Sari la conținut

connectorxp

Members
  • Număr conținut

    20
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

0 Neutral

Despre connectorxp

  • Rang
    Membru

Informații profil

  • Oraș:
    Bucuresti
  • Stare:
    Îmi doresc un Duster
  • Motor:
    1.5 4x4 110cp
  • An fabricație:
    2017
  1. Achizitie Noul Duster 2018

    Revin cu o completare: Costuri totale adus in tara 240 Euro placute valabile o luna (cele cu rosu), asigurare, carte masina si alte acte specifice. In schimb problema este la TVA, daca masina are sub 6000km si 6 luni, la noi este considerata noua si este obligatoriu sa platest TVA la ea, chiar daca este luata din spatiul comunitar european. In cazul lui a fost taxat si aici pe TVA, ulterior a trimis in Germania actele doveditoare ca a inscris-o la noi si a inceput demersul de recuperare al TVA. Ramane sa ma documentez daca gasesc o solutie cum sa scap de acest pas...
  2. Achizitie Noul Duster 2018

    Cheltuieli sigure vei avea asigurarea obligatorie si numerele Zoll pentru export, voi veni cu un update de la un cunoscut ce a cumparat un Prius in varianta ce nu se gaseste la noi si a facut aceeasi procedura. Limitarea cu dreptul de circulatie o stiu in vigoare la polonezi, daca cumperi masina de la ei nu ai voie sa o rulezi pe soselele lor, doar sa o iei pe platforma. Eu cand am luat de la dealer german masina rulata , am cumparat numerele si asigurarea, restul au mai fost cheltuieli cu carburantul si drumul inspre locatie.
  3. Achizitie Noul Duster 2018

    Sa ma calce astia de la Dacia pe bataturi si m-am suit in avion si la Hamburg am ajuns sa iau Duster-ul de la ei, acolo nu ma baraie cu pachet legis si covorase: Am ales un Comfort 4x4 1.6 SCe cu imbunatatiri: Pachet tehnologic cu Media Navo EVO TMC cu Europa de Est, Volan imbracat in piele si camera Climatizare automata Roata de rezerva normala (au kit) Senzori de parcare ultrasonici, te forteaza pentru pack tehnologic. Am renuntat la pack look si culoare metalizata tinand cont va vreau sa o bag la noroaie. Iar dCi 4x4 fara Rabla este prea mult...
  4. Achizitie Noul Duster 2018

    @Stef13 la ce dealer ai patit situatia aceea? Sa stim si noi, sa ne ferim. @Cristy 15,350 euro? nu trebuia sa fie 15,050 Euro? Asta au dat in presa.
  5. Achizitie Noul Duster 2018

    Felicitari de noua achizitie si asteptare usoara. Baga detalii, echipare, optiuni si culoare
  6. Achizitie Noul Duster 2018

    Este fapt stiut ca motoarrele de cilindree redusa au frana de motor slaba sau inexistenta, gen 0.9 TCe.
  7. Achizitie Noul Duster 2018

    Sensibil mai scump decat in Germania sau Romania, dar macar au in optiune Clima automata pe Comfort.
  8. Vreau Un Duster. Nou.

    Si dai NFR la leasing? Sau este un "feature" pe care il baga ulterior? Mai arzator decat SCR este faptul ca in Germania au optiunea de climatizare la 200 Euro pe Comfort ceea ce la noi lipseste...
  9. Vreau Un Duster. Nou.

    La munca folosim uree pentru dezgetat anumite utilaje si cai de rulare, fata de sare nu ataca aeronavele si palele motoarelor cand este absorbita in ele, buba este ca la -4grade C este ineficienta, pateaza si miroase. Nici cu Toyota nu-mi este rusine, parchez masina cu doua liniute la benzina, iar dimineata cand plec are trei linii care persista... La Mercedes am vazut in portbagaj acel recipient care se umple "ermetic", fara ca solutia sa intre timp indelungat cu aerul, pentru a preveni cristalizarea ei.
  10. Vreau Un Duster. Nou.

    Posesorii de VAG si MB o fac de ceva timp, la Mazda CX-7 ai indicator de AdBlue la bord si-ti arata cand trebuie completat.
  11. Vreau Un Duster. Nou.

    Cutia etajata altfel fata de un Megane sau Logan il face sa para puturos, daca aveai cutie normala la Duster era mai vioi, acum depinde cu ce este comparat, ca fratele mai mare, 1.6 dCi, il alearga de toti banii si nici macar nu sare de 4000 RPM.
  12. Vreau Un Duster. Nou.

    Tind sa-i dau dreptate lui @t0rquemada care a impartasit foarte multe informatii care s-au dovedit a fi valabile. Ma roade doar cand va fi disponibil noul sistem de infotainment si motorul 1.33 TCe.
  13. Vreau Un Duster. Nou.

    Cand ajung in show-room o sa ma uit pe la etichetele de serie, capota motor si montant B si dupa duzele de AdBlue. Asta cu not for resale am avut-o pe cateva prototipuri de telefoane si electronice, dar la masini expuse publicului larg nu am mai pomenit-o, exceptie facand saloanele auto.
  14. Vreau Un Duster. Nou.

    Adica ei au asamblat masini finale pe care nu le vor vinde? Inteleg cum sta treaba cu productia pilot si pre-serie, dar pare dubios sa pui in showroom asa ceva.
×