Sari la conținut

Postări Recomandate

Eu de mai multi ani conduc masina personala numai in weekend (si nu in fiecare weekend).

 

Esti un reprezentant de seama al categoriei mult prea controversata in Bucuresti de "soferi de weekend" FR: "chauffeur du dimanche". :)))) Ia-o ca pe o gluma!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 256
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Am ales un 4x4 pt ca... l-am folosit 1% pe drumuri mai grele... dupa ce am vazut cun si unde pot ajunge cu acel 4x4... am vrut mai mult! Si uite asa am ajuns sa leg prietenii si sa traiesc momente ex

Din cele discutate aici sau la subiectul despre preturi nesimtite mi-am format o parere despre duster, in baza careia ma pot prezenta cu o expunere la subiect, respectiv sfaturi achizitie duster. Nu d

gata!   sunt membru cu drepturi depline! de astăzi stimați colegi sunt proprietar ( mândru ) al unui frumușel Duster aș pune poza la semnătură dar nu știu cum... o mică descriere ( dacă nu vă

Posted Images

salut,

 

poate cineva să-mi recomande un service bun în București - pentru a verifica ( în cazul în care găsesc și mașina :ahappy: ) un duster ?

vreau o verificare foarte amănunțită - motor, mecanică...

aș verifica la un service care să permită să stai lângă mașină și să poți cere lămuriri mecanicului ...

să știu și eu pe ce dau banii...

o compresie, o presiune în pompă, verificat egr, dpf ...mă rog ..o verificare serioasă!

pus tester pe ea să văd istoric, km ...

 

știți voi căci sunteți cunoscători...

 

se pot posta link-uri cu auto găsite ?

pentru a putea să vă cer sfatul? - o selecție dintre cele găsite de mine...

poate chiar le știți ( cine e din București ..mai știi ?), căci sunt mașini vândute de proprietari, inmatriculate în RO ...

 

am găsit pe alt thread un top service-urilor din B ...dar vreau să merg la unul care să fie cât mai ok, eventual să fie și reprezentanță Dacia ( căci așa acceptă vânzătorii verificarea...) :

 

Dacoserv Miltari,

Simpo Trans Service SRLL-Service Colentina

 

cam astea erau recomandate...

 

mulțumesc!

 

stimă!

Editat de quarelin
  • Like 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@quarelin , parerea mea este sa cauti sa iei o masina fie de la primul proprietar al ei, inmatriculata in RO, fie de la un dealer Dacia. Am citit un topic aici mai demult, cand eram si eu in cautarea masinii, in care un coleg spunea ca a fost sa vada si sa verifice ~ 30 de dustere, din cate imi aduc aminte, si toate aveau kilometrajul schimbat sau vanzatorul ii dadea pentru verificare o serie de sasiu care aparea in baza Dacia cu un nr mic de kilometri, dar pe masina era alta serie, s.a.m.d. Poti sa fii sigur ca nu ai cum sa iei cu 7000 de euro un Duster cu ceva dotari, eventual diesel, nelovita si km putini, avand in vedere ca nici pe site-urile de afara nu gasesti asa ceva la pretul asta.

 

Asa cum a spus alt coleg mai sus, suntem aici cativa care avem masini din flota Petrom, luate la un pret decent de ~ 9000 euro si suntem multumiti de masini. Dar cu masinile aduse din afara si luate de la necunoscuti e foarte riscant.

 

Ar mai fi optiunea sa gasesti un samsar care sa lucreze cu cartile pe fata, adica iti arata masina pe care vrea sa o liciteze, pe carsontheweb, de exemplu. Tu vezi acolo cati km are, cum arata, probabil seria de sasiu, iti arata cu cat a licitat-o si iti spune cat vrea in plus.

 

Succes in gasirea unei masini OK si tine-ne la curent

  • Like 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

mulțumesc de sfaturi!

 

am găsit la mine în oraș ( Bacău ) un duster care ar corespunde criteriilor ...

ceea ce mă reține este faptul că este pe benzină ( 1.6 16v )...

am înțeles de pe forumuri că ar cam fi o problemă cu lipsa de putere, cu pornirea (uneori )

aceste probleme ar fi cele care ar deranja mai ...des

proprietarii sunt persoane mai în vârstă care ...merg mai ...bătrânește cu ea...( mașina este din 2011 noiembrie și are doar 37000 km reali și o lasă la 7700 E )

cunosc și mecanicul la care fac ei service-ul și mi-a confirmat că nu este forjată mașina...

mă rog, cam asta ar fi ( deocamdată ) mașina care corespunde criteriilor mele de selecție..

mai puțin cele două aspecte enumerate mai sus care , sincer , mă fac să am o reținere...

de aceea rog colegii de pe forum care dețin sau au mers și cu un benzinar să îmi dea un sfat, o părere...

 

mulțumesc!

Editat de quarelin
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...