Sari la conținut

1.2 Tce Pofticios De Ulei


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 960
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Nu imi vine sa cred reactiile si concluziile unora despre forum , dar asta e, nu poti sa te intelegi cu toata lumea, unii chiar au idei fixe si atunci cel mai bine este sa renunti la efoturile de a-i

@stefanudrea te rog sa te calmezi si sa postezi pe forum , in speta in acest topic, numai cand vei avea date concrete, pana atunci iti recomand sa nu mai postezi informatii partiale sau fara surse, de

Ei na, este evident ca deja te-ai angajat, dar nu asta e ideea.   Parerea mea prietenesca, simpatizanta si pe deplin interesata: presupunand ca ar exista buna intentie si receptivitate din partea as

Posted Images

Atunci nu vad relevanta urmatoarei remarci:

"Oricum, observ o alta atitudine in Germania, Danemarca si Suedia fata de Romania! Poate de aceea avem aceasta "soarta" ca popor! Nu intru in detalii, ma limitez la tehnic aici!"

 

Asa zic ei sau ai tras tu concluzia asta?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Asa am tras eu concluzia. O sa dezvolt putin ca sa intelegeti si sa inlatur orice dubiu:daca cei de afara discuta despre problema in amanunt, in Ro imi iau blocaje sau piedici peste ochi! Stiti ca deja nemtii au solutia problemei cu nu stiu cate update-uri (eu am 2 din ele) si ca deschisi vorbesc despre ea? Pot spune despre solutie ca Duster nu este inca printre "rezolvate"! La noi reactia o cititi din tot topicul meu, nu o mai reiau. Revin si incerc sa ma mentin pe tehnic!

 

Trimis de pe al meu Lenovo K33a48 folosind Tapatalk

Editat de stefanudrea
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

ehe... Nu stiu, google translate si multe altele...! Poate asa ar trebui sa intelegi de ce in RO iti iei prea multe blocaje! Nu ai nimic concret dar, vorbesti despre ele!

Asa cum ti-am zis si la Giroc, fata-n-fata, cand mi-ai prezentat hartia respectiva, pentru mine (si multi altii) o hartie/vorba nu are nici o greutate daca nu este "autentificata" printr-un insemn reprezentativ al producatorului. Tu te iei de verzi si uscate articole din presa! Nu este ceva "cu greutate" d.p.m.d.v. (si a altora) o astfel de abordare! Mai deunazi citeam (undeva) ca vorbesti despre 42 de cazuri! Ce-nseamna 42 de cazuri in comparatie cu toate masinile produse cu acest motor?

Si... ca un alt raspuns, tu iti iei blocaj peste tot datorita modului in care expui problema peste tot (si o faci in multe locuri), tu fiind intr-o cu totul alta situatie decat marea majoritate (sau, defapt, toate celalalte 41 de cazuri). Cred ca t-am zis de cel putin 10 ori pana acum... ca ar trebui sa iti tii gura (tastele) peste tot si... sa-ti urmezi calea ta legala iar, dupa ce vei avea rezolutia finala, abia atunci sa incepi sa "dai pe goarna" absolut toate informatiile culese de tine fie ele din ziare, google translate, etc...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca documentele Renault sunt titluri de ziar atunci chiar imi tin "goarna" inchisa si tastele neatinse pentru ca vad ca deranjeaza marele adevar despre acest motor! Cum naiba nemtii, pe "titlurile de ziar" despre care zic discuta cu Dacia si Renault, iar la noi sunt foi volante? Este exact ce am zis mai devreme legat de soarta! As dori sa nu mai polemizam pe acest topic si sa imi raspundeti doar daca aveti raspunsuri tehnice la detaliile tehnice la care ma voi rezuma, daca nu deranjez prea tare! Update cazuri:45! Documentate! Un fleac!

 

Trimis de pe al meu Lenovo K33a48 folosind Tapatalk

Editat de stefanudrea
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sa-mi dai si mie linkul, pe privat. Daca s-a schimbat motoare in Germania este pentru ca tarile se afla pe nivele diferite. Asa cum dealtfel la test driver in Germania gasesti orice masina vrei, din orice gama, la oricare reprezentanta fara un timp de condus predefinit si evident fara insotitor. Un calcul simplu cate sute de masini sunt trimise in Germania doar pentru Probefahrt. Exact asa sunt tratati cumparatorii din Romania. Rusine

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak unpinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...