Sari la conținut

Zirius

Members
  • Număr conținut

    48
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

15 Bun

Despre Zirius

  • Rang
    Dusterist

Informații profil

  • Oraș:
    Popești-Leordeni
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.33 TCe 150cp
  • An fabricație:
    2019

Vizitatori Recenți Profil

360 citiri profil
  1. Eu sunt sigur ca senzorul este senzor crepuscular. In carte scrie ca e senzor de ploaie. La ultima ploaie mi s-a parut ca ar avea influenta dar nu sunt sigur...
  2. Cred ca este doar o chestie de economie. Si, stii cum se spune: "Crede si nu cerceta!"
  3. De... Unii "e mai saraci"... Pe masina pe care am achizitionat-o lipsesc doar hartile Europei si scaune imbracate in piele deci nu e problema de dotari. In ce priveste senzorul, vezi in pozele de mai jos: Din cate vezi, pe parbriz nu exista niciun senzor si, cu toate astea, luminile functioneaza pe "auto". Si, culmea, daca acoperi senzorul, se aprind luminile! Magie! Ba, mai mult, si in cartea masinii indica faptul ca "bulina" de pe bord este senzorul de ploaie. Eu stiam de "Toma Necredinciosul" nu de "Nasshu Necredinciosul". Si, ca sa fiu si "on topic" acum, daca ma uit mai bine, cred ca se poate pune camera Viofo si in stanga oglinzii.
  4. O sa-ti fac maine poza ca sa te convingi. Senzorii sunt pe bord, sub parbriz.
  5. Pe parbriz nu mai este niciun senzor.
  6. Versiunea 2019 nu mai arata asa. Au mutat senzorii de lumina si ploaie pe bord si zona oglinzii e diferita.
  7. A montat cineva camera Viofo pe Duster? Nu-mi dau seama cum ar arata. Ar trebui pusa in spatele oglinzii dar atunci nu este accesibila.
  8. @Kidu (V1), V2, V3 in cazul de fata se refera la versiuni diferite de hardware. De exemplu, ultima versiune de firmware pentru VIOFO A119 V3 Dash Camera este V1.03(update 0924)
  9. La mine in programul de intretinere de pe My Dacia apare 5W30 si este recomandat Elf:
  10. Sunt cateva chestii care nu sunt gandite cum trebuie la sistemul "maini libere". In principiu e foarte relaxant ca am scapat de grija incuierii/descuierii masinii asa incat, dupa o saptamana pe Duster am uitat Loganul descuiat un week-end. De exemplu, daca vreau sa opresc sa astept pe cineva si mi se face cald, trebuie sa pornesc motorul ca sa deschid geamul. Sau exista si alta optiune?
  11. @virgiliucalin Am scris clar: "faza de drum" nu "de întâlnire". @camil Se întâmplă în mers. După ce am scris comentariul anterior, am plecat până în București și ghici ce s-a întâmplat după nici 1 km? Problema e că nu-mi dau seama imediat decât dacă sunt pe navigare și văd că trece pe noapte. Trece ok pe zi/noapte de cele mai multe ori chiar dacă uneori aprinde farurile când mir mi se pare că nu e nevoie. Când se aprinde faza de drum este de regulă lumina suficientă ba chiar soare.
  12. Si eu am o problema cu luminile: fara sa actionez maneta de semnalizare, cu luminile pe "Auto", ma trezesc chiar si ziua ca se aprinde faza de drum (lunga) aleator. Nu se intampla des; o data la cateva zile. Cred ca ori e ceva pe la blocul de lumini, ori pe la calculator.
  13. Eu am montat scuturile pentru motor si cutie, cel pentru bara fata care se fixeaza de cel de motor, pentru rezervor si diferential de la Scut Protection. S-au potrivit toate dar au fost mici probleme in sensul ca unele piulite nu au fost centrate bine cand au fost sudate si nu intra surubul, scutul de motor nu are gaura de vizitare acolo unde trebuie pentru motorul de 1,33 (banuiesc ca a fost conceput pentru modele mai vechi de motoare). Scutul nu are capitonaj si nu este asa de bine profilat dar este mult distantat de motor fata de cel original si mai gros. Pentru cine nu face off-road la greu, nu cred ca e nevoie sa fie schimbat. Ca idee, nici scutul original nu permite schimbarea uleiului si a filtrului (pare sa fie dedesubt) fara sa fie dat jos.
  14. La Noul Duster nu mai exista buza metalica pe care se putea pune chederul de Dacia 1300. De aceea trebuie cheder cu adeziv.
×
×
  • Creează nouă...