Sari la conținut

Postări Recomandate

Eu am folosit inele de plastic dar le-am smirgheluit foarte foarte putin pe interior in asa fel incat sa nu intre fortat pe butuc dar nici sa aibe joc ca atunci deveneau inutile.

Intr-adevar dupa ce stateau pe masina tot sezonul cald si venea vremea schimbarii jantelor cu cele pe care le foloseam iarna erau oarecum intepenite dar de fiecare data am avut rabdare cand le-am dat jos si nu s-au deformat(si nici nu am stat mai mult de 5 minute sa scot toate cele 4 inele).

Metoda cea mai simpla de scoatere pe care-am folosit-o a fost sa ma echipez cu niste manusi "de lucru"(nu stiu care e termenul oficial, sunt din material textil gros plus ceva protectii/intarituri ca cele care se folosesc la gradinarit,etc). Cu manusile respective puteam sa prind bine inelele, miscam stanga-dreapta de cateva ori cat sa se desprinda putin de pe butuc si continuam miscarea de alte cateva ori pana ieseau.

La un moment dat am folosit si WD40 sa se inmoaie mizeria de pe ele :) pentru ca refuzau sa coopereze.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 190
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Ieri mi-am montat jante Rial Como 16''

Asa cum "iarna nu-i ca vara", ET<50 nu e la fel ca ET=50 Merge si cu ET 38? Da, merge. Ideea este sa-ti asumi eventualele implicatii. Care sunt implicatiile? Eh aici avem nevoie de o lista centra

Sincer efectul asta mai degraba l-am observat la jante noi (virgine) de tabla, cu prezoane fara con mobil, la prima utilizare pe masina (vorbesc de Logan, Megane 2, Duster). Au mai mers chiar si o jum

Posted Images

@klaus - au fost mai multe probleme...

acele inele din plastic au niste picioruse care ajuta la fixarea inelului pe janta.

cand am dat janta jos pentru a fi echilibrata, inelul a ramas fixat pe butuc, iar cand nenea de la vulcanizare a pus roata la loc,

nu a mai putut potrivi din prima janta pe inelul de centrare, care era blocat pe butuc si unele picioruse s-au rupt, centrarea nu a mai fost ok...

si atunci cand am rotit jantele, fata cu spate, am avut probleme similare, pe doua jenti inelele au ramas blocate, pe doua nu...

cand am montat inelele pe jante unele picioruse s-au strambat putin, adica s-au rupt pe sfert sau jumatate, iar fara picioruse fixarea inelului nu este sigura, se misca in toate directiile....

din aceasta cauza am renuntat la ele insa la viteze mari aveam mici vibratii...

inseamna ca am sa cumpar un set nou de inele distantiere si am sa fiu mai atent.

este buna smirgheluirea pe interior a inelului, ca scapi de dureri de cap.

dar daca lipesc inelul de janta, cu un adeziv, nu ar fi mai bine? poate nu mai ramane pe butuc blocat atunci cand schimb jantele sau le rotesc....

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

am rezolvat problema cu jantele si cu inelele de centare :frantics: ,

mi-a fost de un real folos clauss diaconu, l-am descoperit pe net, nu dau informatii directe, dar poate fi găsit printr-o simplă cautare pe google...

multumesc clauss :flowers:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 10 months later...

Sa inteleg ca imi trebuie alt set de prezoane pentru jante de aliaj? Astea unde se gasesc si cum fac sa nu cumpar din greseala tot de tabla?

nu neaparat alte prezoane,eu ieri le-am schimbat si au mers cele de pe masina,incearca mai intai asa si dupa vezi daca trebuie altele,

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca imi trebuie alt set de prezoane pentru jante de aliaj? Astea unde se gasesc si cum fac sa nu cumpar din greseala tot de tabla?

nu neaparat alte prezoane,eu ieri le-am schimbat si au mers cele de pe masina,incearca mai intai asa si dupa vezi daca trebuie altele,

Prezoanele pentru jante de aliza trebuie sa aiba o saiba conica mobila. Sa nu fie doar conul prezonului in sine!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...