Sari la conținut

Clasament

Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 22.03.2018 în toate secțiunile

  1. 1.6 nu se califica la programul Rabla din cauza noxelor mari. Sfatul meu este sa faci un efort si sa-l iei nou, modelul 2018 este superior a ce a fost inainte.
    4 puncte
  2. Is pe terminate. Maine duc documentele pentru tichet.
    1 punct
  3. Mihai eu zic precum Connectorxp sa.l iei nou. Faci un efort dar merita. Cel putin 5 ani dormi liniistit !!
    1 punct
  4. Cât timp nu e specificat, se referă la orice model orice motorizare, nu neapărat Duster. E chestie de serie.
    1 punct
  5. UU1 Y YY YYXX XXXXXX = orice mașină fabricată la UU1 (Mioveni) În cazul dCi 110 UU1 H SD J9GX XXXXXX
    1 punct
  6. 1 punct
  7. BigFoot, incearca te rog sa folosesti functia de editare atunci cand vrei sa mai adaugi ceva. Nu suntem pe whatsapp..
    1 punct
  8. Din câte am aflat de la dealer, Duster 1.3TCe EDC va fi disponibil din toamnă!
    1 punct
  9. Eu unul mai asteptam pana dupa 1 Septembrie 2018,nu de alta dar vad ca dci-ul trece la alta vrajeala de norma de poluare,adica E6 C si baga si 1.3tce pe toata gama Dacia. http://www.largus.fr/actualite-automobile/gamme-dacia-nouveaux-moteurs-13-tce-et-15-dci-au-programme-9063394.html
    1 punct
  10. Poate cand a zis 20 s-a referit la euro care la cat a ajuns cursul se duc spre 100 lei Tocmai pentru partea cu devalorizarea rapida a oricarei masini noi eu am preferat sa iau SH. SH care la momentul achizitiei sa fie cat mai noua, KM putinei si istoric service ok si verificabil iar din ce am tot vazut la vremea respectiva cea pe care am luat-o se prezenta asa: 2 ani si vreo 6-7-8 luni vechime, 35.000 km, revizii in reteaua Dacia la dealerul de la care a fost cumparata de noua si de la care intamplator am cumparat-o la randul meu(fiind data inapoi acolo in programul buy-back)
    1 punct
  11. Am mai pus la dispozitie @t0rquemada pe aici pe undeva un document de o mare importanta pe care eu unul l-am salvat si analizat. Nu il gasesc acum exact unde este insa il mai postez inca o data pentru toti cei care sunt interesati de planul de mentenanta. FT_Fisa_produs_Duster_17_Noiembrie_2014.pdf
    1 punct
  12. DUSTER este conceput pentru a rula 99,99% din timp în modul AUTO care înseamnă cuplarea punţii spate doar pentru scurt timp, numai atunci când este nevoie, când roţile din faţă patinează, doar atâta timp cât maşina nu are aderenţă la roţile din faţă. Dacă maşina rulează drept înainte cu viteză sub 60 km/h atunci se poate comuta din AUTO în LOCK. Rotirea selectorului din bord va avea ca efect acţionarea cuplajului cu lamele, transferul de putere la puntea spate şi aprinderea martorului de bord (beculeţului) pentru LOCK. Dacă maşina rulează deja cu viteză peste 60 km/h rotirea selectorul
    1 punct
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+02:00

  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
  • Topicuri

×
×
  • Creează nouă...