Sari la conținut

rocitrosorin

Members
  • Număr conținut

    16
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

8 Neutral

Despre rocitrosorin

  • Rang
    Dusterist

Informații profil

  • Oraș:
    Targoviste
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 4x4 110cp
  • An fabricație:
    2017

Vizitatori Recenți Profil

869 citiri profil
  1. Am ajuns la concluzia ca cea mai echilibrata alegere este uleiul care indeplineste normele producatorului cat mai ieftin si schimbat des maxim 10000 km. Am in urma o postare unde va informam ca merg pe Liquy moly .5w30 C4.RN17.La 11000 km s.a inegrit prea rau .l.am tras cu o pompa si l.am lasat cateva ore in sticla si sunt depuneri mari e mâl dar el sa comportat bine nu reprosez nimik dar acel C4 nu corespunde cu motorul dci 2018 fara adblue.trebuie C3.maine schimb acum merg pe ce recomanda producatorul.Castrol GTX 5W30 RN17.C3 bidon 5L 185 lei.si o sa.l compar la 12000 km.cu Liquy Moly.
  2. E cam tarziu..metabond spirit se aplica la cele noi si relativ noi..nu cele uzate..eu consider ca nu e uzata ..nu am probleme si as vrea sa mai ramana asa.
  3. Am un Duster 2.. 1.5 DCI 109 CP .ian.2018.dupa 70000 km si iesirea din garantie m.am hotarat sa schimb uleiul la max.12000 km si ca marca am trecut pe LIQUI MOLY 5W30 ACEA C4.CU NORMA RN 720..pot sa spun dupa 1000 de km facuti ca sunt diferente fata de DACIA OIL PLUS DPF 5W30 C3 facut in parteneriat cu Castrol..zgomote luate la relanti..dar ce am observat evident este ca dupa 3500 de turatii nu vibreaza si nu mai scoate anumite zgomote..se tureaza frumos..cantitatea este de 4.5 litri cu schimbare filtru ulei(Man).Acum m.am hotarat sa bag si un Metabond spirit..trebuie sa extrag 300 ml ulei..si
  4. Da sunt trecute..:cele pe 16 sunt la principale si pe 17 la optionale la sfarsitul redactarii cartii de identitate
  5. Am facut 22000 km ..fara probleme ,,consum (1.5 dci 110 cp 4x4) 4.8l/100km mediu
  6. merci ptr. raspuns ,tot kit-ul de filtre si uleiul pe aceleasi coduri oem pe emag costau 380 ron.manopera a fost 200 ron la ei. dar stam noi cu gandul ca pierdem garantia...dar tare mi.e teama ca d-ne fereste crapa ceva important (scump),,gaseste vina tot la noi si atunci o sa.mi para rau de bani..dar mai bine sa nu ajunga nimeni acolo ,acum asta e .(dar e cam scump ??) doar pentru blocare CB cabd se incalzea bordul,,cu portierele nu am avut probleme la card acces.. deci am iesit cu 35 euro in avantaj fata de Italia ,am o usurare?
  7. Am facut revizia nr.1, schimbat : filtru ulei ,motorina ,aer ,habitaclu, ulei 4 + 1 litri 5w30 resoftat rezolvare bug blocare CB total = 921 ron... Mavexim Targoviste,(lucrat frumos folii pe volan ,pe scaun sunat cu o zii inainte de programare pentru a-mi amitii,pus in portbagaj piesele vechi si cutiile celor noi,facut proba la masina inainte de predare) ce parere aveti ? e scump? urmatoarea la max.1 an sau 37000 km acum am 17000 km.
  8. Cine a mai facut revizia 1 la duster 2- 110 cp 1.5 dci 4x4 ? sa ne povesteasca cum a petrcut timpul pe la sevice si cat a costat? m.am interesat cand am facut programare si mi.au transmis aprox. 700 ron..--macar sa puna tot ce e mai scump si de calitate, am 17000 km ..si pe 23 dec. se face un an..fara probleme a mers .consum 4.8 % mediu ..resetat mereu dupa 3 plinuri si se mentine ..multumit //consum ,,multumit confort. am un zumzait ce vine peste viteza de 30 km/h in aerisitor stanga ..nu pot sa.mi inchipui ce fosnaie pe tubulatura ,,problema cu CB.ul o rezolvata cu resof
  9. Cat a costat varianta asta ? ce dotari ai?
  10. Azi a fost f. cald dupa 35 de km de mers normal am bagat.o in garaj si am auzit ceva ca o sfaraiala .mi.am dat seama ca e metal incins toba cred si am ridicat capota trosnea si ceva table din jurul turbinei de sus..dar pe bord temperatura si totul era normal..pai la 40 de grade daca mai si urc pe dealuri nu iese fum din ea? D.ne fereste.? Asa lucreaza motorul si furtunele de la turbina ..f.incinse..
  11. Azi am ridicat capota si totul e ok dar am observat ca nivelul la lichid racire e mai jos fata de cum era cu aproape un deget..e normal cand e f.cald sa scada fara sa vad pierderi? E antigel galben verzui...sa completez?
  12. Deci e cineva care a rezolvat acest bug? nu am inteles de unde e eroarea? ca eu am remarcat ca atunci cand plasticul din spatele volanului este rece ..merge CB
  13. Deflectorul e la pachet cu eleronul..,,pachet sport se numeste,,si am tras concluzia ca e important atat pentru protectie dar chiar si aerodinamic ..altfel se aude la viteze mari peste 160 km / h(i.am dat max 175 atata poate)..nu mai intra aerul sub capota .nu am mai gasit praf pe suprafata dreapta din fata sub capota ,sper sa nu conteze la aerisire. referitor la ce nu-mi place dupa 8000 km si 6 luni utilizare : 1-treptele cum sunt etajate (am gasit rezolvare ptr un feedback bun la sofat..daca opresc pe loc plec cu 1 -3-5...daca incetinesc dar fara sa stea roata dau 2-4-5 //a 6 a d
  14. O SA REVIN CU O LISTA PUNCTUALA CE NU MI.A PLACUT PANA ACUM, NU FAC CU CE IMI PLACE CA SE INTELEGE -RESTUL
×
×
  • Creează nouă...