai nimic. Ce mi se pare mai grav e la convergenta. Se pare ca rotile tale sunt amandoua orientate spre stanga, cand
  2. Dpdv. tehnic e posibila si ascunderea quote-urilor. Cel mai ok ar fi sa apara posturile si quote-urile cu un text "Mesaj ignorat" si un buton care sa permita afisarea postului respectiv temporar. Dar ma indoiesc ca platforma pe care e construit acest permite asta sau ca functionalitatea poate fi adaugata cu usurinta.
  3. Acuma mă uitam că nici faptul că nu e mai lată bicicleta decât mașina nu reiese din pozele care le-am postat. Trebuie să fac unele mai decente. Astea le-am făcut de plictiseală în timp ce așteptam după colegul de tură. Dar numai la primăvară că nu prea am unde să ies cu ea acuma. Mă dau eu prin noroaie da nici chiar asa
  4. Să știi ca și cel pe cârlig te încurcă puțin, ce-i drept nu la fel de mult. Oricum atunci când dai cu spatele cu suportul pe mașină trebuie sa te ajute cineva de afară, fiindcă e foarte greu de aproximat cât de lung e suportul. Oglinzile laterale nu ar trebui să fie afectate. Eu am bicicletă de 29" și roțile nu ies în afara caroseriei. Văd maxim 1cm din cauciucuri pe fiecare parte în oglinzile laterale. Din poză nu prea reiese din cauza perspectivei. Toată lumea care l-a văzut în realitate și a mai văzut și alte suporturi m-a întrebat de ce stă strâmb. Cum am zis, e funcțional, da
  5. Eu le transport pe carlig. Cred ca e cea mai scumpa varianta daca nu ai deja carlig, dar e cea mai comoda. E cam dificil sa urci o bicicleta plina de noroi pe plafonul masinii fara sa zgarii masina, iar in interior in cazul meu nici nu se pune problema. Am ales varianta asta si pentru ca folosesc suportul foarte des si imi renteaza. O alta varianta mai de buget la care ma gandeam e un suport pe hayon inaltat asa: http://suportbicicle...-stand-up-3.jpg La suportul pe carlig insa m-a dezamagit complet carligul original pentru PH2. Am platit pret TRIPLU pe el ca sa am garantia ca totul v
  6. Eu am uitat sa mentionez problemele arhicunoscute la PH2: relanti-ul la 1.5dci, AC-ul, zgomotele de la directie, indicatorul de combustibil. Vreau sa adaug ca astea indica probleme grave in modul in care Dacia evalueaza calitatea fiindca se manifesta pe toate masinile si sunt relativ usor de de observat.
  7. PS. Cred ca ar trebui sa mentionez si cateva de bine. Apreciez foarte mult antifonarea la PH2. Pacat ca fiind bine antifonata se aud greierii mai bine Apoi imi place foarte mult designul masinii atat la interior cat si la exterior. Ma face sa ma simt bine cand o conduc. Gaurile generoase din bord unde poti sa-ti arunci cheile si telefonul sunt excelente. In gaura din mijloc imi incape si statia CB, lucru foarte folositor din moment ce o folosesc rar si nu vreau sa dau gauri in plastice ca sa-i montez suportul. Faptul ca bancheta se poate rabata 100% plat. Nu cred ca ar trebui
  8. Evident problema barelor transversale pentru PH2 e jenanta. Si Dacia trebuie sa vina cu o solutie "ieri". Greierii. Cred ca daca nu ar scartai toate plasticele din masina brandul Dacia ar avea o sansa sa fie luat in serios de mai multa lume. Eu deja am vre-o doi care imi canta ocazional si masina nu are nici macar un an. Nu stiu ce costuri implica realizarea unor imbinari care sa nu scartaie, dar banuiesc ca nu ar costa mult iar beneficiile cu siguranta s-ar simti atat in confortul nostru cat si in buzunarul uzinei. Mai am o nemultumire legata de carilgul de origine la PH2. Bila nu e o
  9. Particulele filtrate de DPF sunt foarte nocive pentru oameni. V-as ruga sa nu dezactivati DPF-ul. Nu cred ca merita sa punem in pericol sanatatea publica pentru niste beneficii minore. Faptul ca multi o fac nu e o scuza, de fapt e un lucru foarte grav care este trecut cu vederea mult prea usor in tara noastra.
  10. Si eu sufar de toate problemele enumerate aici. Dar in ultima vreme nu am mai avut probleme cu lipsa de putere, si incep sa cred din ce in ce mai mult ca nu am stiu sa exploatez motorul corect de la inceput. E diesel, trebuie incalzit ca sa fie ok. E turbo, trebuie turat. E prima mea masina de genul asta si acum m-am obisnuit cu personalitatea motorului si chiar nu am mai avut probleme de ceva vreme. Nu am resoftat-o inca fiindca nu am timp sa umblu alelela pe la service. Imi fluctueaza relanti-ul, se opreste AC-ul si mai am cate un greieras pe ici pe colo ca merg mult pe drumuri neasfaltate.
  11. Probabil in Ungaria cererea e mai mica si Dacia e nevoita sa scada pretul ca sa aiba vanzari. E vorba de economie de piata si competitivitate. Nu se poate vorbi de furt: Dacia e libera sa isi aleaga pretul de vanzare pentru produsul lor, tu esti liber sa nu il cumperi daca nu iti convine. Sau sa il cumperi din Ungaria daca iti convine de acolo mai mult.
  12. Problemele astea apar relativ rar si problema cu puterea nu e foarte evidenta. Eu am inceput sa le observ abia dupa vre-o 2000 de km, dar le am pe toate: - fluctueaza relantiul - uneori nu trage cum ar trebui, chiar si la plecarea de pe loc - ingheata aerul conditionat Indicatorul de combustibil pare sa fie ok la mine, dar nu l-am masurat exact niciodata. E posibil sa se fi rezolvat problemele astea, dar pana nu fac resoftarea sa ma conving raman sceptic
  13. Un argument contra 15.dCI e ca are ceva probleme enervante de la softul de injectie si nu sunt sigur ca le-au rezolvat complet. Urmareste topicul "pornire la rece". Daca problemele nu se rezolva in curand iti recomand 1.2 TCe. Si a mea face figuri, trebuie sa o duc la resoftare sa vedem daca se rezolva bubele cu softul nou.
  14. Eu folosesc modul ECO destul de frecvent. Am constatat ca demarajul si frana de motor sunt mai "usoare" in modul ECO si e mai confortabil de condus bara la bara prin oras. Conform computerului de bord scade si consumul, dar nu am incredere mare in el Apoi pierderea de putere se simte, dar pentru circulat in oras inca mi se pare arhisuficient cum trage. Si nu in ultimul rand puterea revine la apasarea pedalei pana la fund. Dar atentie! Pedala trebuie sa faca un click inainte ca modul ECO sa se dezactiveze. Daca nu ati simtit click-ul inseamna ca nu ati apasat pedala chiar pana la f
  15. Abia azi am primit si eu numerele negre B 60 HVR (e in leasing) PH2 4x4 1.5dCi Gris Comete + pack look
×
×
  • Creează nouă...