Sari la conținut

1.2 Tce Pofticios De Ulei


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 960
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Nu imi vine sa cred reactiile si concluziile unora despre forum , dar asta e, nu poti sa te intelegi cu toata lumea, unii chiar au idei fixe si atunci cel mai bine este sa renunti la efoturile de a-i

@stefanudrea te rog sa te calmezi si sa postezi pe forum , in speta in acest topic, numai cand vei avea date concrete, pana atunci iti recomand sa nu mai postezi informatii partiale sau fara surse, de

Ei na, este evident ca deja te-ai angajat, dar nu asta e ideea.   Parerea mea prietenesca, simpatizanta si pe deplin interesata: presupunand ca ar exista buna intentie si receptivitate din partea as

Posted Images

Dupa cum reiese din prezentarea motorului 1,2 TCe de pe Youtube ,acest motor are blocul integral din aluminiu,axe cu came ultra usoare ,amestecul optimizat,pompa de ulei cu capacitate variabila,pistoane grafitate,lant distributie cu durata lunga de viata .Reiese ca ar trebui sa fie un super motor si greu ma poate convinge cineva in acest moment ca exista sansa sa fie afectat de GPL.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

E offtopic dar de interes în acest topic:

Motorul 1,2 16v aspirat de pe X52:

ai D4F732 motorul normal pentru benzină și D4F734 pentru benzină și gpl

 

Aparent amândouă par la fel dar 734 are altă chiulasă(chiar au alt cod) cu scaune supape "întărite" pentru arderea gpl, alte bujii, alt tip de ulei.

 

Idem pentru 0,9 TCe Euro5 (la euro6 nu m-am mai uitat ) H4B400 benzină și H4B404 benzină +gpl (nu s-a vândut în România).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Vorbind atat de Renault Tce, cat si de VW TSI

- mi se pare foarte nasol ca in ziua de azi, cu atatia senzori si electronica sa se distruga motoare din cauza de ungere deficitara, si userul sa afle cand e mult prea tarziu...

- la motoare atat de complexe, cu tehnologii moderne de fabricatie, sa se considere normal un consum de 0.5l/1000km... pai in 20000 km de la o revizie la alta faci inca 2 schimburi de ulei prin complectare !

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am mai scris toate TCe-urile ce se pun pe Dacia au și senzor nivel ulei dar nu e cablat. La Renault e cablat și în caz de problemă se poate vedea la câți km a început să scadă uleiul.

 

Oricum, cu scule, se pot vedea foarte multi parametrii istorici legați de modul în care a funcționat acel motor.

Editat de t0rquemada
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Motorul 1,2 16v aspirat de pe X52:

ai D4F732 motorul normal pentru benzină și D4F734 pentru benzină și gpl

 

Aparent amândouă par la fel dar 734 are altă chiulasă(chiar au alt cod) cu scaune supape "întărite" pentru arderea gpl, alte bujii, alt tip de ulei.

 

Idem pentru 0,9 TCe Euro5 (la euro6 nu m-am mai uitat ) H4B400 benzină și H4B404 benzină +gpl (nu s-a vândut în România).

 

Cu alte cuvinte nu este tocmai ok sa montezi instalatie gpl aftermarket (indiferent de marca).

Editat de abc
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Am mai scris toate TCe-urile ce se pun pe Dacia au și senzor nivel ulei dar nu e cablat. La Renault e cablat și în caz de problemă se poate vedea la câți km a început să scadă uleiul.

 

Oricum, cu scule, se pot vedea foarte multi parametrii istorici legați de modul în care a funcționat acel motor.

Interesting!

Trimis de pe al meu Philips I908 folosind Tapatalk

Editat de stefanudrea
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak unpinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...