Sari la conținut

Robert92

Members
  • Număr conținut

    21
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

Robert92 a câștigat ziua ultima dată pe 5 Iunie

Robert92 a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

26 Excelent

1 Urmăritor

Despre Robert92

  • Rang
    Dusterist

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. Daca tot sunt pe forum, am alta problema, micile ciupituri de vopsea, ce e de făcut cu ele? Îs lovituri de prin parcare, zgârieturi, vopsea sărita de pietre. Cum procedez cu casco? e mai bine sa retusez eu decât sa fie vopsit elementul, ptr ca vopseaua data prin service nu mai e ca gea originala
  2. Adică revizia făcută la 10.000 km, de altfel ca și la motoarele de generație veche
  3. Salutari. Am trecut cu mașina de 7000 km, acum o întrebare legata de revizie. Dacia recomanda revizia de ulei la 30000 km sau un an, dar în același timp și la gpl tot la un an (la gpl 30000 km sau un an ptr filtru stare gazoasa și 60000 km sau un an ptr filtru stare lichida. La Masina veche făceam revizia la ulei la 10.000 km. Sa fi evoluat atât de mult calitatea uleiului încât sa isi păstreze proprietățile de lubrifiere pana la 30000km? La gpl nu ma pricep, e prima mașina și învăț din mers. Aștept păreri. Mulțumesc!
  4. Nu știu ce sa zic nu am urmărit în alte tari cum sunt configuratoarele.
  5. Este doar ac. Ac trebuie dat în treapta a 3 la 30 de grade + ca să facă față. Mașina se comporta foarte bine din pct meu de vedere. Legat de consum și unele detalii scrise, te rog sa vezi postările anterioare.
  6. Salutari, dețin un duster tce 100 gpl, am făcut cu mașina pana acum 4900 km. Am observat o problema, în jurul unui furtun scăpa ulei. Am mai vorbit cu un băiat care are acest model și pare sa fie și la el aceasta prb. Merg vineri la service sa vad ce zic cei de la Dacia. Dacă mai e vrun posesor de duster tce 100 gpl și poate sa verifice dacă are aceasta problema. Voi atașa poza. Mulțumesc
  7. La varianta confort, a venit cu anvelope de vara și jante de aliaj pe 16, iar în broșură lor scrie ca jantele ar trebui sa fie de tabla.
  8. Salut, am ajuns cu mașina la 4500 km. Mașina se comporta foarte bine. Weekendul trecut am fost pe câmp după ciuperci, și ma prins ploaia, sa înmuiat asfaltul unde circula doar tractoare. Cu acest motor de 1 L, am mers prin grâu, drumuri în rampa acoperite cu iarba udata în timpul ploii, tot felul de gropi, chiar și un parau secat plin de devivelari (noroc de garda la sol înaltă) am ieșit cu mașina de acolo. Motorul trage super bine, nu ma așteptăm să fie atât de ok motorul. Inafara de aventura asta am carat cu mașina și saci de ciment, 5 saci de 2 persoane în mașină, și tot la fel am rămas impresionat de puterea motorului. Legat de consum, doar pe oraș, asta în Iași am scos consum gpl de la plin la plin de 9.1 l la 100 km, iar consumul mixt de 7.9 l la 100 km.
  9. A mai intrat cineva în posesia unui duster tce 100 gpl? Ceva păreri?
  10. Este un consum mixt de 8.2 l făcut de la un plin de gaz la altul, 220 km făcuți pe drum european(cu localități, tot tacâmul din România) iar vro 130 făcuți în oraș (Bacau și Iași). În exterior viteza maxima 116 km/h, iar în localități 58 km/h. Cu regimul de lucru al acestui motorului (menționez ca știu regimul de lucru al motoarelor clasice pana la 1.9 și peste 1.9),insa oare se aplica și la acest motor de generație noua ? prea multe detalii nu am găsim, pe loc drept schimb viteza în jur de 2500 rot/min, iar în panta aproape de 3000 r/m. Dacă are cineva detalii legat de regimul de funcționare îl rog sa posteze surse sigure, nu după ureche.
  11. Pentru Mak: e o mașină cu care îți faci treaba, nimic nu e perfect pe lumea asta :). Toți știm sa criticam dar mai puțin sa susținem, dacă ai citit topicul am spus și anumite probleme, nu am zis ca e perfecta. Însă între o mașină la mana a 2 și o mașină nouă, aș alege a 2 varianta. Confortul psihic ca nu ai surprize cât e în garanție e foarte mare
  12. Eu am acest model de mașina de 2 luni, am făcut 2800 km cu ea, am mers atât pe exterior cât și în oraș, am făcut un consum de gpl mixt de 8.2 l la 100 km. Mașina se comporta bine, motorul trage, sunt mulțumit și eu de mașina, își face treaba cu brio,mentionez ca merge bine și cu AC pornit.
  13. Preturile se vor menține cel puțin la prețul actual, o scădere este exclusa, vor invoca norme mai drastice ptr poluare impuse de diverși terți plus necesitatea de dezvoltare a motorizărilor ptr a scădea emisiile de CO2. În perioada asta nu au avut vânzare, deci profit 0,vor crește prețul ptr a face targetul financiar. Angajatorii după trecerea pandemiei (datorita fricii pe care o au oamenii care au plecat din zonele afectate de pandemie) vor trebui sa vina cu salarii mai bune ptr a atrage forță de munca, deci unde crezi ca se va simți acești bani? În prețul masinii. Și vor putea creste preturile datorita nesiguranței transportului cu mijloacele în comun, oamenii ptr a se simți protejați de viruși, ca vor urma și ale faze ale pandemiei, vor fi dispuși sa plătească un preț mai mare. Pentru rodaj, am fotografiat ce scria în cartea mașinii. Eu unul sunt mulțumit de mașina, însă vezi cu timpul diverse chestii care nu le știi pana ce nu ești posesor de duster tce 100 benzina +gpl. Și anume : 1. Mașina nu îți afișează consumul, funcția o poți activa dacă doresti; 2. Geamurile electrice nu sunt toate 4 automate ci doar geamul șoferului (celelalte 3 trebuie ținut apăsat pe buton pana ce coboară la ce nivel dorești tu 3. Scaunul șoferului, sarniera pe care se fixează scaunul, are un ușor joc. Nu vreau sa stric imaginea Dacia, însă sunt mici defecte ptr unii sau nu, eu am aflat lucrurile astea după ce am cumpărat mașina. În momentul de fata nu ma deranjează. Sunt un susținător al piețelor autohtone, prin cumpărarea produselor fabricate în România susținem locurile de munca din tara, oferim oamenilor șansa de a nu pleca departe de familiile lor. Și asa toți ne plângem ca nu avem nimic în România, dacă nu vom începe sa cumpărăm nu vom avea nici o data. Haideți sa vedem partea plina a paharului Urmărind diverse forumuri am constat ca și mărcile străine au mici neajunsuri, pe alea cum putem sa le trecem cu vederea?
  14. Mulțumesc! Sa treacă perioada de rodaj, ptr ca din ce știu după aceea se stabilizează consumul, iar pe perioada de rodaj nu este indicat sa depășești 3000-3500 rot/min și nici sa treci de 120-130 km/h, și eu aștept sa o turez sa vad cum se mișcă. Întradevar nu avem autostrada. La 116 km/h sta în 3000 rot/min, am folosit cruise control și am putut sa vad exact turația și viteza de deplasare(putem lua în calcul și toleranta aparatului) posibil după rodaj sa crească viteza la aceasta turație. Menționez ca schimb viteza în jur de 2500 rot/min drum drept și ma duc peste 2500 rot/min în rampa.
  15. Sunt din Iași, lucrez în Bacău, fac naveta weekend de weekend, am mers cu mașina atat în oraș cât și pe exterior. Mașina este confort, fără alte opțiuni în plus ptr ca am luat-o fără rabla. Se comporta bine, atât pe gpl cât și pe benzina. am o ușoară impresie ca îmi place mai mult pe gaz, deși nu am condus decât benzina până acum. Am trecut de 1300 km parcurși cu ea. Nu am sesizat nimic în neregula în mers, își face treaba. Am mers în mașină 2 persoane și bagaje. Nu iam făcut făcut consumul, o să-l fac după perioada de rodaj. Ptr mers la serviciu, și drumurile care le am făcut este foarte bună. Sta bine în curbe, am avut un Chevrolet kalos, întru cu dusterul în curbe cu 10 km peste, consumul este mic, am simțit într-o luna 400 ron în plus în buzunar (fac pe luna într 1500-2000 km). Am rămas dezamăgit ca nu calculează consumul, nu are activata funcția. În rest sunt foarte mulțumit. Vom vedea fiabilitatea motorului în timp.
×
×
  • Creează nouă...