Sari la conținut

Postări Recomandate

Am ales un 4x4 pt ca... l-am folosit 1% pe drumuri mai grele... dupa ce am vazut cun si unde pot ajunge cu acel 4x4... am vrut mai mult! Si uite asa am ajuns sa leg prietenii si sa traiesc momente extraordinare in aceasta comunitate. Deci, pe langa satisfactia peisajelor si a locurilor linistite pe la care am ajuns... mi-a oferit si satisfactia socializarii cu oameni minunati... am trecut dincolo de spatiul virtual si am trait asa cum o faceam odata!

Nu mai pun la socoteala iarna... cand se vede ce-nseamna 4x4 (echipat si cu anvelope de sezon...)

  • Like 5
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 year later...
  • Răspunsuri 256
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Am ales un 4x4 pt ca... l-am folosit 1% pe drumuri mai grele... dupa ce am vazut cun si unde pot ajunge cu acel 4x4... am vrut mai mult! Si uite asa am ajuns sa leg prietenii si sa traiesc momente ex

Din cele discutate aici sau la subiectul despre preturi nesimtite mi-am format o parere despre duster, in baza careia ma pot prezenta cu o expunere la subiect, respectiv sfaturi achizitie duster. Nu d

gata!   sunt membru cu drepturi depline! de astăzi stimați colegi sunt proprietar ( mândru ) al unui frumușel Duster aș pune poza la semnătură dar nu știu cum... o mică descriere ( dacă nu vă

Posted Images

salut,

 

aș dori câteva sfaturi privind achiziționarea unui duster...

cam ce anume ar trebui verificat la el ( există vreun punct mai slab la ele ? )

am de ales ( deocamdată, după ..posibilități și anumite criterii, principalul fiind numărul de km...; apropo de nr de km ... în afară de tester cum aș putea vedea cât mai exact dacă sunt reali? ) între :

 

4x2 an 2012 - 33.000 km - motor de 90 cp - 7000 E

4x4 an 2012 - 52.000 km - motor de 110 cp - 8000 E

 

ambele aduse din afară...

avantajul la cel 4x2 este că este din orașul meu și pot sa-l verific unde vreau eu ...( nu unde mă duce vânzătorul într-un oraș necunoscut..sau unde este el cunoscut ...)

de folosit îl voi folosi 90% în oraș - în rest pe drumuri de țară sau rareori offroad

aș posta link cu ele dar nu știu dacă am voie și nu vreau să calc pe bec din prima :ermm:

 

cu speranța că nu am postat greșit ( m-am uitat după un topic gen ...sfat achiziție ... dar sincer nu am găsit - mea culpa ) aștept sfaturile voastre

 

mii de mulțumiri!

 

stimă !

Editat de quarelin
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut. In primul rand gandestete bine daca ai nevoie de 4x4 ?

Asta inseamna costuri mai mari la achizitie ,la revizii,la consum ,la itp .

Eu am 4x2 110 cai ,si consumul in oras este de maxim 6.5 , cu ac desigur.

Eventual cere seria de sasiu si verifica la reprezentanta prima data.. mult succes..

  • Like 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea este ca mertita cei 1000 de euro diferenta. Veroficarea o faci la reprezentanta, la km astia daca sunt reali, nu prea ai ce probleme sa ai. Plus ca este alt motor, mai puternic si se simte. Bafta!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

...

Asta inseamna costuri mai mari la achizitie ,la revizii,la consum ,la itp .

Eu am 4x2 110 cai ,si consumul in oras este de maxim 6.5 , cu ac desigur.

...

 

O argumentare ceva, de ce e mai scump ITP si reviziile la 4x4 ??????

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiu ca itp ul este mai scump la masini cu tractiune integrala. Cu vreo 30 roni..Clar ca nu conteaza 30 lei da este mai scump. ☺

La revizii cand schimbi uleiul in diferential si eventuale reparatii la planetare si ce mai este acolo..

 

Eu nu propun varianta 4x2 ,fiecare alege ce vrea pana la urma.

  • Like 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

1. ITP nu verifica tractiunea integrala, rolul ITP e sa verifice ca nu sunt pericol public, frane, becuri, trusa, gaze, etc; faptul ca merge au ba 4x4 e treaba mea in off;

2. uleiul in diferential si cutia de transfer se schimba 1 data la 4 revizii normale ( ~ + 3L ulei 75W80 sau asa ceva, deci nu e o avere, poate manopera) si asta e recomandat doar daca mergi des prin apa si in conditii grele; evident ca e bine sa le schimbi, dar la un duster de asfalt 90% cum cred ca vrea colegul... nu prea e o problema de costuri ca va interveni un schimb la ~ 4ani sau mai mult.

 

Ca sa nu fiu inteles gresit, 4x2 si 4x4 sunt foarte bune amandoua, doar ca vreau o informare mai la obiect nu doar sa speriem lumea.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Altfel cum deosebim cele doua masini? Ca alte deosebiri nu prea sunt..

Consuma un pic mai mult , si cateodata platesti mai mult la revizii..

Daca se sperie cineva de la atat , atunci nu stiu ce s-a mai zic..

Eu stiu sigur ca itp ul este mai scump la 4x4 , cel putin unde fac eu ..

O zii buna ..

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...