Sari la conținut

eman4x4

Members
  • Număr conținut

    51
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    2

eman4x4 a câștigat ziua ultima dată pe 10 Iunie

eman4x4 a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

17 Bun

Despre eman4x4

  • Rang
    Dusterist

Informații profil

  • Oraș:
    Iasi/Bucuresti
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 4x4 110cp
  • An fabricație:
    2017

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. eman4x4

    Tractorasul Duster

    La toate autovehiculele unde iti tipa detectorul emisia de la ele e in banda 24 Ghz, exact ca la radar. Pe Duster cei de la Dacia au fost mai inteligenti si au implementat sistemul unghi mort pe Bosch in banda de 77 Ghz care e mult mai precisa pentru aceasta optiune, plus ca nu bruiaza detectoarele absolut deloc.
  2. Pai reusisem de ieri, gratie colegului de mai sus caruia i-am si multumit.
  3. Ok, am vazut unde gresisem. Practic xand am salvat fisierul s-a dus in ini.txt Scos .txt si a mers. E vreo.optiune mai interesanta de activat pe infotaimentul acesta (in afara de schimbul de culori)? DAB din cate stiu nu avem in RO si unitatea asta nu cred ca are inclus tuner-ul pentru aceasta receptie de exemplu. Multam
  4. Desigur, chiar l-am si formatat inainte (pe Quick si FAT ca partitie). Motor era oprit, am pornit unitatea din butonul Power pe urma Setare -> Versiune -> secventa 1 2 3 4 5 si pus codurile de mai sus. Trebuie altfel?
  5. Mersi. Am reusit sa intru, dar optiunea MICOM test este disabled se pare. Mai e vreo jmecherie sa o pot activa?
  6. Salut Unitatea este montata pe un Duster achizitionat in 2018/PH3 Versiunea este: 9.1.1 Mersi
  7. Da, ma rog nu ma uit eu ci ceilalti din masina, eu ma uit inainte la drum, dar fugitiv cand mai arunc un ochi observ decalajul. Mersi
  8. Da, eu m-am linistit cu Test code-ul, nu vreau sa fac soft brick pe unitate. Am pus cred ca de vreo 7 ori codul si a slus ca e eronat. Nu stiu cate incercari or fi pana se blocheaza dar nu ma risc. Singura chestiune care ma supara la acest Nav 2 e faptul ca orice clip vudeo as rula de pe telefon prin bluetooth are un decalaj audio vs video de vreo 2 secunde, ceea ce e deranjant si nu stiu daca tine de softul unitatii sau am vreo problema eu cu sistemul bluetooth de pe telefon, acesta din urma fiind un Note 9.
  9. In ultimele 20 de zile intre 4.4. -> 9 (aici precizez ca au fost cateva zile in care am stat pe loc cu AC pornit, si normal ca a crescut consumul). Media e undeva la 6.6 -> 6.8 (mixt). Presiunea in roti -> 2.2 bari L.E. valoare dinspre 0 e in ziua cand mi-au resoftat servodirectia, nu stiu de ce aplicatia a considerat acolo aceasta valoare cand am realimentat insa la pompa mi-a iesit un consum de 10+ ( el mai mare de pana acum). Nu stiu ce i-or facut in service dar cred ca au lasat motorul pornit continuu vreo 2:30 ore cat a durat interventia, altfel nu-mi explic.
  10. Deci in final s-a facut lumina, 1.33-ul pe 4WD nu intra pe Rabla. Totusi ciudat ca initial limita pe date era de 140 (cel putin pe site-ul francez al Dacia) iar acum e 145. Cine-i mai intelege.... acum si pe FR tot 145 apare. Macar e treaba clara.
  11. No problem, iti respect in totalitate parerea insa nu si de acord in general cu ea. Asa-i, asta-i era capitalista si tocmai de aceea daca de maine ar fi pe electric total minim 50% din masinile de astazi (ca numar inlocuitor ma refer) nu vor scoate baietii biruri noi pentru curentul consumat? Nu-i bai, se schimba (stil hibrid) 'joaca' de pe petrol pe electric si treaba devine aceeasi marie cu alta palarie. Momentan e doar un push ca sa forteze naivii (hai sa spun mai frumos -> testerii) sa scoata banii pe 'inovatii' chipurile obligatorii pentru viitor. Abia astept sa-l vad pe Ghita din Sculenii de Sus colindand dealurile si crasmele (cu un generator pe benzina in portbagaj, in caz de urgenta) pe o Dacie de 100 kW ce se incarca la priza A, ca acum o dau agresiv sa apara cat mai mult pe electric e normal, care aerul duhneste (ca sa nu zic capute) , trebuie 'programate' cat mai bine si adanc masele, nimic neobisbuit, dar asta s-a facut dintotdeauna de-a lungul timpului si pe o varietate de domenii ale vietii oamenilor. Proiectele viitorului au fost incepute de ceva timp, ceva utilaje produse si normal ca profiturile trebuie urcate. De parca curentul asta se scoate numai din eoliene si panouri care se rotesc ca floarea soarelui. Ei parca.. Se termina petrolul? Cine spune, tot 'cercetatorii' aia care toata ziua 'descopera' una sau alta? Sau propaganda cu incalzirea globala a generat de nevoie si tema cu 'ramanem fara petrol' de cativa ani incoace. Sincer dupa mine sa-l scoata si maine, dar sa puna pe tapet lucruri de genu 'free energy', 'motorul cu apa' si alte chestiuni (sa-i spun decent) 'palmate' de-a lungul timpului ca sa nu li se strice planurile elitelor care conduc (sau, mai bine spus, se chinuie sa nu piarda controlul) lumea asta si nu se mai satura de profituri. Guvernul nostru? care guvern, esti sigur ca e al nostru?! ca ce ni se pune pe tava la alegeri e 'vertebrat', de sine statator si cu drept de decizie neinfluentabil? Exista vreo diferenta intre 'culorile' celor care sunt acolo? Sau nu cumva sunt aceleasi teme comune care le au de facut/implementat si unii si altii in pofida tuturor bataliilor de fatada care ni se tot arata zilnic pe asa-zisa massmedia libera si curata? De acord cu Rabla, orice utilaj rupt in 14/16 trebuie dat la casat intr-o zi, indiferent daca-i pe petrol sau electric; insa nu stiu de ce dar am un feeling ca astea care se baga-n priza vor ajunge la gunoi mai repede fata de cele clasice.. chiar si cel de 0.9 Tce s-ar putea sa duca mai bine Si totusi, daca vor scoate vreodata vreo electrica care sa ma tina la autonomie cum duce un diesel nowadays (si nu mers la consum sau chestiuni adiacente) plus reincarcare in maxim 10/20 de minute pe full si baterie ce tinde spre minim 10/15k de reincarcari, poate m-oi uita candva si la una de genu'. Momentan goana pentru a scoate hibride/electrice in masa la preturi cat mai joase va naste tot felul de probleme care le genereaza submotorizatele din ziua de azi, dar cu minim 100 CP pe acte. Insa pe partea finala trebuie sa cad de acord si sa spun ca Da, pe psihoza actuala in masa viitorul motoarelor clasice pare sumbru, lumea s-a obisnuit deja sa serveasca la cald tot ce se ofera 'de mai sus'. Deci nu ma intelege gresit, nu sunt impotriva electricelor, dar cele din zilele noastre au nevoie serios de upgrade-uri pe autonomie cel putin, care la cum se vad unele chestiuni pe nivel global vor mai trece cred ca ceva mai mult de 10/15/20 de ani pana a se lasa 'descoperite' si implementate' pentru mase.
  12. Probabil se vor duce catre turbo pe fiecare cilindru, altfel nu vad de unde sa mai scoata si putere si norma de poluare. Asta pe langa un motoras adiacent electric si uite-asa vor hibridiza tot (cu costurile care vor decurge din asta). Avantajat pe CO2 va fi clar tot diesel-ul, mai ales daca-i mai pui si hibrid tot No1 va ramane, insa problemele vor cu siguranta la fiabilitate/intretinere pe termen mediu/lung.
  13. Eu am versiunea de soft 9.1.1 Am incercat ambele coduri din clip si sistemul imi spune ca parola e gresita. E vreo alta care sa mearga? Multam
  14. Daca nu e vara (avand nevoie de AC) si pare ca e de stat la o bariera opresc direct motorul de la Start si tot acelasi lucru e de fapt. De multe ori e super enervant sa tot apas butonul de dezactivare SS cand plec cu masina pe undeva si la fel de multe ori o fac dupa ce mi se opreste prima oara motorul (mai ales acum cand e vara, 30+ la soare, AC-ul nici nu a apucat sa se dezmeticeasca si motorul se opreste). E adevarat, tine cumva si de un moft, dar personal vad mai multe beneficii cu sistemul OFF decat cu el ON. Cum mentionam anterior, e mult mai grav sa anulezi DPF-ul dpdv al poluarii, practic masina devine non-Euro in contrast cu specificatiile tehnice mentionate in cartea tehnica, teoretic/practic nu ai mai avea voie sa circuli cu acel vehicul pe strazi intrucat nu mai corespunde normelor de poluare pe care a fost incadrat la autentificarea RAR. In practica insa...
  15. Unul din motivele principale pentru care am optat pentru dezactivarea SS a fost ca din cand in cand ma trezeam ca mi se oprea motorul, trebuia sa plec rapid de pe loc si pana sa porneasca eram deja intr-o anumita dificultate in trafic, parca eram incepator. Odata am patit-o sa nu vrea sa reporneasca de vreun fel, pe CB imi aparea sa apas ambreiaj + frana + Start si nu facea nimic, foarte bine mi-a picat si atunci. La a 3-a manevra am reusit. Deci personal mi se pare un mare fass si incurca lume acest sistem, iar cine spune ca nu exista uzura pe motor si alte piese adiacente lui, se inseala. Daca ar fi pe sosele macar numai de la Euro 5 in sus si fara SS functional aerul ar fi mult mai respirabil (asta implica evident ca baietii ce anuleaza DPF-urile sa se opreasca a o mai face, iar RAR-ul sa execute mai multe controale in trafic strict pe aceasta tema cu consecintele de rigoare asupra celor care se cred mari jmecheri, intrucat aceia sunt adevaratii poluatori).
×
×
  • Creează nouă...