Sari la conținut

Sirius

Members
  • Număr conținut

    26
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    2

Sirius a câștigat ziua ultima dată pe 7 Iunie

Sirius a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

8 Neutral

Despre Sirius

  • Rang
    Membru
  1. infiltrare apa la portiera spate

    Daca chederul de la geam nu sta bine, trebuie schimbat. Daca intra apa pe la cheder apa se poate scurge pe la capitonaj, doar daca intra pe la conturul usii ar iesi prin orificiile de la baza.
  2. infiltrare apa la portiera spate

    Verifica garniturile poate este vreuna taiata sau gaurita, inclusiv chederele de la geam.
  3. '18 Duster 1,5 dCI 4X4 Prestige

    Tot n-am inteles luminile automate la ce-s bune!? Mai bine puneau senzor de ploaie in loc.
  4. Noul Duster One Edition(Limited Edition)

    De la service mi-au zis ca se lucreaza la rezolvarea bug-ului din soft si ar fi la faza de teste. Un prieten electronist mi-a spus ca e putin probabil sa se poata rezolva doar din soft pentru ca problema ar putea fi de la ceva componenta care este de o calitate proasta si isi modifica potentialul electric la temperaturi ridicate blocand astfel softul. Vom vedea..
  5. Recomandare filtre si ulei

    @quarelin poti merge, 2-3 mm nu înseamnă foarte mult. Nu este necesar sa astepti 20h pentru a verifica nivelul. Cu motorul cald este suficient 20 min. uleiul fierbinte se scurge repede de pe blocul motor. Important este ca suprafata pe care stă masina sa fie orizontala. Foloseste un ulei full sintetic. Pentru a afla daca este full sintetic trebuie sa citesti fisa tehnica deoarece pe bidon poate scrie ca este sintetic si de fapt este dintr-o baza minerală.
  6. Recomandare filtre si ulei

    Indiferent ce scrie in cartea tehnică nivelul de ulei luand in considerare si filtrul de ulei nu trebuie sa depășească marcajul maxim, eventual sub nivelul maxim, dar niciodată peste! Se începe cu o vascozitate a uleiului de 0w sau 5w (de nou) si se merge cu acea vascozitate, in functie de utilizare (mers sportiv la turatii mari sau normal) pana incepe sa "manance ulei" apoi se creste vascozitatea. Schimbul de ulei se face tot in functie de utilizare. Ideal ar fi un schimb in anotimpul rece si unul in anotimpul cald chiar daca uleiul este multigrad, dar 20k km sunt prea multi pentru schimb. 10-15k, in functie de utilizare este intervalul ok. Uleiul se alege si in functie de tipul de combustibil, ma refer la compozitia acestuia, mai ales la motorina. Nu este necesara folosirea niciunui aditiv. Important este calitatea uleiului, iar pentru diesel recomnadat este utilizarea unui ulei premium.
  7. Nou membru al familiei

    @Dorelus Am verificat presiunea imediat dupa ce am luat-o de la dealer. Avea 2,5 bar si am ajustat-o la 2,2 asa cum sunt specificațiile. M-am gandit si e posibil sa fi fost ceva ulei sau motorină (desi n-a mirosit) pe carosabilul ala. Am mai pățit pe drumurile tarii, careva a pierdut motorină sau ceva ulei si mai ales pe carosabilul ud este mai rau decat pe polei. Oricum o sa verific pe ploaie aderenta pe o strada necirculata.
  8. Nou membru al familiei

    Salutare! Dupa 800 km de condus noul Duster 4x2 1.5 Confort, azi am avut prima experienta, n-as vrea sa-i zic negativă, dar care necesita mare atentie si grija la intampinarea ei. Concret, pe carosabilul ud (nu stiu cum va fi la iarna) masina derapeaza foarte usor. Deplasandu-ma prin oras pe un drum proaspat udat, la un viraj relativ usor la dreapta, in treapta a 3-a (50-60 km/h), masina a derapat complet pana pe la jumatatea benzii de sens opus (drum cu doua benzi) unde s-a redresat pentru ca nu mai era ud carosabilul. Apoi la o intersectie, dupa ce am pornit la culoarea verde, virand iarasi dreapta, in treapta a 2-a, n-am derapat dar rotile din fata au patinat in viraj fara ca sa accelerez aproape deloc deoarece se aflau si pietoni pe trecerea de pe strada pe care viram. Mentionez ca, conduc de mai bine de 20 de ani fara pauza diferite masini, iar acest traseu l-am parcurs de foarte multe ori cu diferite masini chiar si in astfel de conditii dar nu am derapat niciodată decat daca am fortat virajul cu o viteza prea mare. Parerea mea este ca masina fiind prea usoara pentru masa pe care o are si inaltimea cu garda la sol destul de mari, pierzand usor centrul de greutate, in viraje, exista un risc major ca aceasta sa derapeze. Deci mare atentie la aderenta drumului!
  9. După ce a stat vreo 2 ore parcat in soare, a ramas blocat pe fereastra cu consumul mediu. Am încercat sa schimb si nu s-a întâmplat nimic, am tinut apasat una din taste si s-a resetat consumul, dar tot blocat a ramas si nu a mai raspuns nici la resetare. Bordul era fierbinte de la soare, dar am observat ca se incalzise mai tare si in zona display-ului c.b., iar în zona indicatoarelor era mai rece.
  10. Dacia Duster vs. Suzuki

    Diesel-urile sunt turbo la amandoua. Vitara diesel este 1.6 , 120 cp si cuplu mai mare (320N parca). Duster est 1.5, 110cp (109) si 260N cuplu. Acestea le comparam eu.
  11. Dacia Duster vs. Suzuki

    Detin Duster-ul 1.5 Confort de câteva zile; am condus Vitara diesel in drive test si ma orientasem initial la Vitara. Pot sa spun ca motorul ei este mai aspru dar mai zgomotos, mai asezata pe strada, caroseria are tabla mai groasă. Am ales Duster pentru pretul mai mic, este mai spatios si mai confortabil, mai economic si area garda la sol mai mare.
  12. Casco La Duster

    Tot pentru valoare asigurata de 15400 euro, la Dusterul pe care-l astept sa vină zilele astea, am făcut Casco la Allianz in valoare de 1590 lei fara nicio fransiza. Deci o cota de vreo 2,2%, iar Casco oferit prin Dacia era in jur de 3,5% cota.
  13. Achizitie Noul Duster 2018

    @Bogdan19 5.99 dobanda este DAE?
  14. Achizitie Noul Duster 2018

    @Esk am plătit avansul in 23 martie si masina iese din fabricatie pe 8 mai. @BigFoot, obligatoriu scuturi serioase atat in fata cat si la diferentialul din spate daca vrei sa faci off road!
  15. GPL pe Duster 4x2 (K4M)

    Pe motorul diesel a montat careva GPL?
×