Sari la conținut

Postări Recomandate

Nu sunt multumit de meseriasul cu clima. Caut un meserias priceput la clima Dacia in zona Otopeni - Bucuresti.

Daca ma puteti ajuta cu un nr de telefon, Merci!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 404
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Nu pot sa ma abtin... Iarna nu-i ca vara... aerul!

Raportez din incinsa grecie: se pare ca problema cu AC s-a remediat. Am mers cu el mai multe ore in continuu, fara probleme. Ba chiar parca acum face si mai racoare. Deci, daca vor, pot.

Ca sa incercam sa te ajutam (din experienta)... Sistemul functioneaza cel mai bine pe treapta a doua a ventilatorului. La treapta 4, nu face fata atat de bine sistemul de racire pentru debitul de aer

Posted Images

revin cu info:

furtunul respectiv m-a costat 165 euro (tva inclus), si am asteptat 4 zile dupa el.

Nu am gasit sh, si de aceea am fost nevoit sa iau nou, original.

Cu tot cu incarcare freon si manopera, am platit 1100 lei.

Dar acum am AC adevarat!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Aproape 750lei mi se par o gramada de bani pentru un amarat de furtun :( Poti te rog sa ne spui care era pana la urma codul lui ?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

codul furtunului defect este:

924903257R.

Am comandat dupa acest cod, dar piesa sosita avea alt cod...din fericire s-a potrivit .

Acum am ramas cu piesa defecta, care are nevoie de o sudura/lipire cu aluminiu la capete!

Poate gasesc sa o repar si o sa o tin de rezerva...sau o sa o vand mai ieftin!

Editat de DacusMalus
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 weeks later...

Buna Dusteristi. Ma bag si eu in subiect am mai postat pe topic Zgomot si trepidatii in cabina. Am schimbat electroventilatorul ca avea putin carcasa crapata si aceleasi trepidatii. Am verificat freon incarcat 500 g + 100 g ulei, aceleasi trepidatii. am schimbat conducta ac care pleaca din radiator racire pe aripa stanga (cum te uiti din fata la masina 420 ron doar conducta ) ca era putin torsionata si domn mecanic a spus schimbam si eu m-am executat si acelasi comportament. Am uitat am Duster Ph 2 1,5 dci cu 42.000 Km si am sesizat aceiasi problema ca si alti colegi de pe forum adica se aude un zgomot ca o harscaiala din 2 in 2 min si domn mecanic spune ca porneste compresorul si se opreste. Pai e normal ? Am auzit si alti colegi ca se plang de aceleasi simtome insa nu au mai postat de mult sa spuna si ei colegilor cum au rezolvat problema. Pai colegii.... rescusinica. Eu voi intra pe forum si voi posta de fiecare dat cu lux de amanunte cand ma lovesc de o problema careia ii gasesc rezolvare. Hai sa ne ajutam ptr. ca de asta suntem DUSTERISTI.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu compresorul are un cuplaj comandat de computer si intr-adevar cupleaza si decupleaza compresorul la 1-2 min, dupa cum e necesar. Se aude de afara cand cupleaza sau decupleaza. Mai multe eu nu stiu sa-ti zic, cum ai putea verifica daca cuplajul acela cupleaza bine, sau daca compresorul e ok.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pai asa face da nu stiu daca e normal, am intrebat pe alt topic un coleg sper sa nu fiu penalizat, care are tot Ph2 sa vaedem daca si la el face tot asa si atunci o sa va spun care e situatia. Multumesc de raspuns

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...