Sari la conținut

Postări Recomandate

Eu de mai multi ani conduc masina personala numai in weekend (si nu in fiecare weekend).

 

Esti un reprezentant de seama al categoriei mult prea controversata in Bucuresti de "soferi de weekend" FR: "chauffeur du dimanche". :)))) Ia-o ca pe o gluma!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 256
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Am ales un 4x4 pt ca... l-am folosit 1% pe drumuri mai grele... dupa ce am vazut cun si unde pot ajunge cu acel 4x4... am vrut mai mult! Si uite asa am ajuns sa leg prietenii si sa traiesc momente ex

Din cele discutate aici sau la subiectul despre preturi nesimtite mi-am format o parere despre duster, in baza careia ma pot prezenta cu o expunere la subiect, respectiv sfaturi achizitie duster. Nu d

gata!   sunt membru cu drepturi depline! de astăzi stimați colegi sunt proprietar ( mândru ) al unui frumușel Duster aș pune poza la semnătură dar nu știu cum... o mică descriere ( dacă nu vă

Posted Images

salut,

 

poate cineva să-mi recomande un service bun în București - pentru a verifica ( în cazul în care găsesc și mașina :ahappy: ) un duster ?

vreau o verificare foarte amănunțită - motor, mecanică...

aș verifica la un service care să permită să stai lângă mașină și să poți cere lămuriri mecanicului ...

să știu și eu pe ce dau banii...

o compresie, o presiune în pompă, verificat egr, dpf ...mă rog ..o verificare serioasă!

pus tester pe ea să văd istoric, km ...

 

știți voi căci sunteți cunoscători...

 

se pot posta link-uri cu auto găsite ?

pentru a putea să vă cer sfatul? - o selecție dintre cele găsite de mine...

poate chiar le știți ( cine e din București ..mai știi ?), căci sunt mașini vândute de proprietari, inmatriculate în RO ...

 

am găsit pe alt thread un top service-urilor din B ...dar vreau să merg la unul care să fie cât mai ok, eventual să fie și reprezentanță Dacia ( căci așa acceptă vânzătorii verificarea...) :

 

Dacoserv Miltari,

Simpo Trans Service SRLL-Service Colentina

 

cam astea erau recomandate...

 

mulțumesc!

 

stimă!

Editat de quarelin
  • Like 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@quarelin , parerea mea este sa cauti sa iei o masina fie de la primul proprietar al ei, inmatriculata in RO, fie de la un dealer Dacia. Am citit un topic aici mai demult, cand eram si eu in cautarea masinii, in care un coleg spunea ca a fost sa vada si sa verifice ~ 30 de dustere, din cate imi aduc aminte, si toate aveau kilometrajul schimbat sau vanzatorul ii dadea pentru verificare o serie de sasiu care aparea in baza Dacia cu un nr mic de kilometri, dar pe masina era alta serie, s.a.m.d. Poti sa fii sigur ca nu ai cum sa iei cu 7000 de euro un Duster cu ceva dotari, eventual diesel, nelovita si km putini, avand in vedere ca nici pe site-urile de afara nu gasesti asa ceva la pretul asta.

 

Asa cum a spus alt coleg mai sus, suntem aici cativa care avem masini din flota Petrom, luate la un pret decent de ~ 9000 euro si suntem multumiti de masini. Dar cu masinile aduse din afara si luate de la necunoscuti e foarte riscant.

 

Ar mai fi optiunea sa gasesti un samsar care sa lucreze cu cartile pe fata, adica iti arata masina pe care vrea sa o liciteze, pe carsontheweb, de exemplu. Tu vezi acolo cati km are, cum arata, probabil seria de sasiu, iti arata cu cat a licitat-o si iti spune cat vrea in plus.

 

Succes in gasirea unei masini OK si tine-ne la curent

  • Like 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

mulțumesc de sfaturi!

 

am găsit la mine în oraș ( Bacău ) un duster care ar corespunde criteriilor ...

ceea ce mă reține este faptul că este pe benzină ( 1.6 16v )...

am înțeles de pe forumuri că ar cam fi o problemă cu lipsa de putere, cu pornirea (uneori )

aceste probleme ar fi cele care ar deranja mai ...des

proprietarii sunt persoane mai în vârstă care ...merg mai ...bătrânește cu ea...( mașina este din 2011 noiembrie și are doar 37000 km reali și o lasă la 7700 E )

cunosc și mecanicul la care fac ei service-ul și mi-a confirmat că nu este forjată mașina...

mă rog, cam asta ar fi ( deocamdată ) mașina care corespunde criteriilor mele de selecție..

mai puțin cele două aspecte enumerate mai sus care , sincer , mă fac să am o reținere...

de aceea rog colegii de pe forum care dețin sau au mers și cu un benzinar să îmi dea un sfat, o părere...

 

mulțumesc!

Editat de quarelin
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...