Sari la conținut

Postări Recomandate

Cred ca este comportamentul lui normal. La alte masini sta si un minut pe la 1200 de ture. Nu stiu cum e la diesel pentru ca nu am avut, dar la benzina toate faceau asa. Motorul merge pe un amestec mai bogat pana ajunge la o temperatura in camera de ardere la care benzina sa se vaporizeze corespunzator. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 301
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

In Europa, motorul se fabrica la Valladolid, Spania, pentru modelele Dacia-Renault, la Sunderland (UK) pentru modelele Nissan (dar nu se stie ce-o fi dupa Brexit) si la fabrica Daimler din Kölleda, Ge

Am avut 14 ani 1,5 dci-ul si pot sa spun ca e un motor foarte bun! (In afara de furtunul de la turbo nici un fel de probleme in 200 mii km) De aproape un an conduc 1,33 TCE-ul. Fara sa intru in detali

Am facut media consumului in 16059 km parcursi cu Duster 4x4 1.2 tce si 16094 km parcursi cu Duster 4x4 1.5 dci. Am mers in aceleasi stil si conditii cu ambele. La 1.2 tce a iesit o medie de 7.93%. ia

Posted Images

Salut

Si la Logan face dar la 1000 de turatii, apoi scade la 800. Exact cum a zis @t0rquemada este soc automat cu toate ca mi se pare cam mult 1500 de turatii.

Stie cineva s-a dat drumul la aplicatia "Rabla"?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Ieri, dupa cateva "sapaturi" mai adanci, m-am cam dezumflat.

Intai trebuie sa fie publicat ordinul Ministrului Mediului in MOf, cu modificarile anuntate, adica fara ITP, etc. (am inteles si ca proiectul de Ordin trebuie sa stea in dezbatere publica cel putin 10 zile pana sa fie publicat, deci de pe 29.03 cand a fost anuntat + 10 zile), apoi presedinta Administratiei Fondului de Mediu trebuie sa emita si ea o dispozitie ceva. Dupa aceea incepe inscrierea dealerilor/producatorilor in program si in sfarsit apoi vor putea introduce solicitantii (viitori posesori de masini noi -DUSTER!).

Cred ca programul apare pe site-ul AFM.

Cineva spunea ca pe la inceputul lui Mai, dar eu tot mai sper. Oricum cred ca in concediu voi pleca cu batranul Logan, dar sunt optimist ca pot da la Rabla, vechia Dacie 1310 (fara ITP).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cam acelasi raspuns l-am primit si eu de la dealer, ca spre sfarsitul lunii aprilie. Dar eu cred ca ne prinde mai. Oricum nu am timp sa plec nicaieri pana in vara...stau linistit.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor. Felicitări pentru ce-i care a-ți luat 1,3 sau urmează să-l luați. Sunt invidios pe voi. Eu am modelul de 1,2 cu 125 CP dar pentru 25 de cai în plus încerc să mă aptin. Oricum felicitări. Și o zi bună tuturor. Veniți cu poze și impresii.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 04.04.2019 la 22:23, buzgaru a spus:

salut sunt prospat posesor de duster 1,3 tce 150cp ,singura nemultumire pana in prezent este ca masina la pornire sta turata la 1500 turati in jur de 20 sec. , pe urma scade la normal ,cei de la service mi-au spus ca este normal pt ca motorul este rece(au recomandat sa folosesc benzina 98 eu am facut ful cu 95 am doar 150km facuti),sa mai intalnit careva cu această problema.

Incearca sa folosesti cat mai des benzina de 98.Oricum benzina de 95 o sa dispara in curand si va fi disponibila doar cea de 98..

Editat de Dustermind
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...