Sari la conținut

eman4x4

Members
  • Număr conținut

    92
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    8

eman4x4 a câștigat ziua ultima dată pe 15 Mai

eman4x4 a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

45 Excelent

Despre eman4x4

  • Rang
    Dusterist

Informații profil

  • Oraș:
    Iasi/Bucuresti
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 4x4 110cp
  • An fabricație:
    2017

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. Mergi pe Elf Tranself 80w90 transfer plus grup si Elf NFJ 75w80 cutie. Astea mi s-au comunicat de VC. Nu e nici un aditiv pus din fabrica, nu-si bat ei capul cu din astea. Ai sa te miri ce vei scoate din grup, insa daca ai macar 20k - 25k km facuti, mai putin nu cred ca se cunoaste si depinde cat de mult ai mers in Auto macar, Lock evident iese din discutie ca relevanta (doar daca ai rupt off roadul serios).
  2. Aceasta. Scuzati am luat un screenshot in viteza de pe Youtube, sa fie totul in regula pun si linkul. Praful uleios e chiar in zona incercuita (anterior), acolo e si jocul. Conducta se vede incepand de la minutul 44:20 L.E. Modelul din clip are deja conducta tip nou montata, arata exact ca cea de la mine pusa astazi pe masina, agrafa de prindere solida, cea veche era mult mai ingusta. Deci probabil nsite loturi la inceput au avut pe ele puse piesa mai slaba calitativ, in 2018 deja rectificasera.
  3. Revin cu un mic update (dar, zic eu) important. Si anume, conducta ce cupleaza epuratorul de gaze si merge catre intercooler avea urme de praf uleios pe partea anterioara plus un joc destul de pronuntat. S-a decis in service sa se inlocuiasca pe garantie. Azi am efectuat operatiunea si noua conducta cu agrafa de prindere sunt acum perfect fixate, joc inexistent. E clar ca pe acolo pierdeam aer comprimat de turbo de unde si putere ceva mai slaba si crestere de consum. Rezultatul -> masina se simte mult mai vanjoasa in ture peste 3000, asta cu motorina 51, standard, iar consumul s-a diminuat (urban) cu mai mult de 0.5 L. Deci cine are acest joc e de luat in considerare aceasta inlocuire. Ma refer la Duster II fabricate din 10.2017 incoace, Euro 6B; la Euro 6D add Blue poate au pus din prima din fabrica o conducta prinsa cum trebuie.
  4. In caz ca o sa iti apara, FYI. Asa fac multe, pe diesel mai ales. Legata de explicatia cu smucitura, pare plauzibil ce ti s-a comunicat in service. Nici la mine nu a mai facut in ultima vreme, am peste 43000.
  5. Asa a fost si dupa resoftarea calculatorului casetei si in cazul meu, ceva mai greoi dar nu extraordinar de sesizabil. Banui ca au redus din curentul folosit de caseta ca sa prelungeasca cat mai mult viata motorasului ce face asistenta. Pe vechiul soft cand se invartea mai lejer si motorasul lucra mai din greu primind mai mult curent. Schimbatul uleiurilor nu va reeuce cine stie sirenajul, insa un efect considerabil va fi cand trebuie sa bagi 1-a imediat dupa ce ai calcat ambreiajul, iar 'poc-ul' resimtit va fi foarte mult diminuat. Banui ca vine din grupul spate.
  6. Suiera mai mult sau mai putin functie de cum ti-e bafta. Eu am 42000 km pe dCi, am schimbat uleiul la cutie/transfer/grup si face fix la fel, nici o diferenta. Am condus recent 1.33 TCe 150 4x4 si fluiera o veselie la 6000 km, deci... Mai mult ca sigur ca sirenajul vine din cutia de transfer, intrucat la cele 4x2 chestia asta nu se manifesta.
  7. Corect, vezi de exemplu cel de 1.0 ecoboost de la Ford care nu in putine situatii a si luat foc. Dovezi destule pe youtube. Totusi cred ca baietii de la Dacia au facut o treaba mai buna cu acest 1.0 Tce ce trebuie privit strict ca un propulsor economic nu facut pentru fugareala.
  8. @foxbat Poate o fi derivat acest motor din 1.33 Tce insa injectia pare a fi indirecta.
  9. In cutie din ce am vazut vreo 2 L, grup cam 0.5L si transfer 0.3L
  10. ELF 75w80 cutie ELF 80w90 transfer si grup spate Facut in regie proprie, la mecanicul meu, dupa ce in prealabil am confirmat aceste informatii la VC. Eram in dibiu la cutie daca nu cimva se pune 75w90 in loc de 75w80.
  11. Revin cu o mica actualizare. Schimbat uleiurile mentionate mai sus -> cand bag 1-a imediat dupa apasare ambreiaj socul acela care se simte destul de des e foarte mult atenuat. Uleiul ce l-am dat jos din grup avea culoarea foarte inchisa si vascozitatea foarte foarte densa -> probabil ca pana la 100k km ajungea ca o smoala si se prapadea ceva pe acolo. In rest, parca fluiera mai putin. Legat de smucitura, la dealer mi-au resoftat ECU in speranta ca se rezolva, insa azi mi-a dat in nas de cateva ori cu a 5-a si pedala constanta, deci cred ca ma paste si pe mine o schimbare de pompa anul asta. Tocmai ce am trecut de trecut de 40k km.
  12. Dacia Oil Plus 5w30 (varianta noua Full Sintetic facuta de Castrol) mai bun decat Elf FE 5w30, cel putin are un range mai mare pana cand motorul isi schimba sunetul pe turatii. Elf-ul e semi sintetic, isi pierde mai repede proprietatile.
  13. Doar ce mai e pe stoc, de produs din pacate nu. Se epuizeaza stocurile, aia e. Fericiti cei ce si le iau si ce-o mai apare pe piata de SH.
  14. Era versiunea de 110 KW, deci 150 CP. Avea 6000+ in bord, achizitionata recent. Na, eu am spus ce am vazut 6 zile cat m-am dat cu ea si nu merg la consum, poate am piciorul mai greum Pana la urma cum e bafta fiecaruia, o fi fost prea strans motorul, vreun soft mai slab calitativ pe ECU, benzina mai slaba...oricum, nu mi-a placut deloc feeling-ul plus consumul (mult prea mare pentru motorasul asta, o fi prea grea caroseria).
  15. M-am dat cateva zile cu 1.33 TCE 4x4. Impresii dupa ture prin Iasi si imprejurimi: - aceleasi rapoarte ca la diesel 4x4, insa mai smuncita la schimbari plus o balanganeala ce se simte in schimbator la ridicarea piciorului de pe acceleratie. - consumul zboara efectiv daca o conduc normal spre 11-12% (la pompa) in mod Auto/2WD; daca 'mangai' pedala atunci sta pe la 9+. Daca o trec pe ECO mai bine ma las pagubas. - foarte anemic vs diesel pe partea de cuplu, desi e acelasi, dar 'noroc' ca fiind benzina se poate tura spre 5000+ si-ti faci treaba, insa dupa 4700+ turbina incepe la propriu sa suiere de zici ca nu mai are aer. - delearul mi-a confirmat ca 4x4 e out pt 1.3 TCE din cauza noxelor, momentan dieselul e singura varianta. Ramane de vazut pe viitor. Mult mai usoara se simte fata de diesel, cu rotile de iarna si 2WD la plecari de pe loc (mai ales in rampa pe asfalt) dadeam ture pe loc.
×
×
  • Creează nouă...