Sari la conținut

Postări Recomandate

Acum 5 ore, jelly a spus:

 Este cu mult peste motorizarea 1.4 si 1.6 Mpi. 

Intre 1.6 aspirat si 1.0 nu sunt diferente atat de mari de cuplu. Si eu zic ca are parametrii mai buni dar sa nu exageram.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 258
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Întotdeauna a fost teama de nou. Când a apărut Supernova multora le era frică de electronica și senzorii motorului de 1.4 MPI și ridicau în slăvi vechea berlină cu motorul ei conceput în urmă cu peste

Ai ceva de asteptat, daca vrei sa schimbi masina! Si in plus de asta cine stie ce vremuri vor mai veni! Eu sincer daca stiam ca vine ce a venit peste noi acum, ca nici nu imi vine sa-i pronunt numele,

Mereu or sa fie carcotasi carora nu le convine nimic. Daca stii sa conduci te adaptezi cuplului masinii si nu ar trebui sa ai probleme in depasiri si etc. Dureaza doar putin pana te obisnuiesti cu dem

Posted Images

Daca tu zici, nu te contrazic. Mergi la un Drive Test si te astept cu un review, poate eu m-am inselat!

Motorul 1.6 Mpi
Putere    87 CP @ 5500 rot/min
Cuplu    128 Nm @ 3000 rot/min
94.41 lb.-ft. @ 3000 rot/min
Volumul motorului    1598 cm3
97.52 cu. in.
Numărul de cilindri    4
Poziţionarea cilindrilor    in linie
Diametrul cilindrilor    79.5 mm
3.13 in.
Cursa cilindrilor    80.5 mm
3.17 in.
Raport de compresie    9.5
Numărul de supape per cilindru    2
Sistemul de combustibil (Fuel System)    injecţie multi-punct

 

 

 

Motorul 1.0 Tce
Putere    100 CP @ 5000 rot/min
Cuplu    160 Nm @ 2750 rot/min
118.01 lb.-ft. @ 2750 rot/min
Volumul motorului    999 cm3
60.96 cu. in.
Numărul de cilindri    3
Poziţionarea cilindrilor    in linie
Diametrul cilindrilor    72.2 mm
2.84 in.
Cursa cilindrilor    81.3 mm
3.2 in.
Numărul de supape per cilindru    4
Sistemul de combustibil (Fuel System)    injecţie multi-punct
Tipul turbinei (Turbine)    Turbosuflantă

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Doamne ajuta si sa ne bucuram de km fara probleme!

Sunt curios cand se apuca si de motociclete. Mai taie un cindru - raman 2 in linie :) sau poate il fac in V.

 

Ca idee, cand se proiecteza un motor se face simularea pt 1 cilindru si apoi se multiplica ( am scris pe scurt- sa nu mi sara in cap  profesionistii- am dat o explicati simplificata la max).

1.33 - 4 x 0.33

1 (0,99 ) - 3 x 0.33

 

Vorbim exclusiv de geneatia noua de motoare, ( repet - cel dezvolatat impreuna cu Daimler).

 

Spor.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am achiziționat un duster tce 100. Am făcut cu ea vro 70 de km pana acum, în oraș se comporta ok, nu se simte diferența între benzina și gaz. Aștept sa treacă perioada de rodaj de 3000 km, și după aceea voi reveni cu o părere. 

 

  • Like 3
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 15 minute, Adrian197071 a spus:

Acum pricep..motor de Matiz cu turbina! De aia au putut să bage ceva cai in plus! Chestia e să și reziste in timp..sa vedem păreri după 50..100 mii km făcuți cu acest motor. Acu na ..îs in  stare să pună motor de drujba cu doua sau trei turbine că să îi dea putere. Oricum motorul in 3 cilindri nu o să poată fi echilibrat in veci..la fel că ăla in patru .

vorbesti din experienta personala ? cu acest motor ?!

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak featured this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...