Sari la conținut

eman4x4

Members
  • Număr conținut

    19
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

eman4x4 a câștigat ziua ultima dată pe 12 Mai

eman4x4 a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

7 Neutral

Despre eman4x4

  • Rang
    Dusterist

Informații profil

  • Oraș:
    Iasi/Bucuresti
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 4x4 110cp
  • An fabricație:
    2017

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. eman4x4

    Duster 1.33 TCE

    Preturi ca la dCi. Consum pe 'hartie' cu 2L mai mare (cam ca de obicei). Vedem cand vin pe teren la utilizatori cum presteaza/se aseaza pe drum.
  2. Nu prea am auzit de smucituri datorate planetarelor, mai ales ca cuplu motor cu cat urci in trepte superioare nu se mai 'simte' ca la primele doua de exemplu. In fine.. sa ne tii la curent. Mersi
  3. N-au treaba planetarele, doar nu au detectat vreun joc ceva in tot acest timp, nu? Trosnesc pe la viraje? Sa nu fie ceva din cutie, sau chiar ambreiajul, fiind dublu. L.E. As merge mai mult pe varianta ambreiajului, de ce: http://www.e-automobile.ro/categorie-transmisii/78-cutie-viteze-edc-renault.html
  4. Poate fi calculatorul cutiei, posibil o resoftare/resetare sa calmeze simptomele. Asta ar fi cea mai usoara varianta. Sa nu fie totusi ceva mecanic la mijloc. Am tot citit si pe topicul de Megane dotate cu aceasta cutie tot felul de probleme, insa ma gandeam ca la Duster au reusit sa mai rezolve din ele. In fine, chiar sunt curios ce rezolutie va da service-ul/Dacia.
  5. eman4x4

    Duster One

    Poate viceversa, n-aveai cum sa il iei inainte de a-l baga in service.
  6. eman4x4

    Duster 1.33 TCE

    Peste ce arata CB-ul la consum mai puneti minim un 0.5 L (sau faceti-va consum plin/plin la pompa) si aia e cifra reala. In plus ca nu uitati sae mai si turati din cand in cand -> un 4000/5000 rot la un drum intins face minuni pentru GPF/injectoare/depuneri lipsa.
  7. eman4x4

    Duster 1.33 TCE

    Au aparut, daca despre acestea e vorba:
  8. eman4x4

    Intrebare legata de regenerarea DPF-ului

    Multam de explicatie. Da, este acea capsula mare intre motor si habitaclu (deasupra jugului) despre care banui ca este catalizatorul si DPF-ul (2 in 1). Il vad dar foarte greu, nu e accesibil decat daca e pe elevator probabil sau sa te poti baga la propriu sub ea.
  9. eman4x4

    Intrebare legata de regenerarea DPF-ului

    O intrebare mai de Junior. M-am uitat putin pe sub masina ridicata pe cric si eram curios sa vad unde se afla FAP-ul si sincer nu mi-am prea dat seama. Masina a fost fabricata in 12.2017, a fost 1 an pe teste drive la showroom si eu am achizitionat-o luna trecuta cu discount bun si 15000 in board. Motorul este 1.5 dci 80 kw si 109 Cp Euro 6. Atasez niste poze, poate ma lumineaza si pe mine cineva. Ce se vede e toba intermediara si din ea catre motor e prins FAP-ul care, din am mai vazut pe internet, e in acceasi capsula cu catalizatorul? La modele anterioare de Duster 1.5 dCi parca era montat mai vizibil de-a lungul tevii de esapament (cam inspre mijlocul masinii). Multumesc
  10. eman4x4

    Dacia Duster benzina vs diesel

    Mi se pare foarte aiurea recomandarea din bord cu schimbatul vitezelor, adica sa dai in sus imediat cum atingi 2000 de ture nu va conduce in timp decat la probleme cu evacuarea plus foarte posibil pe partea de injectie. Daca-i dau a 6-a sub 90 km/h se simte acea vibratie inca de subturat, chiar daca are peste 1700 de ture. Ma uitam la TCe-ul de pe Megan la un clip cum recomanda schimbarea si acolo e fix aceeasi poveste. Nu zice nimeni ca nu scoti consum excelent chiar de vis de multe ori tinand motorul la maxim 2000 cu EDC sau manuala (100 km/h pe A1, drept, consum sub 5 L, chiar si sub 4L cateodata) insa vai vai vai ce se intampla cu timpul... regenerarea aia fortata ajunge la un moment dat sa nu mai poata nici ea sa-si faca procesul cu succes si atunci... In fine. Seara faina
  11. eman4x4

    Dacia Duster benzina vs diesel

    De acord, dar fugareala asta impotriva diesel-ului (care dupa cum am mentionat anterior condus cu cap si intretinut in aceeasi masura) e mult mai longeviv, mai putin poluant si stricacuos fata de o benzinara turbo cu injectie directa. Ca 'trebuie' sa ne supunem 'stapanilor' e partea a 2-a, doar diesel-ul de pe Dacia tot Renault este care stim cui apartine. Vedem, momentan eu raman pe diesel ca fan, am si o benzinara de 1.4 care merge brici la peste 130000 km, dar care evident nu are potenta lui 1.5 dCi (la fel si 0.9 TCe). Am teava de esapament bec la 20000 km deja si nu merg deloc la consum. Facusi peste 4000 in 3 saptamani. Media de consum urban/extraurban/mixt cu Standard/Eco si 4x2/4x4 (Auto) de 7.2/100. Foarte multumit de masina. Sunt curios cum va fi 1.33 TCe ca fiabilitate si consum pe Duster (dar nu de mers la consum), pentru ca initial m-am dus lansat pe motorul asta, insa la gabaritul si aerodinamica acestui model nu vor fi cifre prea faine pentru fugareala. Si am ales diesel-ul pentru ca e motor cu vechime si fiabilitate plus fazele cu 1.2 TCe care a cam fost un failure pentru Renault/Dacia. L.E Un motor nou e bine ca o vreme sa se lase sa treaca ca sa apara/vindece de bolile 'copilariei' si daca se dovedeste rentabil/fiabil abia atunci sa se achizitioneze un utilaj cu el.
  12. eman4x4

    Dacia Duster benzina vs diesel

    Un hibrid diesel + electric ar scoate un consum superb, plus performante pe.masura. Mai e mult pana interzic 'ei' total diesel-ul, scapa pana la urma motorul cu apa si sa moara de foame petrolistii si globalistii cu 'efectul lor de sera' cu tot...
  13. eman4x4

    km vs zile

    4000 km in 3 saptamani
  14. eman4x4

    Dacia Duster benzina vs diesel

    Cand vor fi baterii 'Duracell' nu 777 cum sunt astea de azi plus macar 2-3 statii de incarcare in mai toate benzinarille still 'fast charge' in maxim 15 minute pana la full (ca sa te poti baza serios pe o masina full electric) mai merge. Pana atunci...
  15. eman4x4

    Dacia Duster benzina vs diesel

    Pana una alta tot arderea interna e baza, asta cu full electric nowadays e o tampenie intrucat bateriile nu-s cine stie ce, costa in draci sa le schimbi cand li se termina ciclul de viata si nu te poti baza pe un astfel de utilaj decat sa-l invarti prin oras unde exista si prize. Legat de diesel, intretinut si condus cu cap te tine sute de mii de km. Benzinarele astea moderne cu turbo si cilindree mica se stie ca nu au viata lunga sau rentabile/fiabile ca aspiratele. Poluarea cu Nox in sfarsit au admis-o si la ele prin prisma injectiei directe (ca sa nu mai urle lumea ca doar diesel-ul omoara plamanii - apropo, dimineata pe racoare sa mergi in spatele unui benzinar din asta nou ce abia a fost pornit e o feerie olfactiva, nu alta), sunt mult mai poluante decat celelalte altfel nu intrau cu GPF-urile. obligatorii si pe ele. Overall trendul de 'kill the diesel' e doar o manevra economica pentru a forta lumea sa scoata bani pentru utilaje noi cat mai 'hibride' si daca se poate full electric. O masina intretinuta corect nu are voie sa polueze mai mult decat scrie in CT, indiferent de carburant. Evident, troacele/cazanele etc care fumega si tremura din toate incheieturile nu mai au ce cauta pe sosele, la fel si inconstientii care le conduc. Nu dati cu parul, vorbesc doar prin prisma personala.
×