Sari la conținut

Sirius

Members
  • Număr conținut

    35
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    2

Sirius a câștigat ziua ultima dată pe 7 Iunie

Sirius a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

8 Neutral

Despre Sirius

  • Rang
    Dusterist

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. Sirius

    '18 Duster 1,5 dCI 4X4 Prestige

    N-am verificat daca au aparut modificari recente in codul rutier, dar din cate stiu este obligatorie folosirea luminilor de intalnire pe anumite categotii de drumuri, adica faza scurta.
  2. Sirius

    '18 Duster 1,5 dCI 4X4 Prestige

    NU despre asta era vorba ! Ziceam ca este inutil senzorul pentru lumini, pentru ca trebuie sa ai aprinsa permanent faza scurta, iar daca tot au vrut sa puna senzor, era util si confortabil sa-l fi pus la stergatoare, pentru ploaie. Doar despre asta era observatia mea.
  3. Sirius

    '18 Duster 1,5 dCI 4X4 Prestige

    Bine, dar cand pornesti cu masina ziua sau noaptea trebuie sa ai luminile de drum (faza scurta) pornita, deci la ce iti mai trebuie senzor. Nu era mai mult confort daca punea senzorul la stergatoare pentru ploaie?
  4. Sirius

    Alb de Bacau

    Sa-i pui aparatori de noroi ca protejeaza caroseria. Sa-ti mearga bine!
  5. Sirius

    Gpl pe Dacia Duster 1.2 tce 2018

    Off-Topic: @Marian30 trebuie să te obisnuiesti si cu calculatoarele, pentru ca va veni vremea cand n-o sa mai ai unde exercita preotia offline deoarece se mută toti pe facebook Revenind...se poate monta GPL pe 1.2tce, nu stiu daca in garantie, dar nu prea merită pentru ca costa scump si merge in tandem asa cum ai auzit.
  6. Sirius

    Achizitie Noul Duster 2018

    Se aude mai accentuat între 80-120\h
  7. Sirius

    Achizitie Noul Duster 2018

    @Romm3l ziceam ca si la 4x2 apare acel zgomot (sau n-am voie!) la rulare (sirenaj) de la rotile din spate nu de la cutie, avand in vedere ca rula la liber, iar altceva ce ar putea sa sune in timpul rularii ar fi doar rulmentii sau intra in rezonanta ceva pe acolo si scoate acest sunet!
  8. Sirius

    Achizitie Noul Duster 2018

    La versiunea 4x2 acel sirenaj nu este de la cutia de viteze ci de la rulajul rotilor din spate, probabil rulmentii. Verificati si la 4x4. In momentul in care apare sirenajul scoateti din viteza si lasati sa ruleze la liber sa vedeti daca se aude la fel.
  9. Sirius

    Nou membru al familiei

    Eu la Alianz am avut o cota de 2.2% pentru full casco fara fransiza.
  10. Sirius

    infiltrare apa la portiera spate

    Daca chederul de la geam nu sta bine, trebuie schimbat. Daca intra apa pe la cheder apa se poate scurge pe la capitonaj, doar daca intra pe la conturul usii ar iesi prin orificiile de la baza.
  11. Sirius

    infiltrare apa la portiera spate

    Verifica garniturile poate este vreuna taiata sau gaurita, inclusiv chederele de la geam.
  12. Sirius

    '18 Duster 1,5 dCI 4X4 Prestige

    Tot n-am inteles luminile automate la ce-s bune!? Mai bine puneau senzor de ploaie in loc.
  13. Sirius

    Noul Duster One Edition(Limited Edition)

    De la service mi-au zis ca se lucreaza la rezolvarea bug-ului din soft si ar fi la faza de teste. Un prieten electronist mi-a spus ca e putin probabil sa se poata rezolva doar din soft pentru ca problema ar putea fi de la ceva componenta care este de o calitate proasta si isi modifica potentialul electric la temperaturi ridicate blocand astfel softul. Vom vedea..
  14. Sirius

    Recomandare filtre si ulei

    @quarelin poti merge, 2-3 mm nu înseamnă foarte mult. Nu este necesar sa astepti 20h pentru a verifica nivelul. Cu motorul cald este suficient 20 min. uleiul fierbinte se scurge repede de pe blocul motor. Important este ca suprafata pe care stă masina sa fie orizontala. Foloseste un ulei full sintetic. Pentru a afla daca este full sintetic trebuie sa citesti fisa tehnica deoarece pe bidon poate scrie ca este sintetic si de fapt este dintr-o baza minerală.
  15. Sirius

    Recomandare filtre si ulei

    Indiferent ce scrie in cartea tehnică nivelul de ulei luand in considerare si filtrul de ulei nu trebuie sa depășească marcajul maxim, eventual sub nivelul maxim, dar niciodată peste! Se începe cu o vascozitate a uleiului de 0w sau 5w (de nou) si se merge cu acea vascozitate, in functie de utilizare (mers sportiv la turatii mari sau normal) pana incepe sa "manance ulei" apoi se creste vascozitatea. Schimbul de ulei se face tot in functie de utilizare. Ideal ar fi un schimb in anotimpul rece si unul in anotimpul cald chiar daca uleiul este multigrad, dar 20k km sunt prea multi pentru schimb. 10-15k, in functie de utilizare este intervalul ok. Uleiul se alege si in functie de tipul de combustibil, ma refer la compozitia acestuia, mai ales la motorina. Nu este necesara folosirea niciunui aditiv. Important este calitatea uleiului, iar pentru diesel recomnadat este utilizarea unui ulei premium.
×