Sari la conținut

ghituc

Members
  • Număr conținut

    39
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

0 Neutral

Despre ghituc

  • Rang
    Dusterist
  1. T0rquemada, multumesc mult pentru informatiile tehnice autentice. Spun asta pentru ca multi de pe aici i-si dau cu parerea si duc colegii in eruare. Hai sa fim seriosi si daca stim ceva sigur despre masina noastra postam, daca nu punem intrebari si asteptam raspuns de la cineva care cunoaste. Inca o data multumesc pentru profesionalism. Cu stima
  2. Salutare. Din cate se se discuta pe aici majoritatea dusteristilor se plang de functionarea ac-ului. Am mai postat si eu pe acest topic faptul ca la mine la ph2 ac pleaca si porneste din 2 in 2 minute si de fiecare data cand porneste face un zgomot ca o purjare la o teava sparta. Unii colegi m-au sfatuit sa stau linistit ptr ca asa e normal ca asa face la ph2. Am fost la mecanic, bagat 500g freon+100g ulei ( doar 100g ulei pentru ca la reancarcare se considera ca in instalatie dupa ce o golesti mai raman 50g ulei ) , dupa aceasta reancarcare baga rece insa comportamentul compresorului e acelas
  3. ghituc

    Noul Duster

    Mesaj ptr. psystem din Focsani, ptr. ca suntem aproape vecini si suntem interesati de chederele respective poate cumparam impreuna si ne ajunge mai eftin. Daca da putem vorbi la telefon, lasa-mi un ms cu nr tel si te sun eu.
  4. ghituc

    Noul Duster

    Multumim pentru promtitudine si spirit de colegialitate. SA AI O ZI BUNA.
  5. ghituc

    Noul Duster

    Buna treaba, de unde ai achizitionat chederele respective, ptr ca sunt si eu interesat. Multumesc bmcpst
  6. Da si la mine la ph2 am observat aceiasi situatie, am stat cu motorul si ac pornit in parcare si dupa vreo 10 minute am observat ca curgea ceva se sub masina si am intrat in panica. insa mi-am dat seama ca e apa si curgea chiar binisor, deci nu trebuie sa-ti faci probleme. Salutare si drumuri bune
  7. Multumeeisc mult pentru idei deja am trecut la treaba. Cu respect.
  8. Observ ca am deranjat.Rog colegii sa nu fie suparati pe mine insa eu tin foarte mult la masina si vreau ca totul sa fie ok. Am hotarat ramane asa si vom mai vedea . Pentru cei pe care i-am suparat dupa cum am spus dau o tuica.
  9. Multumesc mult coelegii. Cat priveste temperatura mare de pe conducta ac din spatele radiatorului de racire motor care dupa 20 minute functionare ac cu masina pe loc si motorul la ralanti frigea rau de tot mecanicul mi-a spus ca e posibil sa fie din cauza radiatorului de ac care fiind situat in fata radiatorului de racire motor in mers primeste toate mizeriile muste si alte impuritati si ca celulele sunt infundate rau. La mine acest radiator a fost schimbat si probabil fostul proprietar o fi pus unul de la dezmembrari si asta e situatia. Zice mecanicul, ramane sa mai fac sapaturi pentru ca un
  10. Salut colegii. Masina nu mai e in garantie deoarece a avut la fostul proprietar un impact pe fata nu prea serios dar omul a reparato la un service particular si a peirdut garantia. Eu m-am bucurat cand am luato ca era model nou, an bun si km reali adica 38.000 hm. Acum insa cand i-am descoperit unele probleme ma dau de ceasul mortii si nu am stare pana nu le rezolv.
  11. MESAJ PENTRU TAZ Felicitari pentru masinuta si drumuri fara evenimente.Si eu sunt de vreo 4 luni proprietarul unui duster ph2 facelift 1,5 dci 43.000 km achizitionata din tara sh. Rugamintea mea daca tot avem masina cu aceiasi motorizare, vrei sa-mi spui si mie daca la tine cand folosesti ac dupa ce l--ai pornit la un interval de 2 minute se opreste compresorul de ac dupa care la 2 minute pleaca iar ca la mine asa face, cupleaza, decupleaza asta se aude de afara cu masina in stationare si motorul pornit, in mers nu e sesizabil. La mine dupa ce pornesc motorul la relanti se stabilizeaza tu
  12. Salut colegii. Astazi am fost din nou la un servicice recomandat de un prieten. Acolo mecanicul a pus gusterul la un aparat a scos tot din instalatia ac dupa care a introdus 500 g lichid refrigerant si 150 g ulei si surpriza acelasi comportament adica la interval de 2-3 minute compresorul pleaca si se opreste.Am inteles de la unii colegi de ca asa ar fi normal insa eu nu cred pana cand nu primesc un ms de la un coleg care are el ph2 1,5 dci 4x4 care sa ma lamureasca daca si la el face la fel sau poate un mecanic priceput care lucreaza cu ac. Astazi mecanicul spunea ca e posibil sa am la radi
  13. Salut colegii. Astazi am fost din nou la un servicice recomandat de un prieten. Acolo mecanicul a pus gusterul la un aparat a scos tot din instalatia ac dupa care a introdus 500 g lichid refrigerant si 150 g ulei si surpriza acelasi comportament adica la interval de 2-3 minute compresorul pleaca si se opreste.Am inteles de la unii colegi de forum ca asa ar fi normal insa eu nu cred pana cand nu primesc un ms de la un coleg care are el ph2 1,5 dci 4x4 care sa ma lamureasca daca si la el face la fel sau poate un mecanic priceput care lucreaza cu ac. Astazi mecanicul spunea ca e posibil sa am l
  14. Pai asa face da nu stiu daca e normal, am intrebat pe alt topic un coleg sper sa nu fiu penalizat, care are tot Ph2 sa vaedem daca si la el face tot asa si atunci o sa va spun care e situatia. Multumesc de raspuns
  15. Am vazut ca si d-vs aveti Ph2 1,5 4x4 dci . Am marea rugaminte la mine cind pornesc AC si cobor din masina se aude un zgomot ca un harscait asa circa 40 seccunde se opreste dupa 2 minute iar se aude si acest zgomot continua cu aceste intervale de timp atat timp cit AC este cuplat de la butonul din cabina . Unii spun ca porneste compresorul si se opreste da asa des e normal. Am incarcat instalatia AC eri cu 500 g lichid refrigerant si 100 g ulei. Astea or fi cantitatile sau altele si din aceasta cauza compresorul se comporta asa ?
×
×
  • Creează nouă...